اخبار داغ

برگزاری نشست توجیهی اقشار، اصناف و اقوام عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

برگزاری نشست توجیهی اقشار، اصناف و اقوام عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب
نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش های صدرا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست توجهی نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام شورای ائتلاف انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان این حوزه و تعدادی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف در مرکز همایش های صدرا برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه ضمن تشریح فرآیند تهیه لیست نهایی ۳۰ نفره در تهران، نمایندگان اقشار، اصناف و اقوام نسبت به رای گیری الکترونیک که قرار است در مجمع عمومی تهران انجام شود توجیح شدند.

در این نشست مهدی چمران، عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف و مهدی اقراریان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران به تشریح فرآیند شکل گیری لیست ۳۰ نفره نیروهای انقلابی در تهران پرداختند.

همچنین سازوکار اعلام نظر نمایندگان اقشار، اقوام و اصناف برای رسیدن به لیست نهایی تهران تا قبل از برگزاری مجمع عمومی از طریق سامانه ایجاد شده از سوی شورای ائتلاف تشریح شد.

در این نشست همچنین نمایندگان اصناف، اقوام و اقشار به طرح سوالات و دغدغه های خود پیرامون انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پرداخته و اعضای شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

به گفته اقراریان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در تهران قرار است در هفته جاری مجمع عمومی شهر تهران برای رسیدن به لیست ۳۰ نفره برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه