اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد؛

آمادگی کرمانی ها برای خادمی مهمانان «حاج قاسم»

آمادگی کرمانی ها برای خادمی مهمانان «حاج قاسم»
معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپهبد سردار حاج قاسم آسمانی شده است و این ایام شاهد حضور مهمانانی از سرار ایران اسلامی برای زیارت مزار ایشان هستیم و کرمانی‌ها خود را برای خادمی مهمانان حاج قاسم سلیمانی آماده می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سیاوش مسلمی عصر امروز در اولین جشنواره ره آورد سرزمین نور استان کرمان در محل سالن اجتماعات موزه دفاع مقدس شهر کرمان ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پور جعفری گفت: کرمانی‌ها خود را برای خادمی مهمانان حاج قاسم سلیمانی آماده می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: سپهبد سردار حاج قاسم آسمانی شده است و این ایام شاهد حضور مهمانانی از سرار ایران اسلامی برای زیارت مزار ایشان هستیم؛ در جلسه‌ای که ظهر امروز با حضور استاندار کرمان و سردار سلیمانی مسئول اردویی سپاه پاسداران برگزار شد بحث اعزام کاروان‌های راهیان نور به کرمان برای زیارت مزار حاج قاسم مطرح شده است.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با تأکید بر اینکه خدمت به زائران شهداء از ویژگی‌های بارز سردار سپهبد شهید حاج قاسم بود، تصریح کرد: در مراسم ایام فاطمیه در بیت‌الزهرا(س) دغدغه اصلی ایشان پذیرایی مناسب از عزاداران فاطمی بود.

,

این مقام مسئول افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آخرین نفری بود که در بیت‌الزهرا(س) غذا می‌خورد و اول به فکر مهمانان و عزاداران بود؛ شاهد بودیم که مردم کرمان نیز در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان سنگ تمام گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه