اخبار داغ

دانا در گزارشی نوشت:

خبرگزاری دولت روحانی: ارتباط هواپیمای اوکراینی، یک دقیقه قبل از شلیک با مرکز قطع شده بود

خبرگزاری دولت روحانی: ارتباط هواپیمای اوکراینی، یک دقیقه قبل از شلیک با مرکز قطع شده بود
دانا در گزارشی نوشت: خبرگزاری دولت روحانی(ایرنا) در یک طرح اینفوگرافیک مدعی شده است که ارتباط هواپیمای اوکراینی، یک دقیقه قبل از شلیک، با مرکز قطع شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرنا در یک طرح اینفوگرافیک با عنوان "گاه شمار سه روز غم انگیز"، وقایع مرتبط با سقوط هواپیمای اوکراینی را بررسی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در بخشی از این اینفو تاکید شده که در ساعت ٦:١٤ صبح ارتباط برج مراقبت با هواپیما قطع شده است و در ادامه نشان می‌دهد، پدافند در ساعت ٦:١٥ دقیقه، یعنی یک دقیقه "بعد" از قطع شدن سیگنال ارتباطی، اقدام به شلیک کرده است.

,

ایرنا پیش از این در تاریخ ٢٠ دی نیز نوشته بود: بر اساس اطلاعات سایت فلایت رادار ۲۴، اطلاعات راداری هواپیما، سه دقیقه و ۲۴ ثانیه بعد از آغاز حرکت آن قطع شده است.

,

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز هم اخیرا در گزارشی نوشته بود: بررسی اطلاعات پرواز، جزئیات رهگیری هواپیمای مذکور، و فیلم‌های موجود از اصابت موشک به هواپیما نشان می‌دهد که هواپیمای اوکراینی ٢٠ تا ٣٠ ثانیه قبل از اصابت موشک، مخابره سیگنال شناسایی را متوقف کرده است و در صورتی که برای یک پرنده هیچ سیگنالی مخابره نشود، نرم افزار سیستم تور اعلام خطر می‌کند.

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه