اخبار داغ

رئیس کمیته امداد بروجرد:

زائر اولی‌های کمیته امداد بروجرد به مشهد مقدس اعزام شدند

زائر اولی‌های کمیته امداد بروجرد به مشهد مقدس اعزام شدند
رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: 84 زائر اولی‌ کمیته امداد بروجرد به مشهد مقدس اعزام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پارسا در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: اردوهای زیارتی یکی از برنامه های کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش است که تلاش می شود سرپرستان خانوار و فرزندان بی سرپرست به اماکن مذهبی اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: بسیاری از افرادی که به این اردوها اعزام می شوند زائر اولی هستند که در همین راستا طی چند روز آینده ۸۴ زائر اولی کمیته امداد بروجرد به مشهد مقدس اعزام می شوند که این برنامه با همکاری کمیته امداد بروجرد و ایتام الغدیر انجام می شود.

,

رئیس کمیته امداد بروجرد عنوان کرد: برای اعزام این تعداد زائر ۳۲ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده که زائران به مدت یک هفته در مشهد مقدس حضور دارند.

,

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۰ زائر اولی دیگر نیز به مشهد مقدس اعزام شدند و علاوه بر این نیز در ایام اربعین زائرانی را برای حضور در این سفر معنوی اعزام کردیم.

,

پارسا از توزیع ۳۸۰ کیسه برنج در بین مناطق محروم روستایی خبر داد و گفت: در راستای کمک های غیر نقدی به مددجویان، ۳۸۰ کیسه برنج خریداری و در بین روستائیان مناطق محروم توزیع شد که برای خرید این میزان برنج ۲۵ میلیون تومان هزینه شد.

,

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی، کمک هزینه تحصلی به دانشجویان و دانش آموزان، کمک هزینه خرید و تعمیر مسکن، اهدای کمک هزینه جهیزیه و ازدواج و اعزام به مکان های مذهبی از مهمترین اقدامات کمیته امداد به مددجویان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه