اخبار داغ

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد خبر داد:

اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در یزد

اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در یزد
علی اکبر موسوی گفت: ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال برای کلیه کودکان زیر ۵ سال مهاجرین خارجی و خانوارهایی که در محل تجمع عمده مهاجرین خارجی سکونت دارند؛ به مرحله اجرا در می آید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی اکبر موسوی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، از اجرای طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال در یزد خبر داد و گفت: هر چند که تلاش ها برای کامل کردن برنامه ریشه کنی فلج اطفال در دو کشور افغانستان و پاکستان همچنان تداوم دارد ولی تعداد موارد بیماری در این دو کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. به همین جهات کلیات و دستورالعمل کشوری برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال از طریق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کلیه مراکز بهداشت شهرستانها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور  ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان یزد دراین باره اظهار داشت: برآورد می شود امسال حدود ۱۱ هزار نفر تحت پوشش و حمایت این برنامه در شهرستان یزد قرار گیرند.

,

دکتر موسوی همچنین تصریح کرد: باتوجه به پراکندگی جمعیت اتباع و مهاجرین ، طرح ایمن سازی فلج اطفال به مدت ۱۰ روز در دونوبت بیست و هشتم دی ماه و پنجم اسفند ماه به مرحله اجرا در می آید.

,

وی در پایان افزود: گروه های هدف  تعیین شده شامل کلیه مهاجرین خارجی ، کلیه خانوارهایی که در کلنی ها و محل تجمع عمده مهاجرین خارجی سکونت دارند، کلیه کودکان زیر ۵ سال که به همراه مادران خود در زندان ها اقامت دارند می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه