اخبار داغ

گزارش تصویری/

حمایت قاطعانه کرمانشاهی‌ها از مواضع مقتدرانه کشور

حمایت قاطعانه کرمانشاهی‌ها از مواضع مقتدرانه کشور
مردم ولایتمدار کرمانشاه در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت ایران اسلامی در مقابل جهان استکبار شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار کرمانشاه پس از اقامه نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه این هفته با راهپیمایی پرشور، حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مردم سینه ستبر ایران اسلامی با حضور پرصلابت خود از مؤلفه‌های قدرت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کردند و با این کار به دشمنان این مرز و بوم که به جدایی مردم از نظام دل بسته بودند اعلام کردند که حاضرند با خون خود از این نظام مقدس و آرمان‌های والای آن دفاع کنند.

,

, ,

, ,

 

,

همچنین در این راهپیمایی مردم با دستنوشته‌هایی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی شیطان بزرگ حمایت کردند و از این اقتدارآفرینی نیروهای ارزشی و مردمی قدردانی کردند.

,

, ,

مردم با شعارهای «سانحه هوایی، عزای هر ایرانی» با خانواده‌های داغدار سانحه هوایی سقوط هواپیمای اوکراینی ابراز و اعلام همدردی کردند.

,

, ,

 

,

, ,

«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «حافظ انقلاب ماست، سپاه پاسداران»، «حافظ خاک ایران سپاه پاسداران»، «سپاه پاسداران، حامی مستضعفان» و «سپاه انقلابی تشکر تشکر» از دیگر شعارهای مردم ولایتمدار کرمانشاه در این راهپیمایی بود.

,

, ,

, ,

همچنین در پایان این راهپیمایی بیانیه ۵ بندی در حمایت از مواضع مقتدرانه کشور در برابر جهان استکبار و وقایع اخیر کشور قرائت شد.

انتهای خبر/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه