اخبار داغ

نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان

نرخ جدید نان یارانه‌ای در قزوین اعلام شد/ افزایش ۲۵ تا ۴۰ درصدی قیمت نان
نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان با اشاره به میزان افزایش قیمت نان در قزوین گفت: در مجموع قیمت انواع نان یارانه‌ای در قزوین بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ در ماه‌های اخیر شاهد اعتراض نانوایان قزوینی به عدم افزایش قیمت نان بودیم که سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان قیمت نان گران و نرخ جدید آن اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,

علیرضا سبزعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به افزایش نرخ انواع نان در قزوین اظهار کرد: با موافقت مسئولان استان قیمت انواع نان یارانه‌ای افزایش پیدا کرد که از روز شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

,

وی افزود: نانوایان باید جهت دریافت نرخ‌نامه مهمور به مهر اتحادیه نانوایان به این اتحادیه مراجعه کرده و نرخ مصوب را جهت رعایت حقوق شهروندان با دقت عمل کنند.

,

نایب رئیس اتحادیه نانوایان قزوین تصریح کرد: با استناد به مصوبه کار گروه آرد و نان استان نرخ نان لواش ماشین یارانه‌ای با وزن ۱۴۰ گرم دو هزار و ۵۰۰ ریال، لواش ماشینی گرد پز با وزن ۱۷۵ گرم سه هزار ریال و نان سنگک یارانه‌ای با وزن ۴۰۰ گرم با قیمت ۱۰ هزار ریال تعیین شده است.

,

وی عنوان کرد: همچنین قیمت نان تافتان یارانه‌ای با وزن 200 گرم با قیمت سه هزار و 500 ریال و نان بربری یارانه‌ای با وزن ۵۱۰ گرم هشت هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است که نانوایان باید به این موارد توجه کنند.

,

سبزعلی پور بیان کرد: رعایت وزن و قیمت مصوب شده از سوی نانوایان الزامیست و چنانچه در غیر این صورت عمل شود تخلف محسوب شده و پیگرد قانونی دارد.

,

 

,

وی تاکید کرد: نصب اصل آگهی قیمت نان با وزن تعیین شده و مهمور به مهر اتحادیه در معرض دید عموم الزامی است و شهروندان در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره ۱۲۴ و یا ۳۳۳۴۹۰۰۰ تماس گرفته و موضوع را جهت بررسی گزارش دهند.

,

, ,

این مقام مسئول عنوان کرد: افزایش صورت گرفته در قیمت نان از روز شنبه آینده قابل اجرا بوده و چنانچه نانوایی زودتر از موعد تعیین شده اقدام به افزایش قیمت نان کند مرتکب تخلف شده است.

,

وی با اشاره به میزان افزایش قیمت نان در قزوین بیان کرد: در مجموع قیمت انواع نان یارانه‌ای در قزوین بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

,

نایب رئیس اتحادیه نانوایان استان قزوین در ادامه گفت: 24 دی ماه در بازدید واحد گشت بازرسی اتحادیه نانوایان از ۴۰ واحد نانوایی خوشبختانه اکثر نانوایی‌ها وزن مصوبه را رعایت می‌کردند.

,

وی در پایان گفت: در این بازرسی به ۵ واحد نانوایی به دلیل کم فروشی در وزن نان سنگک اخطار داده شد و در مورد ۲ واحد نانوایی دیگر نیز به دلیل کم فروشی به میزان ۴۰ گرم قطع سهمیه موقت صورت گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه