اخبار داغ

حضور سفیر بیگانه بین معترضین نشان می دهد انگلیس از رئیسعلی دلواری ها درس نگرفته است

حضور سفیر بیگانه بین معترضین نشان می دهد انگلیس از رئیسعلی دلواری ها درس نگرفته است
کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر با حضور خانواده معظم شهدا و مسئولین لشکری و کشوری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس ؛ کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان، فرماندهان و مدیران یگان های مسلح در استان، استاندار و شورای اداری استان، ائمه جمعه استان و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران استان بوشهر در محل نمایشگاه بین المللی مرکز استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس ,

, ,

 

,

حضور سفیر انگلیس در بین معترضین تهران نشان میدهد گویا انگلیس از رئیسعلی دلواری ها درس نگرفته است


آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان گفت: وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا  و شهید آسمانی حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهادت زیباترین،پرسودترین و ارزشمند ترین افتخار انسان از دنیای کنونی است،شهادت اوج کرامت انسانی از این دنیا است.

امام جمعه بوشهر افزود: شهید برای خود عزت، برای خانواده افتخار و برای ملت اقتدار می آورد. به همین دلیل شهید شخصیتی دارد که در صف آسمانیان قرار میگیرد.

نماینده مقام معظم رهبری بیان کرد: استان بوشهر از دیر باز سرزمین مقاکمت،بصیرت و ولایتمداری،استکبار ستیزی بر اساس مبانی دین و بر محور ولایت مداری است.

, حضور سفیر انگلیس در بین معترضین تهران نشان میدهد گویا انگلیس از رئیسعلی دلواری ها درس نگرفته است,
,
,
,
,
,
,
,

, ,



وی عنوان کرد: تاریخ ضد استعماری این مردم به بیش از ۵ قرن بر میگردد که چهار بار انگلیس به این استان حمله کرد و سرداران چون رئیسعلی دلواری در کنار علمای دینی در مقابل آنها ایستادند؛استان بوشهر در برابر استعمار پیر انگلیس دارای ابر  قدرتی است که نگذاشت تعرضی به خاک کشور کنند و تنها یک وجب از خاک استان بوشهر به انگلیس داده شد و آن هم برای گورستان آنها است.

صفایی بوشهری اذعان کرد: هنگامی که انگلیس به دستشان حمله کرد زنان لرده در  کنار مردان ایستادند و جنگیدند؛انگلیس بداند اگر بخواهد تعرضی به ولایت کند فقط گورستان نسیب آن خواهد شد.

امام جمع بوشهر تصریح کرد:  استان ولایت مدار بوشهر آزمون جامع شهدا است و اگر جهان استکبار بخواهد کوچکترین تعرضی به ولایت داشته باشد قطعا رئیسعلی دلواری ها از استان بوشهر در دفاع از ولایت بپا می خیزند.

وی با اشاره به دستگیری سفیر انگلیس در تهران تاکید کرد: سفیر انگلیس در تهران در بین افرادی حاضر می شود که به دنبال محو سلیمانی ها هستند،گویا انگلیس از بوشهر و رئیسعلی ها درس نگرفته است،باید بداند سپاه عزیز با اقتدار ایستاده است.

ایشان ابراز کرد: امید داریم سپاه عزیز و نیروهای مسلح کشور در کنار رهبر انقلاب سپاه آل محمد تشکیل خواهند داد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

 

,

پیشینه تاریخی و حماسی استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی سرشار از حماسه بوده است

, پیشینه تاریخی و حماسی استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی سرشار از حماسه بوده است,

سردار علی رزمجو  فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر  در کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای استان بوشهر اظهار داشت: ۲۱ کمیته تخصصی در بخش‌های مختلف برای برگزاری این کنگره فعال و راه‌اندازی شد.

,

وی با اشاره به ایجاد یک ساختار منسجم و کاربردی در برگزاری این کنگره اضافه کرد: از دو سال گذشته تاکنون نشست‌های متعددی برای برگزاری این کنگره برگزار شده است تا یک برنامه مناسب با شأن شهدا برگزار شود.

,

سردار رزمجو با اشاره به مشارکت مسئولان استان در برگزاری این کنگره خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهرستانی و قشری با کیفیت و کمیت بالایی در سطح استان برگزار شد.

,

وی با اشاره به جمع‌آوری ۸۲ هزار مورد از اسناد مربوط به شهدای استان، تصریح کرد: راه‌اندازی سایت حماسه‌سازان، تهیه آلبوم شهدا از دیگر اقدامات صورت گرفته در جریان این کنگره بوده است.

,

, ,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: برای ماندگاری آثار شهدا، اقدام به ایجاد کمیته تأیید محتوا کرده‌ایم که رهاورد آن تأیید ۱۰۳ کتاب مرتبط با شهدای استان بوشهر بوده که تاکنون ۷۶ کتاب منتشر شده است.

,

وی ادامه داد: پیشینه تاریخی و حماسی استان بوشهر در ادوار مختلف تاریخی سرشار از حماسه بوده است و استعمار و استکبار را به خاک مذلت کشانده است و در این راه نورانی دو هزار و ۱۲۱ شهید والامقام اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی و دوران انقلاب تقدیم نظام کرده است.

,

سردار رزمجو شهدا را روایتگر دفاع همه جانبه و قهرمانانه از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت دانست و افزود: خون پاک شهدای این دیار همیشه زنده و جوشان و اقتدارآفرین‌تر از گذشته در رگ‌های رهروان شهدا و اقشار مختلف مردم و مسئولان به‌ویژه جوانان غیرتمند این خطه دین‌مدار و حماسه‌ساز ساری و جاری است.

,

وی گفت: استان بوشهر دیار دلیرمردانی است که توانسته‌اند به مدد ارشادات علمای بزرگ و وارسته در سایه پرچم ولایت و سایه ولایت و روحیه استوار و خلل ناپذیر، دین‌باور، ولایت‌مدار و ذلت‌ناپذیر همواره دشمنان اسلام را با شکست مفتضحانه روبرو سازند.

,

, ,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر در راستای ارج گذاشتن به مقام شهدای این استان و تکریم خانواده شهدا برگزار شده است.

,

وی از تولید ۲۲ هزار دقیقه در ۱۳۰۰ عنوان برنامه رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی ویژه شهدای استان بوشهر خبر داد و افزود: گروه‌های سرود متعدد در سطح استان با محوریت شهدای استان تشکیل شده است.

,

سردار رزمجو از برگزاری هزار و ۲۰۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی برای دانشجویان خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان از دیگر برنامه‌ها در استان بوده است.

,

وی از برگزاری نمایشگاه در مسیر افتخار خبر داد و اضافه کرد: در یک سال گذشته ۸۷۶ پروژه محرومیت‌زدایی که توسط سپاه و مجموعه دولتی انجام شده را مزین به نام شهدای استان کرده‌ایم.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه