اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی مردمی فردا هیمنه استکبار را در هم می شکند/ مردم قدردان حافظان امنیت کشور هستند

راهپیمایی مردمی فردا هیمنه استکبار را در هم می شکند/ مردم قدردان حافظان امنیت کشور هستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در راهپیمایی مردمی فردا 27 دی ماه امسال، مردم با شرکت باشکوه در راهپیمایی هیمنه استکبار را در هم می شکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی ناصر امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فردا به مناسبت دفاع از حریم ولایت و نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظان نظام اسلامی و پاسخ کوبنده به یاوه گویی های استکبار جهانی راهپیمایی عظیم مردمی در پایتخت شور و شعور حسینی زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: راهپیمایی میدانی مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همواره به  منظور خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام اسلامی و پاسخ محکم به  نقشه های   آن برگزار می شود که با توجه به وقوع حادثه هوایی و سوء استفاده دشمنان از این موضوع،مردم به منظور دفاع از  نظام و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ امنیت کشور فردا باردیگر به صحنه می آیند.

,

این مسئول با بیان اینکه عملیات اخیر موشکی سپاه بی نظیر بود و ابهت ابرقدرت ترین کشور عالم و استکبار جهانی را در هم شکست، افزود: دشمنان نمی توانند موفقیت های نظام اسلامی را نظاره گر باشند و به همین دلیل توطئه چینی می کنند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه گاهی از داخل نیز زمینه برای یاوه گویی دشمنان نظام اسلامی فراهم می شود،افزود: این راهپیمایی در حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه از مصلی خاتم الانبیا تا میدان رسل برگزار می شود.

,

وی گفت: مردم با حضور در این راهپیمایی از مولفه های قدرت و اقتدار و حافظان نظام و امنیت کشور اعلام حمایت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه