اخبار داغ

بادامچیان:

فتنه دشمنان علیه سپاه به جایی نمی‌رسد

فتنه دشمنان علیه سپاه به جایی نمی‌رسد
دبیر کل حزب موتلفه گفت: دشمنان و احمق‌های خارجی که تصور می‌کنند با شیطنت و فتنه‌های خود می‌توانند سپاه ما را شکست دهند، بدانند که قطعاً به هدفشان نخواهند رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله بادامچیان با انتقاد از دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان و همچنین حضور سفیر انگلیس در تجمعات غیرقانونی مربوط به حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، گفت: حضور سفیر انگلیس در این تجمعات نشان دهنده عجز انگلیس در برابر جمهوری اسلامی ایران است و آنان به نحوی از استقلال و عزت ایران عصبانی هستند که خودشان هم در تجمعات غیر قانونی شرکت کرده و عکس و فیلم برای خارج از کشور مخابره می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این امر برخلاف تمام اصول دیپلماتیک و روابط بین الملل است و سفرا باید قوانین و مقررات کشوری را که در آن زندگی می‌کنند، رعایت کنند اما سفیر انگلیس به جای توجه به وظایف قانونی و دیپلماتیک خود در جمع معترضان قرار گرفت.
,
 
,
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه سفیر انگلیس مرتکب جرایم حقوقی بین المللی شده است که باید با وی برخورد شود، تصریح کرد: این اقدام سفیر انگلیس، دخالت آشکار در مسائل داخلی کشورمان و اقدامی ناشیانه است.
,
 
,
بادامچیان با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با سفیر انگلیس، گفت: وزارت امور خارجه به اندازه کافی قوانین و مقررات برای برخورد با این اقدام خلاف قانون سفیر انگلیس در اختیار دارد که باید از این ابزارهای قانونی خود به خوبی استفاده کند.
,
 
,
عظمت و اقتدار سپاه پاسداران باعث عصبانیت دشمنان شده است
, عظمت و اقتدار سپاه پاسداران باعث عصبانیت دشمنان شده است,
 
,
وی با انتقاد از کسانی که سقوط هواپیمای مسافربری ایران –اوکراینی را دستاویزی برای رسیدن به اهداف سیاسی خود قرار داده‌اند، اظهار داشت: حمایت انگلیس استعمارگر و رئیس جمهور آمریکا از اغتشاش‌گران بهترین دلیلی است که نشان می‌دهد این کشورها با نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارند.
,
 
,
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه عظمت و اقتدار سپاه پاسداران باعث عصبانیت دشمنان شده است، اظهار داشت: از سوی دیگر بیداری و بصیرت مردم هم، دشمنان جمهوری اسلامی را عصبانی کرده است چرا که ملت ما بدون آنکه از آنان دعوت به عمل آید به صورت خودجوش در مراسم تشییع و گرامیداشت سردار سلیمانی شرکت کردند و حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.
,
 
,
بادامچیان گفت: دشمنان و احمق‌هایی که در خارج از کشور تصور می‌کنند با شیطنت و فتنه‌های خود می‌توانند سپاه ما را شکست دهند، بدانند که قطعاً به هدفشان نخواهند رسید و اقتدار سپاه روز به روز افزایش می‌یابد.
,
 
,
وی تاکید کرد: موفقیت‌های متعدد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دشمنان را عصبانی کرده است و کسانی که در داخل و خارج در مقابل سپاه پاسداران می‌ایستند، باید بدانند با این اقدام خود نه تنها تاثیری در کاهش اقتدار سپاه نمی‌توانند بگذارند، بلکه خودشان را رسوا می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه