اخبار داغ

بدهی مالیاتی آنتونی استوکس را به دردسر انداخت

بدهی مالیاتی آنتونی استوکس را به دردسر انداخت
آنتونی استوکس از زمان حضور در تراکتور حدود ۷۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که برای بازگشت به ایران باید این مبلغ را پرداخت کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آنتونی استوکس از زمان حضور در تراکتور حدود ۷۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی دارد که برای بازگشت به ایران باید این مبلغ را پرداخت کند.

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سابق تراکتور یکی از گزینه‌های اصلی پرسپولیس برای تقویت خط حمله اش است. از این رو مذاکرات مسئولان پرسپولیس با او ادامه دارد و احتمال اینکه این مهاجم باتجربه پیراهن سرخ‌های تهرانی را برتن کند زیاد به نظر می‌رسد. البته بر سر حضور او موانع زیادی وجود دارد.

علاوه بر اینکه مسئولان تراکتور مدعی‌اند استوکس با آن‌ها تحت قرارداد است و نمی‌تواند به باشگاه دیگری برود، دردسر جدیدی که بر سر راه این مهاجم قرار دارد موضوع مالیات سنگین او است.

استوکس که حواشی زیادی در دوران حضور در تراکتور برای این تیم ایجاد کرد، مالیات خودش را نیز بابت قراردادی که با این باشگاه داشت پرداخت نکرده است. او مدعی است مالیاتش باید توسط باشگاه تراکتور پرداخت شود، اما مسئولان باشگاه تبریزی چنین نظری ندارند.

در این خصوص شنیده می‌شود مبلغ بدهی مالیاتی استوکس مبلغی در حدود ۵۰ هزار یورو است که او به محض حضور در ایران باید آن را بپردازد و در غیراینصورت ممنوع الخروج خواهد شد. اتفاقی که استوکس نیز از آن باخبر است و یکی از شروطی که برای باشگاه پرسپولیس گذاشته نیز پرداخت این بدهی مالیاتی است.

به عبارت بهتر اگر هر یورو را ۱۴ هزار تومان محاسبه کنیم، پرسپولیس اگر بخواهد استوکس را جذب کند، فقط باید مبلغی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان برای مالیات او کنار بگذارد یا اینکه مهاجم ایرلندی را راضی کند تا خودش مالیات عقب افتاده اش را بپردازد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه