اخبار داغ

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین:

نمایندگان فعلی دچار فروپاشی فکری به ویژه در حوزه مالی شده‌اند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به‌علت وجود مجلس ضعیف است

نمایندگان فعلی دچار فروپاشی فکری به ویژه در حوزه مالی شده‌اند/ مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور به‌علت وجود مجلس ضعیف است
دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین گفت: وضعیت مجلس و ردصلاحیت‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان ما دچار فروپاشی فکری و اخلاقی به ویژه در حوزه مالی شده‌اند؛ لذا ضرورت دارد تا حضور پررنگی در انتخابات و انتخاب درستی را داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمدحسین شفیعی‌ها در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز(چهارشنبه) در دفتر حزب موتلفه اسلامی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: در جریان سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی باید توجه داشته باشیم که اگر این حادثه در هر نقطه از جهان رخ می‌داد، طبیعی نیست که در همان وهله اول اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با اشاره به شجاعت و درایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: طبیعی است که انتشار اطلاعات چنین حادثه‌ای در هیچ منطق سیاسی و نظامی پذیرفته نیست؛ چراکه کشور در یک شرایط ویژه جنگی و نظامی قرار داشت.

,

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین بیان کرد: متاسفانه حادثه سقوط هواپیما دستاویزی برای جریان مریض و دشمن شد؛ در این بین می‌بینیم که جریانات شیطانی فعال می‌شوند و ناگهان به فکر عزاداری می‌افتند و دست به فتنه‌انگیزی می‌زنند.

,

شفیعی‌ها ابراز کرد: همچنین برخی از طبقات نخبه کشور شروع کردند به بازی در زمین دشمن و با جریان‌سازی نیز فضای غبارآلودی را ایجاد کردند تا از اعتبار انسجام و حضور یکپارچه مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی بکاهند.

,

جریان نفاق در حوادث اخیر چهره خود را نشان داد

, جریان نفاق در حوادث اخیر چهره خود را نشان داد,

وی با اشاره به جوسازی برخی از سلبریتی‌ها در واکنش به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی ادامه داد: تاسف‌بار است که دشمن توانسته از دل جامعه ما به نوعی یارگیری کند؛ درحالی که تعداد آن‌ها هم زیاد نیست اما با این وجود جای تاسف دارد.

,

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: شرایطی در جامعه پیش آمده که جریان نفاق چهره خود را به ویژه در بین هنرمندان و برخی چهره‌ها نشان داد چراکه دشمن آرزو دارد که این جریان را گسترده کند اما همیشه ملت آگاه و بصیر ایران در بزنگاه پاسخ محکمی می‌دهند.

,

 

,

وی با اشاره به انتخابات مجلس گفت: ما در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار گرفتیم و در تقابل سینه به سینه با امریکا قرار داریم و در این تقابل امریکا درصدد است تا حضور مردم پای صندوق‌های رای را کمرنگ کند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: امروز امریکا نمی‌تواند از جنگ سخت صحبت کند و می‌بینیم که بهترین ابزارش این می‌شود که مردم ایران را به گونه‌ای مدیریت کند که دلیلی برای حضور در پای صندوق رای نداشته باشند.

,

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که حضور در پای صندوق رای تودهنی بزرگی به امریکاست و تعرض اخیر امریکا به سردار سلیمانی و رفتارهای خصمانه آن قطعا حضور مردم را در عرصه انتخابات پررنگ‌تر و بیشتر خواهد کرد.

,

شفیعی‌ها ادامه داد: از طرف دیگر هم باید بدانیم که با حضور در پای صندوق رای می‌توانیم مشکلات کنونی و داخلی کشور را حل کنیم؛ چراکه بسیاری از مسائل امروز به علت عدم انتخاب درست در گذشته است.

,

وی اضافه کرد: اکنون می‌بینیم که وضعیت اجرایی کشور فشل و ناکارآمد است و دولت به درستی نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد؛ به طوری که روز گذشته شفافیت آرا در مجلس رای نیاورد درحالی که این موضوع توسط خود نمایندگان مطرح شده بود و این موضوع جای تاسف دارد.

,

کاندیداها باید بر اساس قانون‌مداری و اخلاق رفتار کنند

این کارشناس سیاسی ابراز کرد: مجلس فعلی ما دارای ضعف‌های زیادی است، به طوری که عمده نمایندگان فعلی که برای انتخابات ثبت‌نام کردند نیز رد صلاحیت شدند که متاسفانه علت اصلی آن به خاطر مسائل و فساد مالی است.

, کاندیداها باید بر اساس قانون‌مداری و اخلاق رفتار کنند,
,
,

شفیعی‌ها اذعان کرد: وضعیت مجلس و ردصلاحیت‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان ما دچار فروپاشی فکری و اخلاقی به ویژه در حوزه مالی شده‌اند؛ لذا ضرورت دارد تا حضور پررنگی در انتخابات و انتخاب درستی را داشته باشیم.

,

وی یادآور شد: اگر مجلس ضعیفی داشته باشیم قطعا با این مشکلات امروزی مواجه خواهیم شد چراکه مجلس است که کشور را ریل گذاری می‌کند و باید امور را به بهترین نحو برنامه‌ریزی و مدیریت کند.

,

دبیر ائتلاف بزرگ پیروان ولایت قزوین اظهار کرد: ما در ائتلاف پیروان ولایت مطالعات خود را از سال گذشته آغاز کردیم که در اوایل تابستان امسال شدت بیشتری پیدا کرد؛ چراکه معتقدیم تشکیل یک مجلس انقلابی و ولایی زمینه ایجاد یک دولت خوب و توانا را در سال ۱۴۰۰ ایجاد می‌کند.

,

وی افزود: مطالعات و مصاحبه‌های خود را بر روی ۱۲ نفر از کسانی که داوطلب بودند در اوایل تابستان شروع کردیم و در سه مرحله توانستیم به سه نفر برسیم و براساس شاخص‌ها و ملاک‌هایی که داشتیم به گزینه‌هایی رسیدیم.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه سعی می‌کنیم تا از ایجاد دو لیست از سوی ائتلاف و شورای وحدت اجتناب کنیم، گفت: بدون شک کاندیداها باید بر اساس قانون‌مداری و اخلاق رفتار کنند؛ لذا فرقی نمی‌کند که تمامی افراد از تبلیغات زودهنگام و خارج از چارچوب اجتناب داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه