اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران و مجریان تلاششان برای انتخابات باشد نه انتخاب کاندید خاص

مدیران و مجریان تلاششان برای انتخابات باشد نه انتخاب کاندید خاص
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تعدادی از مدیران، به دنبال برخی از کاندیداها تا اواخر شب در جلساتی هستند، اما وظیفه این است که مدیران و مجریان تمام همت و تلاش خود را برای بهتر برگزار کردن انتخابات داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین‌نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در ابتدای صحبت خود ضمن بیان ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: خون این شهید والامقام مردم را به میدان علیه استکبار جهانی کشاند و طبیعی است استکبار جهانی طراحی‌های برای شورش و جنگ داخلی در ایران انجام دهد.

وی با اشاره به دهه فجر آتی و انتخابات پیش‌رو بیان کرد: ممکن است دشمن بخواهد در این دو مانور بزرگ شیطنت‌هایی انجام دهد، مردم و مردم یا مردم و مسئولان را مقابل یک‌دیگر قرار دهد که بایستی بصورت همه جانبه به این دوبرنامه بزرگ پرداخته شود که فرصت سواستفاده برای دشمن ایجاد نشود.

عباسی با بیان محورهای اجرای انتخابات توضیح داد: پس از مجریان که اجرای انتخابات را برعهده دارند و تلاششان هرچه بهتر و با کیفیت برگزار شدن انتخابات است، ناظرین وظیفه مهم نظارت بر کم و کیف انتخابات را برعهده دارند که درصورت بروز هرگونه خللی سریعا رفع شود و اگر کسی تخلفی انجام داد با آن برخورد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن بیان اینکه رای دهندگان تکلیف مجلس شورای اسلامی را برای چهار سال آینده روشن می‌کنند، اظهار کرد: نمایندگان ریل قانون‌گذاری و کیفیت قوانین را برای چهار سال برعهده می‌گیرند.

وی ضمن بیان اینکه مشاهده می‌شود تعدادی از مدیران، به دنبال برخی از کاندیداها تا اواخر شب در جلساتی هستند، عنوان کرد: وظیفه این است که مدیران و مجریان تمام همت و تلاش خود را برای انتخابات و نه انتخاب کاندید خاصی بگذارند.

عباسی تاکید کرد: درصورتیکه شنیده شود از امکانات و ابزار دولتی و حاکمیتی به هر شکلی برای کاندیدی یا در اختیار کاندیدی قرار گیرد شخصا پیگیری و نتیجه را به دستگاه قضا ارجاع می‌دهم که بصورت جدی این تخلف بررسی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان ضمن اشاره به امر به معروف و نهی از منکر خاطر نشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی در راستای فرهنگ‌سازی و تقویت فرهنگ انتخابات بسیار موثر هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه