اخبار داغ

تفاهم نامه همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان با بسیج وزارتخانه ها و ادارات

تفاهم نامه همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان با بسیج وزارتخانه ها و ادارات
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تفاهم نامه مشترکی با سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور منعقد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، تفاهم نامه مشترکی با سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور منعقد کرد این تفاهم نامه روز دوشنبه مورخ بیست سوم دیماه سال یکهزارو سیصدو نود و هشت به امضا سردار قریشی رئیس سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور و دکتر عباس تابش معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان منعقد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این تفاهم نامه مقرر شد کلیه نیروهای بسیجی سازمان دهی شده در سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور، در چارچوب برنامه تنظیمی که توسط سازمان حمایت انجام می شود در طرح های نظارتی و در قالب طرح ملی ناظران افتخاری بطور نامحسوس بر فرآیندهای مرتبط با کنترل و پایش بازار، علی الخصوص نظام توزیع نظارت کنند.

,

همچنین مقرر گردید تا سازمان بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور در حوزه فرهنگ سازی و توسعه مفاهیم مربوط به آگاهی سازی حقوق مصرف کنندگان با استفاده از پتانسیل نیروهای مردمی به روند اطلاع رسانی های لازم و آموزش مصرف کنندگان در موضوعات کاربردی و فرهنگ خرید صحیح کالا از جمله: خرید کالا دارای برچسب قیمت، خرید کالا با دریافت فاکتور معتبر، خرید کالا و دریافت خدمات از بنگاههای اقتصادی صحیح العمل اقدام کنند.

,

شایان ذکراست که مطابق اعلام سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، خرید قانونمند از واحدهای اقتصادی صحیح العمل می تواند تا حدود زیادی زمینه وقوع تخلف را کاهش دهد. لذا تلاش در جهت فرهنگ سازی و ارتقا آگاهی مصرف کنندگان بعنوان یک رویکرد مهم می تواند زمینه بروز تخلفات متعدد اقتصادی در کشور را کاهش دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه