اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان:

سیل سیستان بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی وارد کرد/ سپاه استان کرمان در خدمت بازسازی مناطق سیل زده+ تصاویر

سیل سیستان بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی وارد کرد/ سپاه استان کرمان در خدمت بازسازی مناطق سیل زده+ تصاویر
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان گفت: سازمان بسیج تصمیم دارد در حوزه ساخت و ساز به کمک سیل زدگان بشتابد و از ظرفیت های استان کرمان در حوزه تعمیرات و ساخت و ساز این مناطق استفاده کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در تشریح وضعیت امداد رسانی سپاه ثارالله استان کرمان به سیل زدگان جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان به خبرنگار راه آرمان گفت: سیلی که به دنبال بارش های فراوان، در این مناطق جاری شده سبب وارد آمدن خساراتی به مردم این مناطق شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: در اولین ساعات ابتدایی وقوع سیل در جنوب کرمان سپاه بلافاصله خدمات رسانی در محدوده استحفاظی استان کرمان، با اعزام یک کامیون از اقلام مورد نیاز سیل زدگان به شهرستان رودبار آغاز شد.

,

, ,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان مطرح کرد: با توجه به گستردگی حجم خسارت و درگیری مردم با سیل در تاریخ ۲۴ دی ماه ابلاغیه سازمان بسیج با موضوع امداد رسانی سپاه استان های کرمان و خراسان جنوبی به عنوان معین استان سیستان و بلوچستان به مناطق سیل زده ارسال شد.

,

پاداش گفت: بنده در همراهی با جانشین فرمانده سپاه ثارالله و معاون هماهنگ کننده لشکر ۴۱ ثارالله به منطقه سیل زده اعزام شدیم، روز گذشته در شهرستان چابهار با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و رئیس سازمان بسیج کشور سردار سلیمانی از مناطق سیل زده این شهرستان بازدید به عمل آمد.

,

, ,

وی اذعان کرد: در اولین اقدام به فرماندهان نواحی و مسئولان بسیج سازندگی در استان ابلاغ شد که اقلام نقدی و غیر نقدی مردم را برای امداد رسانی به سه حوزه جنوب کرمان، استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان جمع آوری کنند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان یادآور شد: اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در راستای امداد رسانی به سیل زدگان شامل، اعزام یک کامیون حاوی اقلام مورد نیاز سیل زدگان به شهرستان رودبار، توزیع ۳۰۰ بسته کامل غذایی و بهداشتی توسط بسیج دانشجویی استان در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان است.

,

پاداش تاکید کرد: در راستای هماهنگی هایی که در استان کرمان با مجموعه نهادهای خدمات رسان صورت گرفته، از سوی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و سپاه این شهرستان ۷ کامیون اقلام مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

,

, ,

وی ادامه داد: این کامیون ها صبح امروز وارد شهر زاهدان شدند و آماده تحویل به سپاه سلمان به عنوان اولین محموله کمک های غیر نقدی استان کرمان به سیل زدگان سیستان است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: سپاه ثارالله استان کرمان در نظر دارد ضمن بازدید از شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان و رودبار کرمان، وضعیت کنونی را بررسی کرده و خدمات رسانی را افزایش دهد.

,

پاداش گفت: با توجه به اینکه استان کرمان معین حوزه خدماتی در شهرستان دلگان است، همانگونه که در سیل ابتدای سال به مردم این منطقه خدمت رسانی شد، اکنون نیز خدمت رسانی ها با شدت بیشتری به مردم نوع دوست و ولایتمدار این خطه ارائه خواهد شد.

,

, ,

وی با اشاره به فروکش کردن سیل در این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر خطرات مربوط به جاری شدن سیل کاسته شده و مشکل عمده ای که در مناطق جنوبی کرمان و سیستان و بلوچستان وجود دارد، تخریب زیر ساخت های شهری و کشاورزی است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان افزود: متاسفانه در بخش کشاورزی خسارت های فراوانی به وجود آمده است، در حال حاضر مسئولان بسیج سازمان مهندسین کشاورزی استان کرمان در منطقه حضور دارند و به کشاورزان در خصوص انجام اقداماتی کمک رسانی می کنند.

,

پاداش عنوان کرد: مردم کرمان همچون گذشته در حوزه خدمات رسانی یاری گر سپاه و بسیج هستند، از مردم می خواهیم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به نواحی مقاومت و بسیج سازندگی استان تحویل دهند تا در اسرع وقت در میان سیل زدگان توزیع گردد.

,

, ,

وی  در پایان خاطرنشان کرد: سپاه ثارلله استان کرمان اعلام می کند تا آخرین لحظات امداد رسانی در کنار سیل زدگان خواهد بود، سازمان بسیج تصمیم دارد در حوزه ساخت و ساز به کمک سیل زدگان بشتابد و از ظرفیت های استان کرمان در حوزه تعمیرات و ساخت و ساز این مناطق استفاده کند.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه