اخبار داغ

توسط جمعیت هلال احمر استان همدان صورت گرفت؛

ارسال ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

ارسال ۶۰۰ بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان از ارسال ۶۰۰بسته غذایی یک ماهه به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این محموله شامل اقلام ضروری و خوراکی همچون پتو، روغن و برنج به استان سیستان و بلوچستان برای کمک ارسال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور متأسفانه استان‌ سیستان و بلوچستان را  ۷ روز است که درگیر سیلاب کرده و همین موضوع منجر به آبگرفتگی بسیاری از روستاهای سیستان و بلوچستان شده است به طوری که امدادرسانی به سیل‌زدگان و ارسال اقلام خوراکی و ضروری از استان‌های مختلف کشور همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

بهروز کارخانه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار عصر همدان در این خصوص با اظهار آمادگی برای ارسال کمک از همدان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تاکنون یک محموله اقلام‌ غذایی و ضروری از همدان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

وی با اشاره به اقلام ارسال شده، گفت: ۲۵٠٠ تخته پتو، ۶٠٠ کیسه برنج ۱۰ کیلویی،۶٠٠ بسته غذایی یک ماهه و یک هزار و ۴٠٠ بطری روغن در این محموله از همدان به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹ پایگاه جمعیت هلال احمر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان همدان را جمع‌آوری می‌کنند.

,

مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم هستند

, مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم هستند, مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم هستند,

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان نیز با بیان اینکه در حال حاضر مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان نیازمند آب‌آشامیدنی سالم برای مصرف هستند، بیان کرد: در صورت نیاز دستگاه‌های تصفیه آب به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

,

علیمردان طالبی با بیان اینکه همدان استان معین سیستان و بلوچستان نیست، یادآور شد: استان‌های البرز، خراسان رضوی، فارس، مازندران و کرمانشاه و شهر تهران به عنوان استان‌های معین در این حادثه در نظر گرفته شده است.

,

وی تصریح کرد: استان همدان آمادگی کامل برای تامین نیازهای ضروری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه