اخبار داغ

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان:

بیمه حوادث روستاییان از هفته آینده ابلاغ می شود

بیمه حوادث روستاییان از هفته آینده ابلاغ می شود
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه بیمه حوادث روستاییان از هفته های آینده ابلاغ می شود گفت: روستاییان با یک حق بیمه خیلی ناچیز می توانند در مقابل تمام حوادث غیرمتقربه مزارع و منازل خود را بیمه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی یاور پیرعلایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان ظهر امروز در مراسم شکرگزاری برداشت برنج در رشت با بیان اینکه از امسال ارتقای درامد روستاییان انجام میشود اظهار کرد: روستاییان را جهت تولیدات دیگر نظیر گیاهان دارویی، پرورش ماهی، اردک و...سوق خواهیم داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

وی ضمن تشویق کشاورزان جهت حضور در نمایشگاه توانمندی هایی روستاییان گیلان گفت: این نمایشگاه چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه سال جاری جهت ارائه توانایی ها، تولیدات، بازاریابی کشاورزان و بویژه منجر به معرفی آیین و سنت های محلی استان گیلان میشود.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان ادامه داد: استان گیلان دارای هزار و ۸۳۲دهیار و بالغ بر ۶هزار شورا روستایی، ۲۱۸کارشناس مالی و فنی در روستاها است و امسال برای اولین بار۱۸دروه تخصصی در ۷شهرستان استان گیلان برگزار شد.

,

وی با تاکید بر اینکه اراضی زراعی استان گیلان با تغییر کاربری رو به نابودی قرار میگیرند افزود: گیلان دارای دو هزار و ۵۰۰روستا است و روستاییان تغییر کاربری اراضی ها را اطلاع دهند.

,

پیرعلایی خاطرنشان کرد: شناسایی و آموزش بانوان کارآفرین روستایی و سرمایه گذاری و تسهیلات در جذب گردشگر برای روستاییان انجام میشود.

,

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه بیمه حوادث روستاییان از هفته های آینده ابلاغ میشود گفت: روستاییان با یک حق بیمه خیلی ناچیز میتوانند در مقابل تمام حوادث غیرمتقربه مزارع و منازل خود را بیمه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه