اخبار داغ

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد؛

اعزام موکب اربعین خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان/ روزانه 10 هزار پرس غذا طبخ می‌شود

اعزام موکب اربعین خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان/ روزانه 10 هزار پرس غذا طبخ می‌شود
جوینده گفت: یک موکب از استان خراسان جنوبی به همراه 30 نفر از موکب‌داران جهت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان اعزام و در شهرستان دلگان مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی جوینده مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: بنا به توصیه آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شب گذشته یک موکب از استان خراسان جنوبی به همراه 30 نفر از موکب‌داران جهت خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان‌وبلوچستان اعزام و در شهرستان دلگان مستقر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: بنا به درخواست مسئولان و بر حسب نیاز، این موکب روزانه 10 هزار پرس غذا طبخ می‌کند و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

,

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود را شامل پتو، وسایل گرمایشی، حبوبات، برنج، اقلام خوراکی و موارد دیگر به ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها یا در بیرجند به نشانی خیابان طالقانی 15 تحویل دهند.

,

جوینده تأکید کرد: به کمک‌های نقدی مردم بیشتر نیاز داریم چراکه اقلام خوراکی را در این‌جا تهیه و پخت می‌کنیم و سریع‌تر کار انجام می‌شود.

,

وی اظهار کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6273811095667975 به نام ستاد اربعین خراسان جنوبی واریز کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه