اخبار داغ

جانشین بسیج سازندگی کشور در لرستان:

مجمع جهادگران در شهرستان‌های کشور تشکیل می‌شود

مجمع جهادگران در شهرستان‌های کشور تشکیل می‌شود
جانشین بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی بنا دارد در ۳۲ استان مجامع شهرستانی شکل بگیرد و از این مجامع شهرستانی مجامع استانی تشکیل شود تا الگوهای موفق و اثر بخش برای خدمت بهتر به مردم پای کار بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ حمید رضا الله بداشتی ظهر امروز در جمع جهادگران استان لرستان با بیان اینکه هویت بسیج سازندگی در گروههای جهادی است اظهار داشت: امروز  بیش از ۱۳ هزار گروه جهادی خدمت رسان در سراسر کشور به صورت تخصصی و حرفه ای سازماندهی شده  که در زمان های مختلف به کمک مردم می آیند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: ابتدای امسال سیل بیش از ۱۲ استان را درگیر کرد و در استان لرستان همراه با تخریب بود به گونه ای که روزهای اول ناامیدی بسیار زیادی در مردم دیده می شد و نگران بودند اما پس از حضور جهادگران کنار مردم آرامشی را حاصل  کردند که در کنارشان افرادی هستند و تا خانه هایشان ساخته نشود نمی روند.

,

جانشین بسیج سازندگی کشورعنوان کرد: امروز در استان لرستان بحث تعمیرات واحدهای مسکونی مناطق سیل زده  به طور کلی پایان یافته  و واحدهای احدات با پیشرفت ۹۰ درصدی در حال اجراست  که بخشی از این اقدامات توسط بسیج سازندگی استان و بخشی دیگر توسط استان های معین صورت گرفت.

,

وی با اشاره به سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۵ گروه جهادی و چهار هزار نفر جهادگر در حال خدمت به مردم سیل زده شهرستان هستند و همچنین توزیع  اقلام جمع آوری شده توسط مردم، چادرهای اسکان موقت توسط گروههای جهادی در حال انجام است.

,

الله بداشتی گفت: با توجه به تحربیات گذشته از بسیج سازندگی آمادگی خود را برای تعمیر و ساخت منازل آسیب دیده اعلام کرده ایم و هماهنگی بسیار خوبی با بنیاد مسکن وجود دارد.

,

وی تصریح کرد: گام اول در ساخت وساز منازل آسیب دیده از سیل سیستان و بلوچستان خانوادهای محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند چون  این خانواده قبل از سیل محروم بودند و با سیل محرومیتشان بیشتر شده است.

,

جانشین بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: در سراسر کشور گروههای جهادی سازمان یافته شده و یک برنامه ریزی بسیار خوبی برای گروههای جهادی پس از دیدار این گروهها با مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده است. 

,

وی اظهار داشت: بسیج سازندگی به عنوان حامی، تسهیلگر و کمک دهنده گروههای جهادی هستند وهیچ گونه تصدی گری بر گروههای جهادی ندارد.

,

الله بداشتی افزود: بسیج سازندگی با کمک به ظرفیت توانمندی نیروهای مردمی و جهادی  می خواهد براساس تاکید مقام معظم رهبری این گروهها را تقویت کند چراکه ایشان همواره بر گسترش ده‌ها برابری گرو ههای جهادی تاکید دارند

,

جانشین بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: بسیج سازندگی بنا دارد در ۳۲ استان مجامع شهرستانی شکل بگیرد و از این مجامع شهرستانی مجامع استانی تشکیل شود که نخبگان و بهترین های از جنس جهادی به عنوان الگوهای موفق و اثر بخش برای خدمت بهتر به مردم  پای کار بیایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه