اخبار داغ

جانشین بسیج سازندگی کشور:

سپاه سیلی محکمی به آمریکا زد/گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته‌شده است

سپاه سیلی محکمی به آمریکا زد/گام‌های بلندی در راستای محرومیت‌زدایی برداشته‌شده است
جانشین بسیج سازندگی گفت: امروز سپاه در راستای محرومیت‌زدایی گام‌هایی بلند برداشته و امنیت پایدار ایجاد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بداشتی ظهر امروز در همایش بسیج سازندگی که در دانشگاه علامه طباطبایی خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: جنگ‌های امروز جنگ‌های پیشرفته شده است و جنگ‌های نوینی در حال انجام بوده اما جمهوری اسلامی در دنیا کشوری آزاده است و به کمک تمام آزاد اندیشان شتافته و هرجایی مظلوم ندایی داشته باشد جمهوری اسلامی به کمک آن‌ها می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دشمن در دنیا به دنبال ایران هراسی، سپاه هراسی و بسیج هراسی است و این نشان‌دهنده اهمیت فعالیت جهادگران است که در کنار سپاه حضور دارند و چقدر این خدمات ارزشمند است.

,

جانشین بسیج سازندگی کشور تصریح کرد: هیچ کشوری در دنیا جرات رویارویی با آمریکا را ندارد اما بعد از شهادت سردار سلیمانی، پایگاه‌های نظامی آمریکا را هدف قراردادیم و جمهوری اسلامی سیلی محکمی به گوش آمریکا نواخت تا حواسشان باشد با کشوری از جنس مردم با رهبری مقام معظم رهبری که توطئه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند روبه‌رو هستند.

,

وی با اشاره به حادثه هواپیمایی گفت: پرده کنار می‌رود و واقعیت‌ها خود را نشان می‌دهد اما سامانه پدافند موشکی ما موشک کروز را روئیت می‌کند و از طرفی هم‌زمان چرا فردی که با گوشی هوشمند فیلم‌برداری را انجام می‌دهد و حتی لحظه شلیک را فیلم‌برداری کرده و در سایت‌ها بارگذاری می‌کند.

,

سرهنگ الله بداشتی بیان کرد: چرا سفیر انگلیس این روباهانی که همیشه شامه تیزی دارند فوری در کنار فریب‌خوردگان قرار می‌گیرند و می‌خواهد به اعتراضات بدمد.

,

وی اظهار داشت: متأسفانه برخی در کنار دشمن قرارگرفته‌اند، دشمن که تمام‌قد ایستاده تا به جمهوری اسلامی و به حرکت مقاومت و آزادی‌خواهی ما آسیب بزند. لذا دشمن از همه ظرفیت، از جنگ نرم و فشار اقتصادی استفاده می‌کند و از ظرفیت نفوذی‌ها استفاده می‌کند تا ضربه بزند.

,

جانشین بسیج سازندگی کشور افزود: در این میان افرادی جوان فریب‌خورده و نادان به‌عکس شهید سلیمانی تعرض می‌کنند درحالی‌که شهید سلیمانی برای جوانان ارزش ویژه قائل بود اما متأسفانه عده‌ای راه را گم‌کرده‌اند.

,

وی عنوان کرد: داعش را آمریکا ایجاد کرده، داعش دو هزار دانشجوی دختران را جدا و پسران را قتل‌عام کرد درحالی‌که شهید سلیمانی و دیگر مدافعان حرم برای نابودی داعش ایستادند و این امنیت حاصل خون شهید سلیمانی و شهدای همراه در جبهه مقاومت و شهدای دفاع از حریم انقلاب اسلامی است.

,

سردار الله بداشتی بیان کرد: ناآگاهان آگاه شوند که اگر این خون افراد به جوشش بیاید جایی برای آن‌ها نخواهد بود و آمریکا هیچ‌گاه دلسوز نبوده و نیست، آمریکایی که داروی بیماران خاص ما را نمی‌دهند، آمریکایی‌ها کسانی هستند که هرجایی آشوب باشد، نام آن‌ها نیز هست و چشم طمع به نفت و گاز و منافع دارند.

,

وی با اشاره به دشمنی دشمنان به سپاه تصریح کرد: سپاه در همه حوادث مانند سیل و زلزله حضورداشته و خدمت‌رسانی کرده است، روح اله زم را دستگیر کرده وداعش را نابود کرده است و این موارد سبب عصبانیت دشمن از سپاه شده است.

,

جانشین بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: امروز سپاه در راستای محرومیت‌زدایی گام‌هایی بلند برداشته و امنیت پایدار ایجاد کرده است و مدافع حرم و حریم خارج از مرزها خون می‌دهد تا در داخل مرزها مردم به‌راحتی زندگی کنند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه