اخبار داغ

مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه:

30 درصد حق پخش مسابقات به وزارت ورزش رسید

30 درصد حق پخش مسابقات به وزارت ورزش رسید
بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه نشان می‌دهد،‌ ۳۰ درصد درامد حاصل از پخش مسابقات ورزشی در اختیار وزارت ورزش قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در بند لام  تبصره 9 لایحه بودجه 1399 که از سوی دولت به مجلس ارائه شد، به موضوع حق پخش مسابقات ورزشی پرداخته شد. در این بند آمده بود، به استناد بند پ ماده 92 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران مکلف اند درامدهای ناشی از پخشمسابقات ورزشی را به ردیف درآمدی مشخص نزد خزانه داری کل کشور واریزنمایند. وجوه واریزی در اختیار وزارت ورزش و جوانان برای کمک به فدراسیونهای مربوطه و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همانطور که در جدول زیر مشخص است در بندی که از سوی دولت در لایحه بودجه گنجانده شده بود سهم وزارت ورزش و صدا و سیما مشخص نشده بود. در همین راستا ابتدا بررسی این بند مراعا ماند اما در ادامه کمیسیون تلفیق در این خصوص اعلام نظر کرده است.

,

بودجه ایران ,

, بودجه ایران , ,

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه، اگر چه در مرحله اول براساس بند (ل) لایحه بودجه1399؛ 50 درصد حق پخش به وزارت ورزش و جوانان و 50 درصد باقیمانده به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداخت می‌شد، ولی در نهایت در کمیسیون مقرر شد 30 درصد این اعتبار به وزارات ورزش و 70 درصد به سازمان صداوسیما پرداخت شود.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه