اخبار داغ

امامان جمعه کردستان عنوان کردند:

نیروهای امنیتی و نظامی ، حافظان شرافت و کرامت ایرانیان هستند/ ثمره خون سردار شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

نیروهای امنیتی و نظامی ، حافظان شرافت و کرامت ایرانیان هستند/ ثمره خون سردار شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است
امام جمعه سنندج گفت: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است که مردم ایران ارزانی داشته شده است و باید همه ما با حمایت از نیروهای امنیتی و نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تقدیر از رسانه‌ها در استان در خصوص بازتاب اخبار و رویدادهای دینی و مذهبی اظهار کرد: طی چند روز اخیر شاهد وقوع سه حادثه مهم بودیم که دل همه ایرانیان را به درد آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی، حادثه هواپیمای مسافربری و سیل سیستان و بلوچستان این سه واقعه‌ای بود که موجب ناراحتی دل همه ایرانیان شد.

,

امام جمعه سنندج بر حرکت در مسیر شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی تاکید کرد و گفت: مردم سیستان و بلوچستان دچار خسران زیاد مالی شده‌اند که انتظار داریم مردم نیکوکار کردستان از طریق نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد و هلال احمر به یاری مردم نیازمند سیستان و بلوچستان بشتابند.

,

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار داشت: امروز جنگ امنیت است و اگر امنیت نداشته باشیم نمی‌توانیم از شرافت و کرامت خویش دفاع کنیم.

,

وی تاکید کرد: امروز راهپیمایی برای پاسداشت خدمات و تلاش‌های حافظان امنیت خواهیم داشت و انتظار داریم حضوری یکپارچه و گسترده در این راهپیمایی داشته باشیم.

,

امام جمعه سنندج گفت: امنیت از بزرگترین نعمت‌های الهی است که مردم ایران ارزانی داشته شده است و باید همه ما با حمایت از نیروهای امنیتی و نظامی شکرگزار این نعمت بزرگ باشیم.

,

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها از سیره و سنت نبوی به عنوان برنامه‌ای همیشگی برای سعادت دنیا و آخرت خبر داد و گفت: تضییع حقوق دیگران و پایمال‌کردن حق‌الناس گناهی نابخشودنی است.

,

ماموستا رستمی افزود: رعایت حقوق زنان امری واجب بوده و هیچ مردی حق ندارد حقوق زنان مسلمان را ضایع کند.

,

امام جمعه قروه

, امام, جمعه, قروه,

حجت الاسلام عابدین رستمی امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حادثه پیش آمده زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده و وظیفه ما است که به هر صورتی به این مردم کمک کنیم. 

,

وی افزود : هم اکنون کمیته امداد امام خمینی (ره) و هلال احمر در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند و مردم می توانند از این طریق کمک های خود را به مردم سیل زده برسانند. 

,

امام جمعه قروه به رد و یا تایید صلاحیت هایی که توسط شورای نگهبان اعلام شد، اشاره نمود و خاطر نشان کرد: شورای نگهبان شورایی است که در تمام حکومت های عالم وجود دارد و دارای اسامی مختلفی در هر کشوری می باشد که گاهی بسیار سخت و پیچیده عمل می کنند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه در کشور ما برخی از مسئولین بی انصافی می کنند و شورای نگهبان را زیر سوال می برند.

,

به گفته رستمی تایید صلاحیت بر اساس جناح بندی یک دروغ بزرگ است و برای سیاستمداران مصرف سیاسی دارد و برای خودشیرینی چنین اظهاراتی دارند.

,

رستمی با بیان اینکه اکثریت مجلس دهم در اختیار همان طیفی بود که هم اکنون شورای نگهبان را زیر سوال می برند، گفت: اینگونه افراد از سادگی مردم سو استفاده می کنند و باید از آنان پرسید این سخنان چه نفعی برای شما دارد که این حرف ها را میزنید؟

,

امام جمعه قروه افزود: شورای نگهبان در انجام وظیفه خود خوب عمل کرده است و بر اساس موازین دینی اقدام کرده است که در همین رابطه برخی از افراد هنوز احراز صلاحیت نشده اند و برخی دیگر نیز رد صلاحیت شده اند که هر کدام دلایل خود را دارد. 

,

 

,

وی به رد صلاحیت 90 نفر از نمایندگان کنونی مجلس اشاره نمود و گفت: برخی از این نمایندگان رشوه گرفته اند و برخی دیگر نیز با سرویس های بیگانه در ارتباط بوده اند و استفاده نابجا از تریبون مجلس داشته اند که رد صلاحیت  شده اند. 

,

رستمی تصریح کرد: ما از شورای نگهبان تقدیر می کنیم که اجازه نداد برخی افراد وارد مجلس شورای اسلامی شوند و از مدعیان این موضوع که تایید صلاحیت ها جناحی است باید سوال کرد چرا همیشه شما در بالاترین درجه ها قرار دارید.

,

وی در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اظهار داشت : ما همه از شهادت سردار سلیمانی داغدار بودیم و وقتی هواپیما ساقط شد دیدیم شغال هایی که همیشه آماده هستند برای شادی دشمن وارد ماجرا شدند.

,

وی به شجاعت سردار حاجی زاده اشاره نمود و ادامه داد: وقتی قطار مسافربری  از ریل خارج شد معاون رئیس جمهور میگفت دیه کشته شدگان پرداخت می شود اما سردار حاجی زاده عذر خواهی می کند و می گوید گردن ما از مو باریک تر است

,

رستمی افزود: سردار حاجی زاده فصل جدیدی را در سیاست جمهوری اسلامی گشود و بعد از این هر مسئولی خطا بکند و نیاید از مردم عذرخواهی کند مردم گردن او را خواهند شکست

,

به گفته رستمی برخی در اوج عزا و گرفتاری بیانیه بودار صادر می کنند تا عده ای به خیابان ها بریزند و علیه رهبری شعار دهند

,

وی در ادامه به حضور سفیر انگلیس در تجمع دانشجویان و در صف اغتشاشگران اشاره نمود و گفت: وای به حال دولت و وزارت امور خارجه ای که از این ماجرا ساده گذشت.

,

رستمی در پایان تاکید کرد: درخواست ما از وزارت امور خارجه و دولت انگلیس این است که نه تنها باید این افراد اخراج شوند بلکه باید مورد بازخواست قرار گیرند

,

امام جمعه بیجار:

, امام, جمعه, بیجار,

 حجت الاسلام علی مرادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته بیجار ضمن تسلیت ایام فاطمیه خود و نمازگزاران الهی را به رعایت تقوی الهی که موجب رستگاری انسان در این دنیا و آخرت می شود سفارش کرد.

,

وی با اشاره به فرازی از زندگینامه حضرت زهرا س افزود : حضرت زهرا س بهترین الگو برای بانوان در عرصه های اجتماعی سیاسی و همسرداری است.

,

امام جمعه بیجار گفت : جنایت نظام سلطه به سرکردگی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی به صورت ترور یک ابرو ریزی برای نظام سلطه است که برای همیشه بر عرصه اقدامات پلید آنها ماندگار شد.

,

حجت الاسلام مرادی با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی موجب نفرت مردم آزادیخواه از نظام سلطه شده است ، گفت : خروج آمریکا از منطقه ثمره بزرگ خون شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

وی با اشاره  احراز صلاحیت ها رد صلاحیت ها که توسط هییت نظارت استان و مرکزی به کاندیداها اعلام شده ، گفت : در چند روز اخیر شایعاتی به وجود آمده است و شورای نگهبان در تیر راس قرار گرفته اند. 

,

وی تصریح کرد : شورای نگهبان در همه استان ها و شهرستان ها شعبه های دارد که افرادی در آنجا مشغول خدمت هستند که چشم و گوش انتخابات کشور هستند.

,

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد : مردم بدلنتد کار در شورای نگهبان سلیقه ای نیست و همانطور که شاهد بودیم ی سری از نمایندگان ادوار و نمایندگان فعلی رد صلاحیت شده اند. 

,

حجت السلام مرادی با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی ، گفت : حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی شیرینی سیلی سخت سپاه بر دشمن بر کام ها تلخ کرد که پذیرش خطا بدون توجیح و فرافکنی عذر خواهی از مردم ، توضیح صادقانه توسط سردار حاجی زاده شخصیت ممتاز ، قول لازم برای پیگیری و تلاش برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی اقتدار سپاه را دو چندان کرد.

,

وی خاطر نشان کرد : استفاده فرصت طلبان و  فتنه گر از حضور عاطفی دانشجویان امیر کبیر و شریف از دیگر اقدامات پلید دشمنان به سرکردگی سفیر بی شرم انگلیس در چند روز گذشته بود که جای بسی تامل است.

,

حجت الاسلام مرادی بیان داشت : موضع گیری برخی از هنرمندان  و کناره گیری انها از جشنواره فیلم فجر نشان می دهد که نان خور نظام اما همدست دشمنان هستند. 

,

وی ادامه داد : دشمنان داخلی و خارجی می خواستند سپاه پاسداران که ۴۰ سال امنیت کشور را تامین می کردند زیر سوال ببرند که مردم دشمن شناس ما نمی گذارند لطمه ای به اصل نظام برسد .

,

خطیب جمعه بیجار گفت : دشمنان ما بدانند مردم دشمن شناس برای پاسخگویی به یاوه گویان همیشه در صحنه هستند و نمی گذارند کوچکترین گزندی به انقلاب برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه