اخبار داغ

مقایسه اشتباهات در سایر کشورها با اشتباهات ایران توسط نرگس محمدی+عکس

مقایسه اشتباهات در سایر کشورها با اشتباهات ایران توسط نرگس محمدی+عکس
نرگس محمدی در پست اینستاگرامی به مقایسه اشتباهات در ایران و سایر کشورها پرداخته و نوشت: «درسته اشتباه تو هر جای و تو هر کشوری رخ میده اما این فرانسوی ها... حالا اگه این اشتباه ما کرده بودیم دنیا رسوامون میکرد.»
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فروردین ماه سال جاری بود که کلیسای نوتردام به خاطر اشتباهاتی که در بازسازی آن صورت گرفته بود طعمه حریق شده و بخش عظیمی از این کلیسای 850 ساله از بین رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا نرگس محمدی یکی از بازیگران مطرح کشور که در سفر خود به پاریس از این کلیسا دیدن کرده بود در پست اینستاگرامی به مقایسه این اشتباه انسانی با اشتباهاتی که در ایران رخ میدهد پرداخت و نوشت: « نتردام زیبا 850 سال خاطرات سوخت من اولین بار به عشق نتردام و موزه لوور رفتم پاریس؛ موزه لوور برای دیدن تاریخم و نتردام برای دیدن قصه های بچگیم. درسته اشتباه تو هر جای و تو هر کشوری رخ میده اما این فرانسوی ها... حالا اگه این اشتباه ما کرده بودیم دنیا رسوامون میکرد.

,

 

,

, ,

 

,

بر اساس این خبر، طی روزهای اخیر برخی از بازیگران بعد از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هم نوا با رسانه های معاند و اپوزیسیون این اشتباه انسانی را یک خطای فاحش و غیر قابل بخشودنی عنوان کرده بودند.

,

نکته مهم سکوت این بازیگران در قبال جنایات دیگر در کشور و سراسر دنیا بود؛ این دو رویی تا جایی پیش رفت که شهاب حسینی بیانیه ای منتشر کرده و طی آن از بازیگران خواست تا پشت احساسات مردم خود را پنهان نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه