اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

شهادت سردار سلیمانی بساط آمریکا را از منطقه جمع می‌کند

شهادت سردار سلیمانی بساط آمریکا را از منطقه جمع می‌کند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در جهان اسلام است که با شهادت و خون خود انقلابی در عالم به وجود آورد که قطعاً بساط آمریکا را در منطقه جمع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داوود صمدی آملی در گفت و گو با بلاغ، درباره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی و مهندس ابوالمهدی به تنهایی شهید نشدند، بلکه تمام شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم شهید شدند که باید این تاثیرگذاری را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حمله سپاه به مهم ترین پادگان نظامی آمریکا در عراق، ضربه سختی به آمریکا وارد کرد، گفت: از بعد جنگ جهانی دوم، هیچ کشوری نتوانست تا امروز در حریم نظامی آمریکا وارد شود و به آن حمله کند.

صمدی‌آملی ادامه داد: موشک های سپاه برای نخستین بار پادگان‌های نظامی آمریکا را مورد حمله قرار دادند که این از برکت خون سردار شهید سلیمانی و تمام مدافعان حرم و شهدای دفاع مقدس بوده است.

این مدرس دورس حوزوی با بیان اینکه تا چند وقت گذشته اتهامات و بی ادبی هایی به مهندس ابوالمهدی می شد و دشمنان این فرد منتقد به حکومت را به یک فرد معترض تبدیل کردند که در مورد حاج قاسم نیز همینگونه بود، عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی در جهان اسلام است که با شهادت و خون خود انقلابی در عالم به وجود آورد که قطعاً بساط آمریکا را در منطقه جمع می کند.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای انقلابی سنگین هستیم، بیان کرد: باید از تفرقه دوری کنیم و  تحت رهبری فرمانده کل قوا، تمام کشورهای اسلامی به وحدت و همدلی برسیم.

صمدی‌آملی یادآور شد: درجات معنوی انسان هیچ گاه سیر صعودی اش متوقف نمی شود، چرا که خداوند کمالش غیر متناهی است و رحمان بیکران و رحیم بی نهایت است.

این مدرس دورس حوزوی با بیان اینکه قاسم سلیمانی در چهلمین سال پیروزی انقلاب خونش با خون امام حسین(ع) آمیخته شد، گفت: تک تک شهدای مدافع حرم در حاج قاسم شدن وی شریک هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه