اخبار داغ

اردبیلی ها به کمک سیل زدگان سیستانی شتافتند/هزینه ختم جانباخته هواپیمای اوکراینی نیز صرف سیل زدگان شد

اردبیلی ها به کمک سیل زدگان سیستانی شتافتند/هزینه ختم جانباخته هواپیمای اوکراینی نیز صرف سیل زدگان شد
جمع‌آوری کمک‌های مردمی در تمامی شهرستان های استان اردبیل برای سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،بارندگی و سیل ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان آثاری از تخریب و نابودی و خسارت بر منازل، ابنیه، زیرساخت ها، مزارع و باغات مردم برجا گذاشت و سیلاب سرگردان در دشت و کوهستان به هرکجا سر کشید و از تخریب اندک سرمایه‌های زندگی نیز چشم پوشی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

این سیل ویرانگر اگر چه باعث پرشدن سدها و بندها و هوتک های منطقه شد و مناطق تشنه را سیراب کرد اما در مدت کوتاهی برای مردم روستایی و کشاورز غم و غصه، اضطراب و بغض را به همراه آورد تا اینکه به یکباره به ارمغانی شیرین از جنس هم‌دلی و مهربانی تبدیل شد و در میان موج‌های خروشان سیل دست های مهربانی به سوی مردمان زخم دیده دراز شد.

,

Image result for ‫کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان‬‎

, Image result for ‫کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان‬‎,

مردم استان اردبیل نیز که همواره در کمک به هموطنان خود پیشگام بوده اند جمع آوری کمک ها را آغاز کرده اند.

,

هزینه ختم جانباخته اردبیلی هواپیمای اوکراینی صرف سیل زدگان می شود

, هزینه ختم جانباخته اردبیلی هواپیمای اوکراینی صرف سیل زدگان می شود,

http://www.sabalanema.ir/sites/default/files/WhatsApp%20Image%202020-01-16%20at%2020.07.15.jpg

, http://www.sabalanema.ir/sites/default/files/WhatsApp%20Image%202020-01-16%20at%2020.07.15.jpg,

پدر شهیده پگاه صفر پور کلور(دانشجوی اردبیلی رشته پزشکی- جانباخته سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی) در مراسم ختم دخترش در اردبیل گفت: تمام هزینه های احسان در نظرگرفته شده برای فرزندم، جهت کمک به سیل زدگان مردم عزیز سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

,

نخستین محموله کمک‌های مردمی ارسال شد

, نخستین محموله کمک‌های مردمی ارسال شد,

رامین معبودی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارسال اولین محموله کمک های مردمی به سیل زدگان خبرداد و گفت: بنا به درخواست سازمان امداد و نجات کشور برای پشتیبانی از سیل‌زدگان استان هرمزگان، جمعیت هلال احمر استان اردبیل اولین محموله کمک‌های خود را در قالب ۷۰۰ پکیج غذایی یک ماهه و ۶۴۰ پکیج غذایی ۷۲ ساعته به حادثه‌دیدگان ارسال کرد.

,

سپاه های نواحی نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در شهرستان ها  اقلام ضروری مورد نیاز سیل زدگان در اولویت خود قرار داده اند.

,
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از شروع جمع آوری کمک های مردمی توسط بسیج سازندگی نواحی استان برای سیل زدگان استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.
,

وی با اشاره به اولویت کمک های مردمی، افزود: با توجه به مسافت طولانی و هزینه حمل و نقل از مردم نوع دوست استان تقاضا داریم برای تامین نیاز های ضروری سیل زدگان از جمله لباس گرم ، چادر و کنسروجات پرداخت کمک های نقدی را در اولویت قرار دهند.

,

کمیته امداد نیز برای جمع آوری کمک های مردمی در فضای مجازی و حقیقی با صدور اطاعیه های مختلف و حضور میدانی در حال تهیه اقلام مورد نیاز سیل زدگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه