اخبار داغ

سردار صدیق:

عملیات موشکی سپاه قدرت اهریمنی آمریکا را شکست

عملیات موشکی سپاه قدرت اهریمنی آمریکا را شکست
عضو قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: محافظان حاج قاسم می‌دانستند که او هر لحظه امکان دارد شهادت برسد اما عاشقانه از او حفاظت می‌کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مهدی صدیق عصر امروز در یادواره شهدای مقاومت و گرامیداشت سردار شهروز مظفری نیا که در رزن برگزار شد،اظهار کرد: این محافظان می‌توانستند در جای دیگری خدمت کنند اما با آغوش باز به سمت خطر رفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به این سوگواری شهادت فاطمه زهرا (س) ادامه داد:در دوران دفاع مقدس رزمندگان ارادت ویژه ای به فاطمه زهرا (س) داشتند و قاسم سلیمانی یکی از کسانی بود که ارادت او خالص و خاص بود.

,

صدیق با بیان اینکه سلیمانی منطقه غرب آسیا را از توحش و جنایت تکفیری ها نجات داد، افزود: بخش زیادی از منطقه عراق و سوریه به یکباره متوجه شدیم که سقوط کرده است، اردوغان و آمریکا و اروپا به دنبال سقوط بشار اسد بودند و از اقصی نقاط جهان نفرات برای سقوط عراق و بشار اسد به عراق و سوریه اعزام کردند.

,

وی الگو و معیار حکومت تکفیری ها برای شام و عراق را معاویه و سلسله امویه دانست و افزود: دشمنان امروز امواج سهمگین ایجاد می‌کنند تا امنیت کشور و انقلاب را بر هم زنند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس آمریکایی ها را دشمنان اصلی عدالت در جامعه جهانی بر شمرد و ادامه داد: برای زمین گیری انقلاب داعش را ایجاد کردند و افغانستان را به این روز رساندند اما حاج قاسم در مقابل آنها ایستاد.

,

وی با ذکر این نکته که سپهبد سلیمانی به عنوان یک رهبر فکری بزرگ در جبهه مقاومت بودند تصریح کرد: ایشان با این وجود گاهی مجبور شدند به عنوان یک فرمانده گردان هم عمل کنند.

,

صدیق فرماندهی و مدیریت را یک ضرورت تاریخ ساز و برجسته در صحنه جنگ های نیابتی برشمرد و اضافه کرد: قاسم سلیمانی مسیر درست مدیریت را پیدا کرده و یکی از این شگردهای مدیریتی او تدبیر و درایت بود.

,

وی با بیان اینکه معنویت و تدبیر وی پوتین را هم تحت شعاع قرار داد اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی دندان طمع را کشید اما بسیاری از مسئولان نتوانستند اینگونه رفتار کنند.

,

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بسیاری از کسانی که در قبل از انقلاب شکنجه کشیدند در سالهای بعد درگیر گروهک‌ها و فرقه های منحرف شدند ادامه داد: چرا باید برخی مسئولین مملکت حرفی را بزنند که برخی افراد ضد انقلاب و روشنفکرنما خوششان بیاید؟

,

صدیق عملیات موشکی سپاه را اوج قدرت جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: سپاه با این عملیات قدرت اهریمنی آمریکا را شکست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه