اخبار داغ

اولین موزه صنعتی در ماشین‌سازی اراک ایجاد می‌شود

اولین موزه صنعتی در ماشین‌سازی اراک ایجاد می‌شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی از ایجاد اولین موزه صنعتی استان در شرکت ماشین‌سازی اراک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی، امروز در بازدید از شرکت ماشین‌سازی اراک، با اشاره به ثبت ملی بخشی از شرکت ماشین‌سازی اراک گفت: ثبت ملی شرکت در واقع گام اول برای توسعه گردشگری صنعتی در اراک خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, دیارآفتاب,

ایزدی با اشاره به پتانسیل خوبی که در حوزه صنعت در اراک وجود دارد، اظهار کرد: ایجاد موزه صنعت در اراک اتفاق بسیاری خوبی برای جذب توریست صنعتی در استان خواهد بود.

,

وی ادامه داد: با همکاری مجموعه مدیریتی ماشین‌سازی، ساختمان ارزشمند این کارخانه که در حوزه آموزش فعالیت دارد به ثبت رسید و طبقه همکف آن نیز برای ایجاد موزه صنعت در نظر گرفته‌شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی خاطرنشان کرد: بعد از راه‌اندازی موزه صنعت برای موضوع اسکان و پذیرایی هم اقدام خواهد شد.

,

ماشین‌سازی اراک ( سهامی عام) به منظور پشتیبانی از صنایع بنیادین و برآورده کردن نیازهای صنعتی کشور، در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۳۴ هکتار در شهر اراک تأسیس و در سال ۱۳۵۰ به عنوان نخستین صنعت سنگین کشور به بهره برداری رسید.

, .,

این شرکت در حوزه ساخت تجهیزات نفتی، مخازن بزرگ، سازه های فلزی، بویلرهای حرارتی، گلوله های سنگین فلزی، انواع پل، دکل ها و تولید شیرهای تخصصی فعالیت دارد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه