اخبار داغ

در حاشیه خاکسپاری دو شهید سانحه هوایی اتفاق افتاد؛

دست رد خانواده های داغدار سنندجی و سقزی به سینه ضدانقلاب!

دست رد خانواده های داغدار سنندجی و سقزی به سینه ضدانقلاب!
در حاشیه خاکسپاری آروین مرتب و آیدا فرزانه دو تن از شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی تعدادی ضد انقلاب با سر و صورت پوشیده و با شعارهای هنجارشکنانه قصد به حاشیه بردن مراسم را داشتند که با برخورد خانواده های داغدار مواجه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در مراسم خاکسپاری آروین مرتب و آیدا فرزانه دو تن از شهدای سانحه هوایی هواپیمای اوکراینی که صبح امروز در بهشت محمدی سنندج انجام شد جمعی از مردم, مسوولین دولتی و فرماندهان نظامی حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

مراسم تشییع روال عادی خود را طی می کرد که پس از خاکسپاری, تعدادی افراد ناشناس با سر و صورتهای پوشیده که کاملا سازماندهی و ماموریت یافته عمل می کردند با سردادن شعارهای هنجارشکنانه و ضد نظام قصد به حاشیه بردن مراسم را داشتند.

,

این افراد که در صدد بودند سایرین را نیز با خود همراه کنند با تذکر و برخورد خانواده های داغدار مواجه شدند و وقتی دیدند خریداری ندارند محل را ترک کرده و پا به فرار گذاشتند.

,

یکی از وابستگان خانواده شهید آروین مرتب به خبرنگار ما گفت: نسبت به اقدام این افراد معترض هستند و باید نیروی انتظامی در محل حضور می داشت و با آنها برخورد می کرد.
وی افزود: این افراد را نمی شناسد و معلوم نیست چرا سر و صورت خود را پوشیده اند و معلوم هم نیست از کجا ماموریت گرفته اند و به این مراسم آمده اند!

,
,

به گفته خبرنگار ما در سقز, اقدامی مشابه این نیز در شهر سقز در پی خاکسپاری شهید رزگار رحیمی و فرزندش اتفاق افتاده بود و تعدادی افراد ناشناس با سردادن شعارهای مختلف قصد برهم زدن روال عادی مراسم خاکسپاری این دو جانباخته را داشته اند که با دخالت خانواده داغدار مجبور به ترک محل می شوند.

,

به گزارش کردتودی, دو تن از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی سنندجی بودند. آروین مرتب، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق-کنترل، سال ۱۳۸۹ دانشگاه علم و صنعت ایران بود. زنده یاد مرتب در مقطع دکتری دانشگاه تکنولوژی کبَک تحصیل می‌کرد و مهندس ارشد شرکت ایتون کانادا بود. وی به همراه همسرش آیدا فرزانه دانش آموخته دانشگاه کبک در این هواپیما حضور داشتند.

,

هواپیمای خطوط هوایی اوکراین روز چهارشنبه ۱۸ دی پس از برخاستن از فرودگاه امام خمینی (ره) بر اثر خطای انسانی و به صورت غیر عمد مورد اصابت قرار گرفت و در نتیجه این حادثه ۱۷۶ مسافر و خدمه از جمله ۱۴۶ مسافر ایرانی این پرواز جان باختند.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه