اخبار داغ

امام جمعه موقت بیرجند:

انقلاب اسلامی با تحریم از پای در نمی‌آید/ ترامپ از عظمت تشییع سردار سلیمانی به خود لرزید

انقلاب اسلامی با تحریم از پای در نمی‌آید/ ترامپ از عظمت تشییع سردار سلیمانی به خود لرزید
حجت الاسلام عبادی گفت: انقلاب اسلامی به فضل خدا و امام زمان (عج) با این تحریم ها از پای در نخواهد آمد و مقتدرانه عبور خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: مجدد خودم و تمامی نمازگزاران را به رعایت تقوا دعوت می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
وی افزود: امروز ۲۷ دی سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش توسط رژیم منحوس پهلوی است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: مقام معظم رهبری در مورد نواب صفوی گفت:" کسی که اولین روحیات و جرقه انقلابی را در من به وجود آورد نواب صفوی بود".
,
 
,
حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: در استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان هم وطنان ما گرفتار سیل هستند باید همه ما به هم نوعان و سیل زدگان کمک کنیم. خودمان باید به داد هم برسیم چراکه بیگانه چشم به نابودی ما دارد و هیچ وقت کمک نخواهد کرد.
,
 
,
وی با بیان این‌که خوشبختانه تا کنون کمک های زیادی به مناطق سیل زده شده و هنوز نیاز به کمک است، اظهار کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده اقدام بسیار خوبی است که شکل گرفته و اینها همه به برکت انقلاب اسلامی است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند گفت: سیل‌ها خرابی‌هایی دارد اما برکات و فراوانی های زیادی در بحث آب و حاصلخیزی مزارع خواهد داشت.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه به نام روز غزه نامگذاری شده. غزه جایی است که بسیاری از فلسطینی هایی که از فلسطین رانده شدند در آنجا هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: غزه خط مقدم جبهه مقابله با رژیم صهیونیستی است.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند گفت: به راستی که امام خمینی ( ره) گفتند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است" واقعا این رژیم منحوس قصد نابودی کشورها را داشت. تا تصرف بیروت پیش رفت و جنایات زیادی انجام داد اما باز هم در این زمان حاج قاسم سلیمانی بود که برای دفاع پیش قدم شد.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی گفت: جا دارد یادی از سردار دلها حاج قاسم عزیز داشته باشیم. در شرایطی که در غزه جنگ بود و کسی نمیدانست غزه در کجا قرار دارد حاج قاسم در غزه حاضر شد و با مردم منطقه در برابر دشمنان مقاومت کرد.
,
 
,
وی گفت: سردار سلیمانی بارها به فلسطین اشغالی رفت‌، جبهه های مقاومت ایجاد کرد وعامل ایجاد وحدت حماس شد و به آنها یاد داد موشک بسازند و از خود دفاع کنند.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: توانی که حماس به دست آورد و باعث شد رژیم مغرور و منحوس صهیونستی ظرف ۴۸ ساعت در برابر حماس تسلیم شود همه از برکات سپاه و حاج قاسم سلیمانی است.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: حاج قاسم تا ابد در دل ما ماند و تمامی مردم او را تقدیر می‌کنند.
,
 
,
وی با اشاره به فعالیت‌های سردار سلیمانی در شرق کشور و دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ریشه داعشی که به قصد تصرف ایران و افغانستان تشکیل شد را سردار سلیمانی از بین برد.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند در مورد سردار سلیمانی گفت: این سپهبد شهید زندگی و خونش با برکت بود چرا که میلیون ها نفر او و مهرزمانش را تشییع کردند و اینها نتیجه چیزی جز اخلاص نیست. اخلاص سردار سلیمانی چنین موجی ایجاد کرد.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: ترامپ واقعا از جمعیت بیش از ۲۵میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی لرزید چراکه معادلات غربی ها بهم ریخت. آمریکا برای ما برنامه داشت اما حال سست شده و به زودی تسلیم خواهند شد.
,
 
,
وی تاکید کرد: در کشور ایران ملت خوبی نیز داریم.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: اگر در مورد این حادثه هماهنگی های انجام و زودتر اطلاع رسانی صورت می‌گرفت بهتر بود.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی گفت: تاخیر در اطلاع رسانی به دلیل عدم صداقت نبود بلکه عدم هماهنگی باعث شد که باید این موارد برطرف و هماهنگی‌ها بیشتر شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که منافقان از حادثه سقوط هواپیما سوء استفاده کردند، افزود: جهت عزاداری برای حادثه دیدگان شمع روشن کردند و در این میان سر و کله روباه پیر سفیر انگلیس پیدا شد و با شمع روشن کردن ادعای عزاداری برای حادثه دیدگان هواپیما کرد.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند خطاب به سفیر انگلیس، گفت: نیروهای مسلح سه روز دیر اعلام کرد تو چرا سه روز دیر عزاداری کردی؟
,
 
,
حجت الاسلام عبادی گفت: با فتنه گرانی که به بهانه عزاداری برای جانباختگان هواپیما اقدام به هتک حرمت کردند حرفی نداریم اما جوانانی که اشتباه درگیر مسائل می‌شوند حواسشان باشد که گرفتار چه افرادی شده اند و هدفشان چیست.
,
 
,
وی به اقدام سپاه در موشک باران پایگاه عین الاسد اشاره کرد و گفت: دست سپاه درد نکند که عین الاسد را چنان خوب هدف گرفت که ترامپ ترسید و حرف از صلح زد.
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: میگویند بیایید مذاکره کنید. کشوری عادی باشید مانند نروژ و به هیچ جایی کار نداشته باشید.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: زمانی که در دوران مصدق کشور عادی بودیم شما آمدید و نظام را سرنگون کردید.
,
 
,
وی افزود: آمریکا به نروژ، مصر، لیبی و لبنان هم گفت کشور عادی باشید ما امنیت شما را تامین میکنیم اما اینها همه دروغ است نه تنها امنیت آنها تامین نشد بلکه به بدترین روز آنها را دچار کردند.
,
 
,
امام‌جمعه موقت بیرجند خطاب به آمریکا تصریح کرد: عادی بودن را به کشوری بگو که انقلاب نکرده باشد.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: طی ۴۰ سال گذشته بزرگترین ملتی در زمینه استکبار شناسی یقینا کشور ایران است شک نکنید.
,
 
,
وی اظهار کرد: به کشور ایران می‌گویند بیایید مذاکره کنید، به کدام پیمان و شعار شما دل ببندیم؟ شمایی که دم از آزادی بیان میزنید چرا صفحات افراد انقلابی را در اینستاگرام حذف می‌کنید؟
,
 
,
امام جمعه موقت بیرجند خطاب به آمریکا گفت: ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ، عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری.
,
 
,
حجت الاسلام عبادی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به فضل خدا و امام زمان (عج) با این تحریم‌ها از پای در نخواهد آمد و مقتدرانه عبور خواهیم کرد.
,
 
,
وی خطاب به مردم بیان کرد: اصلا نگران نباشید. وظیفه خود را انجام دهید و به گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پشت سر رهبر باشید قطعا رو سفید خواهید شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه