اخبار داغ

جانشین بسیج سازندگی کشور:

۶۵ گروه جهادی تخصصی به مردم سیستان و بلوچستان خدمت رسانی می‌کنند

۶۵ گروه جهادی تخصصی به مردم سیستان و بلوچستان خدمت رسانی می‌کنند
جانشین بسیج سازندگی کشور به وجود 13 هزار گروه جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: بیش از 65 گروه جهادی تخصصی مشغول خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بهشتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه های جهادی پرچمداران فعالیت های  خدمت رسانی در عرصه های محرومیت زدایی و ادامه دهنده  راه شهید سلیمانی هستند..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در کشور بیش از ۱۳ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه ها به صورت محله محور، فعال، ویژه و تخصصی در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

,

جانشین بسیج سازندگی کشورعنوان کرد: در سیل فروردین ماه امسال در استانهای مختلف گلستان، لرستان و خوزستان گروه های جهادی خدمت رسانی کردند و امروز سیلی که در استان جنوبی کشور رخ داده بیش از ۶۵ گروه جهادی تخصصی خود استان با کمک مردم خدمت رسانی می کنند.

,

وی با اشاره به ارائه خدمات در استان جنوبی سیل زده بیان کرد: گروه های جهادی مردم پایه با استفاده از ظرفیت مردم در حال خدمت رسانی هستند و همچنین  گروه های جهادی پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده و مشغول مداوای سیل زدگان هستند.

,

الله بهشتی گفت: چادرها برای اسکان موقت در اختیار سیل زدگان قرار گرفته و در ادامه با کمک خیرین،کانکس هایی تهیه و در اختیار این افراد قرار می گیرد.

,

وی تصریح کرد: نان، آب، حبوبات، کنسروها و پتو و چادر در اختیار آنها قرار گرفته و به سرعت از ظرفیت مردم برای ارائه خدمات بیشتر استفاده می کنیم.

,

جانشین بسیج سازندگی کشور با اشاره به مجمع جهادگران تصریح کرد: این مجمع افراد توانمند را شناسایی می کند و از ظرفیت علمی، فکری، پژوهشی و همچنین اجرایی و عملیاتی را برای سال آینده داشته باشیم تا در حوادث مختلف و رفع محرومیت زدایی بتوانیم خدمت بیشتری ارائه دهیم.

,

وی خاطرنشان کرد: امروز دومین مجمع جهادگران در استان لرستان برگزار می شود و از بین شورای جهادگران شهرستان، مسئول مجمع استان انتخاب و در تاریخ ۱۶ و ۱۷  به صورت کشوری برگزار می شود.

,

الله بهشتی هدف این مجمع را استمرار اقدامات و فعالیت های جهادی برشمرد و اظهارداشت: این مجمع اهداف بزرگی دارد و در کل کشور در بخش های مختلف خدمت رسانی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه