اخبار داغ

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد

ارسال نهمین محموله کمک های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده

ارسال نهمین محموله کمک های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده
بهروز آقایی از ارسال نهمین محموله کمک های انسان دوستانه بندر چابهار به مناطق سیل زده چابهار و کنارک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز آقایی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در پی وقوع سیل در مناطق روستایی جنوب استان تمامی واحدها و شرکت های فعال در اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان مکلف به امداد رسانی همه جانبه به مردم سیل زده شدند.

وی ادامه داد: در این راستا تیم های تیم های واکنش سریع یگان حفاظت، عملیاتی و گشت و نظارت بر سواحل استان به منظور امدادرسانی و برآورد سطح خسارت و نیازمندی های مردم در مناطق روستایی حضور یافتند و در پی آن دیگر ظرفیت ها و ماشین آلات فعال در پروژه های در دست اجرای بندر چابهار نیز جهت امدادرسانی و بازگشایی معابر روستایی به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان این که  در دو روز گذشته  علاوه بر کمک های نقدی، 8 محموله کمک های غیر نقدی کارکنان این اداره کل و شرکت های فعال در بندر به مناطق سیل زده ارسال شد اضافه کرد: امروز نیز نهمین محموله کمک های نقدی عازم روستاهای چابهار و کنارک شد.

به گفته آقایی، این محموله ها شامل پتو، روفرشی، چراغ شارژی، لوازم بهداشتی، پزشکی و دارویی، لباس گرم، کنسروجات، آب معدنی و سایر مواد خوراکی بود.

وی در ادامه از اعزام تیم امدادرسانی بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان به روستاهای سیل زده عورکی، دیول، کچو و تلنگ خبر داد و افزود: دو اکیپ خدمات پزشکی و دارویی بندر چابهار نیز به روستاهای سیل زده اعزام و بیمارستان صحرایی نیز در این مناطق برپا شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه