اخبار داغ

در جلسه ستاد پشتیبانی از سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان مطرح شد

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان/ اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان/ اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌های مردمی
جلسه ستاد حمایت پشتیبانی از سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از مسئولان در فریدونکنار برگزار شد و در این جلسه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جلسه ستاد پشتیبانی از سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان پنجشنبه شب با حضور حجت‌الاسلام جلالی امام جمعه، نصیری فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اداری، نهادی و مردمی در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.
 
اقدام فوری برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی امام جمعه فریدونکنار در این جلسه اظهار کرد: حادثه سیل سیستان و بلوچستان به میزان بسیار زیاد فاجعه‌بار بوده که نیاز دارد با جدیت به کمک مردم سیل زده بشتابیم.

وی بر لزوم حفظ وحدت رویه در سطح فریدونکنار برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها و نهادها تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا کمک‌های خوبی برای مردم سیل‌زده ارسال شود.

جلالی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تاکید بر کمک همه جانبه از سوی ارگان‌ها و مردم داشتند و باید به فوریت اقدامات لازم برای کمک‌رسانی صورت گیرد.

لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های برای کمک‌رسانی

فرماندار فریدونکنار نیز اظهار کرد: در حادثه سیل که استان سیستان و بلوچستان را درگیر کرده همه ما از نظر انسانی تکلیف داریم تا به مردم مظلوم آنجا کمک برسانیم.

محمدمهدی نصیری خاطرنشان کرد: در فریدونکنار سنت خوبی ایجاد شده که در زمان‌های حساس تمام ارکان با یک ستاد واحد برای یک هدف مشخص تلاش می‌کنند که تجربه‌های خوبی در سیل لرستان از همین اتحاد به‌دست آمد.

وی تصریح کرد: این بار هم باید در فریدونکنار با تجمیع نیرو و اراده بتوانیم کمک‌کار هموطنان عزیزمان در سیل سیستان و بلوچستان باشیم.

نصیری افزود: عوامل موکب خدام‌الحسین(ع) فعالیت خود را آغاز و جلساتی را با هیئت‌های مذهبی و مساجد برگزار کنند و همچنین بخشداران با مسئولان روستاها نشست داشته باشند تا بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی بر لزوم جلوگیری از سوءاستفاده‌ها در مسیر کمک‌رسانی تاکید کرد و یادآور شد: برخی افراد در این فضاها به دنبال سوءاستفاده هستند که نیاز است نیروی انتظامی با دقت بیشتری در این خصوص عمل کنند.

اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌ها

رئیس جمعیت هلال ‌احمر فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: از روز گذشته جمع‌آوری کمک‌های مردمی با استقرار چادرها در سطح شهر و روستاها انجام شده است.

هادی شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمامی بانک‌ها و شماره کارت ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد باک رفاه کارگران و کد دستوری #۱۱۲* به نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

وی با اشاره به کمک‌های غیرنقدی مورد نیاز تصریح کرد: پتو، موکت، زیرانداز، موادغذایی و لوازم بهداشتی از مهمترین نیازها برای سیل‌زدگان است.

شفیع‌زاده گفت: درحال حاضر وضعیت نامطلوبی در مناطق سیل‌زده حاکم بوده و حتی راه دسترسی برخی از روستاها برای کمک‌رسانی مسدود است.

توجه به اسکان سیل‌زدگان

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: شهروندان و اهالی روستاها می‌توانند کمک های غیرنقدی خود را اعم از کنسروجات، خشکبار، موادغذایی، دارو، پوشاک، موکت، پلاستیک، چادر گروهی و وسایل گرمایشی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.

علی محسنی خاطرنشان کرد: درحال حاضر نیازی به حضور نیروهای انسانی و گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده نیست و کمک‌ها پس از جمع‌آوری و تفکیک به سپاه کربلا مازندران اعزام و سپس به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک‌ها فقط نباید در زمینه موادغذایی متمرکز شود، تصریح کرد: اسکان سیل‌زدگان از موارد مهم و ضروری است که باید به آن توجه جدی شود چراکه در این وضعیت آب و هوایی، مردم مناطق سیل زده نیاز فوری به اسکان دارند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
, اقدام فوری برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان,
,
,
,
,
,
,
,
, لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های برای کمک‌رسانی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, اعلام شماره حساب برای دریافت کمک‌ها,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, توجه به اسکان سیل‌زدگان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه