اخبار داغ

فرماندار نهاوند:

سد معبر تعرض به حقوق شهروندی است

سد معبر تعرض به حقوق شهروندی است
مراد ناصری با بیان اینکه سد معبر از جمله پدیده‌های در تعارض با حقوق شهروندی است، گفت: مسئولان مربوطه برای رفع این معضل باید تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فرماندار نهاوند امروز در کارگروه بررسی معضل سد معبر در شهرستان نهاوند با حضور مسئولان شهرداری و نیروی انتظامی، اظهار کرد: برای رعایت حقوق شهروندی همه مسئولان مربوطه باید تلاش کرده و از تعرض به این حق جلوگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه پدیده سد معبر از جمله معضلات در تعارض با حقوق شهروندی است، گفت: شهروندان نهاوندی در گزارش‌های مختلفی به این موضوع اعتراض کرده‌اند؛ برای حل این مشکل و رضایت مردم، تمام دستگاه‌های متولی باید وظایف خود را به‌ خوبی انجام دهند.

,

ناصری با اشاره به دیگر معضل شهری نهاوند، بیان کرد: وجود تعداد زیاد میوه‌فروشان سیار با فعالیت در مکان‌های شلوغ و دارای بار ترافیکی، یکی دیگر از انواع سد معبر است.

,

وی افزود: این میوه‌فروشان باعث افزایش بار ترافیکی در شهر می‌شوند که این امر نارضایتی شهروندان را به دنبال دارد.

,

فرماندار نهاوند تصریح کرد: مجموعه‌های متولی با همفکری باید برای حل این مشکل و یا ایجاد مکانی برای آن‌ها تدبیری بیاندیشند که رضایت شهروندان فراهم و مشکل تردد رفع شود.

,

وی سد معبر توسط مغازه‌داران را از دیگر گلایه‌مندی شهروندان برشمرد و ادامه داد: این معضل نیز موجب ایجاد مشکل تردد برای همشهریان در پیاده‌روها شده و در واقع تعرض به ‌حق مردم است؛ دستگاه‌های مربوطه و شهرداری باید برخورد لازم و ضروری را در این خصوص داشته باشند.

,

ناصری خاطرنشان کرد: پدیده سد معبر باعث نازیبا شدن منظره شهری و ایجاد مشکلات زیادی برای شهروندان می‌شود.

,

وی در پایان یادآور شد: مدیریت شهری باید با هرگونه سد معبر، تعرض به‌ حق شهروندی و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای شهروندان برخورد قانونی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه