اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه:

آمریکایی‌ها هرروز منتظر ضربات سخت جبهه مقاومت باشند/ انتقام تا خروج تروریست‌ها از منطقه ادامه دارد

آمریکایی‌ها هرروز منتظر ضربات سخت جبهه مقاومت باشند/ انتقام تا خروج تروریست‌ها از منطقه ادامه دارد
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه حضور تروریست‌ها در منطقه قابل قبول نیست، گفت: انتقام جبهه مقاومت تا خروج آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی، صبح امروز در یادواره هزار شهید عشایر آذربایجان‌غربی که با حضور اقشار مختلف عشایر و مسئولان در حسینیه ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عشایر در سال‌های اول انقلاب با دست خالی به ندای ولایت لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام و امنیت نظام اسلامی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,
 
,
وی، افزود: نام عشایر همیشه تداعی گر خصوصیت‌هایی نظیر شجاعت، مردانگی عزت و ولایتمداری است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمان‌نوازی و سخت‌کوشی را از خصوصیات بارز عشایر دانست و گفت: تلاش در مناطق صعب‌العبور، کار و تولید از صفات اصلی عشایر هستند.
,
 
,
وی، ادامه داد: اگر امروز جامعه بشری از جوانمردی و صداقت و نجابت آن‌ها درس بگیرد، بخش اعظم مشکلات حل می‌شود.
,
 
,
سردار نقدی، بیان داشت: تجمیع نام عشایر با واژه شهید موجب اعتلای جایگاه این انسان‌ها می‌شود.
,
 
,
وی، گفت: شهدای عشایر همانند بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی، در غربت و بخاطر حمایت از جمهوری اسلامی مورد شکنجه قرار گرفتند ولی همچنان پای این نظام و انقلاب ایستادند و با از خود گذشتگی موجب پیروزی‌ها شدند.
,
 
,
وی، همچنین تاکید کرد: پایه اصلی و ستون فقرات جنگ تحمیلی و دوران مختلف تهدیدات همین مردمی هستند که در برابر دشمن ایستاده‌اند و هیچ قدرتی توان غلبه بر آن‌ها را ندارد.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه، با اشاره به اینکه امروز مردم یمن و فلسطین اشغالی با دست خالی در برابر تجهیزات و موشک‌های دشمن ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: تمام ابرقدرت‌ها در برابر اراده مردم انقلابی کوچک و ناچیز هستند. تنها دلیل ایستادگی مردم کشورها در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح این است که تمام اراده و توان کسب شده از خود مردم است.
,
 
,
وی، ابراز داشت: حزب‌الله لبنان و دیگر مراکز انقلابی طی سالیان مختلف با تکیه بر اراده الهی و مردمی توانستند دشمن را ذلیل کنند.
,
 
,
سردار نقدی، گفت: سند راهبردی ارتش دشمن در برابر اراده نیروهای جهادگر اسلام با شکست مواجه شد و این نشانه عزت اراده الهی در برابر تمام توانایی‌های دشمن است.
,
 
,
وی، اضافه کرد: غلبه مردم بر دشمن با طی مسیر شهدا و تقدیم جوانان در راه اسلام و انقلاب میسر شد و همیشه با همین رویه موفق و پیروز بوده‌ایم.
,
 
,
* آمریکایی‌ها هرروز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه، ابراز داشت: در گذشته جنگ ما با مزدوران و ایادی آمریکا نظیر داعش در منطقه بود اما امروز مقاومت در حال جنگ و جدل با آمریکا و نیروهای تروریست آن هستیم.
,
 
,
وی، افزود: خود آمریکا سر تفنگ را بر شقیقه خود گذاشت و جنگ با مزدوران و سرپنجه‌های آمریکایی را به جنگ با تروریست‌های آمریکایی تغییر داد.
,
 
,
سردار نقدی، تاکید کرد: باید آمریکایی‌ها بدانند که در کشورهای اسلامی به عنوان اشغالگر شناخته می‌شوند و بر اساس فتوای شیعه و سنی قتلشان واجب است.
,
 
,
وی، ادامه داد: تروریست‌ها باید خودشان انتخاب کنند که با تابوت می‌روند یا با پای خودشان. این اجماع رهبران مقاومت است که باید تروریست‌ها از منطقه بروند.
,
 
,
وی، گفت: امروز بیش از همیشه نیازمند درس شهدا و معارف جنگ داریم چراکه مدار جنگ از مزدوران به خود آمریکا تغییر کرده است.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه، در مورد انتقام سخت از تروریست‌ها، بیان داشت: آمریکایی‌ها هرروز ضربه‌ای را دریافت خواهند کرد تا جایی که از منطقه بروند.
,
 
,
* انتقام ادامه دارد و تا زمانی که تروریست‌های آمریکا از منطقه خارج نشوند در مسیر خواهیم ماند
,
 
,
وی، گفت: ما از ابتدا شاهد ترورهای آمریکا بوده‌ایم و هرگز عقب ننشسته‌ایم و باید بدانند که بازهم عقب نمی‌نشینیم. همین پیشمرگان کرد مسلمان در کوه‌ها در کنار تمام مردم آماده حراست و دفاع هستند.
,
 
,
وی، افزود: امروز باید آماده باشیم که اگر آمریکا فرمان رهبران مقاومت را گوش نکنند، همه امت اسلام منطقه را از وجود آن تروریست‌ها پاک می‌کنند.
,
 
,
وی، کردها را پیش‌قراول سپاه آزادی بیت‌المقدس دانست و گفت: باید با تاسی از شهدای عشایر در مسیر جنگ با دشمن قدم برمی‌داریم.
,
 
,
سردارنقدی، خاطرنشان کرد: ما به مرزهایمان و شرافت مرزدارانمان افتخار می‌کنیم. مرزداران آماده دفاع از بیت‌المقدس هستند و برای فتح این خانه شریف آماده نبرد هستند.
,
 
,
وی، در بیان خصوصیات شهید سلیمانی، اذعان کرد: حاج قاسم لحظه‌ای آرام ننشست و در برابر کفر و نفاق جنگید. ما هم ادامه دهنده راه او هستیم.
,
معاون هماهنگ کننده سپاه، تصریح کرد: انقام ما ادامه دارد و باید بدانند این انتقام تمام شهدای انقلاب اسلامی است. خون تمام شهدای انقلاب اسلامی به گردن آمریکا است و انتقام همه را خواهیم گرفت.
,
 
,
وی، گفت: باید به همسایگان و هم‌زبانان کرد در کشورهای همسایه پیام برسانید که همراه مردم خود باشند نه بیگانگان.
,
 
,
سردار نقدی، عنوان کرد: آمریکا رهبران گروه‌های کرد عراق را فریب دادند و در نهایت با هدایت و فرماندهی شهید سلیمانی در برابر داعش ایستادگی کردند. باید این نکته را بدانند که بیگانگان برای آن‌ها دلسوز نیستند‌.
,
 
,
وی، ادامه داد: آمریکایی که عامل کشتار میلیون‌ها مسلمان است، امروز مدعی برقراری امنیت است؟
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه، خطاب به آمریکایی‌ها، تاکید کرد: اگر می‌خواهند از نعمات منطقه خودشان بهره ببرند و با آرامش زندگی کنند، باید از منطقه خارج شوند.
,
 
,
وی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال جدایی سپاه از مردم هستند، گفت: تا جایی که ما نفس داریم خدمتگذار مردم خواهیم ماند. محرومیت‌زدایی و ایجاد امنیت پایدار در ذات سپاه است و این به خاطر عشق پاسداران به مردم است.
,
 
,
معاون هماهنگ کننده سپاه، در پایان ابراز داشت: دشمنان تروریست ما بدانند که بر عهد خود با مردم و انتقام‌گیری از تروریست‌ها ثابت قدم خواهیم ماند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه