اخبار داغ

شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی در آرامگاه ابدی آرام گرفتند

شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینی در آرامگاه ابدی آرام گرفتند
مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی صبح امروز بر روی دستان مردم همدان، مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای همدانی سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی رزم نوازان گروه موزیک سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با نواختن قطعات حزن انگیز، شکوه و عظمت بزرگی به این تشییع بخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

, ,

پس از اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن آرزوی مغفرت و بخشش برای شهدای سانحه هوایی از خداوند متعال، صبر و اجر را برای بازماندگان و خانواده های این شهدا مسئلت کرد.

,

, ,

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه این سانحه همه ما را ناراحت و داغدار کرد، گفت: از مسئولانی که صادقانه و شجاعانه‌ مسئولیت این حادثه را بر عهده گرفته و به مردم اعلام کردند، تشکر می کنیم و مطالبه گری هم خواهیم داشت تا تحقیقات عمیق تری اتفاق بیافتد.

,

, ,

وی افزود: ابعاد این سانحه باید به صورت عمیق بررسی و سپس به اطلاع مردم رسانده شود.

,

, ,

, ,

مردم آگاه و بصیر همدان با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن پرچم های «کنا عباسک یا زینب» و «السلام علیک یا ابا عبدالله» شهدای سانحه هوایی را به آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه