اخبار داغ

پس از نماز وحدت‌آفرین جمعه اتفاق می‌افتد؛

راهپیمایی مردم دارالعباده یزد در حمایت از فرزندان ملت

راهپیمایی مردم دارالعباده یزد در حمایت از فرزندان ملت
سعید زارع از برگزاری مراسم راهپیمایی در محکومیت جنایات آمریکا و حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از اقامه نمازجمعه این هفته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سعید زارع در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم دارالعباده استان یزد مبنی بر حمایت از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه امریکای جنایتکار اظهار داشت: فردا پس از اقامه نماز وحدت آفرین جمعه مردم ولایی دارالعباده در تمامی شهرستان های استان به منظور پاسداشت و قدردانی از زحمات نیروهای خدوم مسلح به ویژه سپاه مقتدر در نواختن سیلی محکم به آمریکای خبیث و همچنین ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار شهدای سانحه هواپیمایی  و محکومیت هتاکی‌های بی‌شرمانه ساختارشکنان  و موج‌سواری مزدوران خارجی راهپیمایی خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

جانشین شورای هماهنگی استان یزد ضمن دعوت از آحاد مردم ولایی استان یزد برای حضور در این راهپیمایی عنوان کرد: مسیر راهپمایی از مسجد ملا اسماعیل تا چهارراه شهدا خواهد بود.

,

زارع گفت: مردم انقلابی و بصیر یزد همواره در صحنه های محتلف یار و یاور انقلاب اسلامی بوده و این بار نیز با حضور شکوهمند خود در این مراسم بار دیگر خشم و نفرت خود را از استکبار جهانی و عوامل داخلیش ابراز کرده و از خدمات فرزندان رشید خود در سپاه اسلام قدردانی خواهند کرد.

,

برگزاری مراسم یادبود شهید حادثه هواپیمایی از سوی مسئولان در یزد

, برگزاری مراسم یادبود شهید حادثه هواپیمایی از سوی مسئولان در یزد,

وی همچنین ضمن اشاره به برگزاری مراسم تشببع پیکیر شهید امیرحسین قربانی از شهدای حادثه هواپیمایی در شهرستان های تفت و بهاباد ابراز داشت: مراسم ختمی صبح روز دوشنبه 30دی ماه از سوی نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه یزد،استاندارمحترم،سپاه الغدیر ،بنیادشهید و شورای هماهنگی استان از ساعت 7:30 الی 9 در مسجد روضه محمدیه برگزار خواهد شد. 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه