اخبار داغ

دبیر کنگره امام علی(ع) خبر داد؛

ارسال بیش از هزار پایان نامه، مقاله و آثار ادبی و هنری به دبیرخانه کنگره امام علی(ع)

ارسال بیش از هزار پایان نامه، مقاله و آثار ادبی و هنری به دبیرخانه کنگره امام علی(ع)
دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) گفت: تا کنون 69 پایان نامه، 475 مقاله، 305 شعر و آثار ادبی، 131 کتاب و 102 اثر از هنرهای تجسمی به دبیرخانه کنگره رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی رضایی، دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) امروز در این کنگره اظهار کرد: از رئیس دانشگاه آزاد و مؤسسه اهل بیت(ع)، آیت الله مظاهری و امام جمعه اصفهان تشکر می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ حجت الاسلام محمدعلی رضایی، دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) امروز در این کنگره اظهار کرد: از رئیس دانشگاه آزاد و مؤسسه اهل بیت(ع)، آیت الله مظاهری و امام جمعه اصفهان تشکر می کنیم.,

وی افزود: این کنگره مهمان هایی با ملیت های مختلف دارد و با هدف شناخت فضائل حضرت علی و از منظر قرآن و پیامبر است و آشنایی با ابعاد شخصتی ایشان است.

,

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: تا کنون 69 پایان نامه، 475 مقاله، 305 شعر و آثار ادبی، 131 کتاب و 102 اثر از هنرهای تجسمی به دبیرخانه کنگره رسیده است.

,

وی با بیان اینکه از مجموعه مقالات، 190 مقاله در 5234 صفحه و در 14 جلد چاپ شده است؛ تصریح کرد: با توجه به این کنگره ملّی بود، از چندین ملیت مقاله داشتیم که از آن استقبال شد.

,

دبیر علمی کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیر المؤمنین امام علی(ع) اضافه کرد: تاکنون 14 جلد از این مقالات به چاپ رسیده است؛ شاه بیت محوری ترین بحث این کنگره مرجعیت حضرت علی(ع) است که آن را باید به جهانیان معرفی کنیم.

,

وی افزود: آموزه های علوی در مبانی علوم انسانی، هستی شناختی و معرفت شناختی می تواند در حوزه علوم انسانی کار کند؛ پیامد های این مرجع دینی، حول محور وحدت انجام می شود.

,

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: 190 مقاله در زمینه های سیاست و مدیریت، مدیریت کشور مبتی بر عدالت اجتماعی، مدیرت بحران، حقوق بشر در سیره امام علی(ع)، آموزه های اقتصادی، تحلیل سیاست هابی اقتصادی، نظام اجتماعی و شاخصه خانواده های مطلوب به کنگره رسیده است.

,

وی ادامه داد: کتاب های قرآن و امام علی(ع) در دو جلد، ولایت و امام علی(ع) در یک جلد، امام علی(ع) و نهج البلاغه در یک جلد، امام علی(ع) از نظر دانشمندان در یک جلد، امام علی(ع) در آیه شعر و ادب در یک جلد، امام علی(ع) و علوم انسانی در تاریخ در یک جلد، امام علی(ع) و علوم انسانی در بحث تربیت در یک جلد، امام علی(ع) و اخلاق و عرفان در یک جلد، علوم انسانی و بحث اجتماعی در یک جلد، امام علی(ع) و اقتصاد در یک جلد و مدیریت سیاست در یک جلد، مقلات غیر فارسی در یک جلد و چکیده مقالات هم در یک جلد به چاپ رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه