اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

سیلی محکم ایران بر پیکره آمریکا دنیا را متحیر کرد/خروج آمریکا از منطقه، هدف اصلی جبهه مقاومت

سیلی محکم ایران بر پیکره آمریکا دنیا را متحیر کرد/خروج آمریکا از منطقه، هدف اصلی جبهه مقاومت
ائمه جمعه استان لرستان عنوان کردند: سیلی محکم ایران بر پیکره آمریکا دنیا را متحیر کرد و خروج آمریکا از منطقه، هدف اصلی جبهه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد در جمع نمازگزاران اظهار داشت: دشمن از اقتدار و قدرت جبهه مقاومت هراس دارد اما به لطف خدا روز به روز جبهه مقاومت پر قدرت از همیشه حرکت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: خروج آمریکا از منطقه، هدف اصلی جبهه مقاومت است و با اتحاد برای تحقق این مهم تلاش می کنند و پیروزی از آن مقاومت است.

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به شهادت سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی برای ایجاد امنیت جانانه ایستاد و در این راه نیز به شهادت رسید و دشمن تلاش دارد تا بعد از شهادت شهید سلیمانی، شخصیت سردار حاجی زاده را ترور کند اما دشمنان بدانند این آرزوی آنها محقق نمی شود و این آرزو را با خود به گور می برند.

,

وی بیان کرد: اولین انتقام بعد از شهادت شهید سلیمانی، این بود که پایگاه های نظامی آمریکا هدف قرار داده شد که خسارت های زیادی را به دنبال داشت گرچه هنوز آماری از تلفات را اعلام نکرده اند اما رسانه های صهیونیستی تلفات را سنگین می دانند.

,

حسینی با اشاره به حادثه هواپیما تصریح کرد:  در این حادثه کام ملت ایران تلخ شد و  سرنشینان این هواپیما جان باختند.

,

وی اظهار داشت: در پی این حادثه برخی از هنرمندان وطن فروش، بی بصیرتی و بی غیرتی خود را نشان دادند.

,

امام جمعه بروجرد افزود: ملت ایران با اتحاد و انسجام به راه خود ادامه می دهد و در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها تا پای جان ایستاده اند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام می گذارند.

,

شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجی از بیداری و وحدت را به وجود آورد

, شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجی از بیداری و وحدت را به وجود آورد, شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس موجی از بیداری و وحدت را به وجود آورد,

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت نیز در خطبه های نماز جمعه کوهدشت، اظهار داشت: عاقبت و سعادت برای انسان‌های باتقوا بوده و یکی از فلسفه های نماز‌ جمعه توصیه به تقوا و طی کردن مراتب کمال است.

,

وی با‌ اشاره به ضرورت اعتقاد انسان به مسئله یقین در زندگی افزود: انسان باید با آرامش زندگی کند، اگر حریص باشد گدا صفت خواهد شد زیرا این خصلت،کلید هر رنج و سختی است.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان موجی از بیداری، وحدت و بصیرت را به وجود آورد، عنوان کرد: راهبرد اساسی ایران و خط مقاومت، اخراج آمریکا از منطقه است زیرا وجود آمریکا به جز فتنه، ویرانگری و آشوب تاثیر دیگری ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه سیلی محکم ایران بر پیکره آمریکا دنیا را متحیر ساخت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب امروز در خطبه های نماز جمعه تهران فرمودند:  برخی دچار اشتباه محاسباتی شده اند، خیال می کنند نمی توان با آمریکا در افتاد،  باید بدانند که همه ملت عزیز در خط مقاومت ایستاده اند و وجود نحس آمریکا را از منطقه بیرون کرده و انتقام سختی در راه است.

,

طهماسبی اشاره‌ای به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی کرد و گفت: ما از این حادثه غمناک، بسیار متاثر هستیم و برای شهدای این حادثه طلب مغفرت می کنیم،کسی عمدا این کار را نکرده و یک خطا بوده است در این قضیه دشمنان چون می خواهند اقتدار سپاه را به حاشیه بکشانند و در حال تفرقه افکنی هستند.

,

امام جمعه کوهدشت ضمن تقدیر از خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب اسلامی، اظهارداشت: سپاه ۴۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اگر سپاه نبود کشور نیز نبود زیرا مظهر اخلاص و اقتدار است.

,

وی  در رابطه با موضوع انتخابات نیز افزود: بحث احراز صلاحیت ها تمام شد و از تلاش های هیئت نظارت تشکر می کنیم، هر کاندیدی نیز اگر اعتراضی دارد از مجرای قانون پیگیر آن باشد.

,

سیاست راهبردی ایران اخراج آمریکا از منطقه است

, سیاست راهبردی ایران اخراج آمریکا از منطقه است, سیاست راهبردی ایران اخراج آمریکا از منطقه است,

حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در خطبه های این هفته نماز جمعه دوره چگنی اظهار داشت: سیاست راهبردی اخراج آمریکا از منطقه است و سیاست راهبردی مورد تاکید و پیگیری رهبر انقلاب اسلامی اخراج آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

,

وی افزود: از نگاه امام خامنه ای حضور و دخالت آمریکایی ها در غرب آسیا عامل بحران آفرینی، بی ثبات سازی، نا امنی و اختلاف است و این مسئله با همکاری متقابل ملت ها و دولت های این منطقه می تواند پایان یابد.

,

امام‌جمعه دوره چگنی عنوان کرد: در این روزها تحولات مهم و سرنوشت ساز ناشی از اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گام مهمی در تسریع تحولات، بیداری و هم گرایی هر چه بیشتر ملت ها  برداشته می شود و پیروزی، دستاوردهای تاریخی و اساسی را برای ملت ها و شکست و ضربه ای بنیادین برای نظام سلطه و دولت آمریکا رقم می زند.

,

وی بیان کرد: تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس این نماد جبهه مقاومت، رفراندوم گفتمان مقاومت بود و رستاخیز عظیم و قیامت عظمای حضور مردم سبب شد که خشم و کینه آمریکا و صهیونیسم فوران کند و دندان های خشم و نفرت از مزدوران داخلی آنها نیز از فرط عصبانیت بهم بخورد.

,

سوری تصریح کرد: این جریانات منفور و پلید با استفاده از فرصت تجمع گروهی از دانشجویان و مردم در سوگ جان باختگان حادثه در دانشگاه های شریف و امیر کبیر، دزدانه فرصت را مغتنم شمرد و با سوق دادن یک تجمع انسانی و عاطفی به سمت ماجرا جوئیهای سیاسی و یادگیری های خشونت بار خیابانی در صدد تکرار حوادث تلخ آبان ماه بر آمد.

,

وی خاطرنشان کرد:حضور زبونانه و غیر قابل توجیه سفیر خیره سر، گستاخ و بی شرم انگلیس خبیث در این تجمعات به همراه برخی از هنرمندان کم مایه، فریب خورده و شهوت طلب از وجوه تمایز این تجمعات کوچک بود.

,

امام‌جمعه دوره چگنی اظهارداشت: تلاش برای رفع نقائص موجود برای جلوگیری از بروز این‌گونه حوادث تلخ، سرعت عمل ستاد کل نیروهای مسلح در صدور اطلاعیه و سخنان صادقانه و شجاعانه سردار شجاع سپاه اسلام سردار حاجی زاده صداقت و شجاعت وی برای کل مردم اثبات شده است.

,

وی افزود: بخش دیگری از سناریوهای حادثه سازی های کور  در این ایام، راه اندازی موج استعفا  و انصراف برخی سینماگران از شرکت در جشنواره فجر، فراخوانی تجمعات غیر قانونی، انصراف از همکاری با صداوسیما بود که آغاز شده و هنوز هم جریان دارد.

,

سوری گفت: بخش دیگر ماجرا شعله ور سازی آتش انتقام از نیروی سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است به ویژه سردار حاجی زاده است  که تردیدی نیست و خطای انسانی مهلکی روی داده و این موضوع در بیانیه رهبر معظم انقلاب آمده است.

,

وی تصریح کرد: علت اصلی صدور سریع اطلاعیه ستاد کل و اعلام صادقانه به مردم هم دستور سریع رهبر حکیم انقلاب بوده است.

,

امام‌جمعه دوره چگنی گفت: در حال حاضر در یک جنگ نقش گیر و روایت ها، شاهد یک انتقال معنایی هستیم آن انتقال گرفتن از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت لوای خون خون خواهی از جان باختگان حادثه است.

,

وی اظهارداشت: نقش آمریکایی ها جهان خوار و پلید به عنوان مسبب اصلی حوادث اخیر در کجای نظام و دستگاه تحلیلی دلدادگان به غرب، دلسوزان دروغین آسایش و رفاه مردم قرار دارد. آنان که امروز نقش دشمن اصلی را کمرنگ می کنند و خطای یک نفر را به پای نیرو کل نظام می گذارند همان کسانی هستند که سالها با گفتمان سازش در بوق و تنش زدایی دمیده اند و با دو گانه سازی در جنگ و صلح ومعیشت، امنیت و مقاومت و همه چیز را به سازش و مذاکره گره زده اند.

,

خروج آمریکا از منطقه مطالبه ملت است

, خروج آمریکا از منطقه مطالبه ملت است, خروج آمریکا از منطقه مطالبه ملت است,

حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه پلدختر در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: بعد از ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی تنها راه نجات غرب آسیا خروج آمریکایی ها از منطقه است.

,

وی افزود: هرجایی آمریکا ورود پیدا کرده چیزی جز فساد چیز دیگری به ارمغان نداشته و جنگ و ناامنی در منطقه سوغات آمریکایی ها است.

,

امام جمعه پلدختر عنوان کرد:کشورهای منطقه خلیج فارس که پایگاه آمریکایی ها در آنجا هستند چیزی جز پست رفت ندارد.

,

وی با اشاره به اینکه جوشش خون شهید سلیمانی باعث بیداری و همگرایی ملت ها به خصوص محور مقاومت شده است بیان کرد:مکتب حاج قاسم به عنوان یک جریان در جهان  سبب شده تا ملت ها بیشتر پی به خباثت آمریکایی ها ببرند.

,

موسوی با اشاره به اینکه شورای نگهبان از ارکان قوی نظام است گفت: تلاش برای حفظ ارزش های نظام و صیانت از دستاوردهای انقلاب از وظایف شورای نگهبان است.

,

وی با اشاره به رد صلاحیت برخی کاندیداها توسط شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان با رد برخی کاندیداها از پروژه نفوذ جلوگیری می کند و خطر این پروژه از جنگ سخت بدتر است.

,

امام جمعه پلدختر اظهارداشت: متاسفانه بسیاری از افراد بلافاصله به شورای نگهبان حمله کردند و این رد صلاحیت ها جناحی اعلام کردند، شش فقیه و شش حقوق دان شورای نگهبان صلاحیت کاندیداها به صورت دقیق بررسی می شود و پنجه انداختن به چهره شورای نگهبان محکوم است.

,

وی با اشاره به سانحه هوایی و ابراز همدردی با خانواده های شاهد داغدار افزود: سرعت بررسی و اعلام نظر توسط سپاه قابل تحسین است و صحبت های سردار سلامی وحاجی زاده با شجاعت و صادقانه حرف زدند قابل قدردانی است.

,

موسوی عنوان کرد: سپاه ضعیف نشده و ابراز همدردی فرماندهان سپاه همراه با آرزوی مرگ باعث شد که فرماندهان سپاه از جمله سردار حاجی زاده در بین مردم محبوب تر شود.

,

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: زوایای مختلف این حادثه بیشتر باید بررسی شود تا ضد انقلاب نتواند بیش از این موج سواری کند.

,

وی با اشاره به خباثت آمریکا و انگلیس بر علیه ملت ایران بیان کرد: تحریک به اجتماع این افراد توسط انگلیسی ها و آمریکا پس از صحبت های صادقانه سرداران فقط بازی در زمین دشمن است و این عده معدود افراد پیاده نظام انگلیس هستند که به عکس سردار سلیمانی توهین کردند، شعار ساختار شکنانه می دادند و راهپیمایی بعد از نماز جمعه تجدید بیعت با رهبر انقلاب است.

,

موسوی با اشاره به شیطنت سفیر انگلیس در اجتماعات اخیر دانشجویی تهران گفت: مطالبه ملت از دستگاه دیپلماسی این است که سفیر بزدل انگلیس که از کشور خارج شده به ایران راه ندهد و برخورد جدی کند.

,

طرفداران کاندیداها از هر ابزاری برای برنده شدن در انتخابات استفاده نکنند

, طرفداران کاندیداها از هر ابزاری برای برنده شدن در انتخابات استفاده نکنند, طرفداران کاندیداها از هر ابزاری برای برنده شدن در انتخابات استفاده نکنند,

حجت الاسلام رضا حقیان امام جمعه دورود ضمن تاکید بر عدلت در انتخابات اظهارداشت: طرفداران کاندیداها از  هر ابزار و یا وسیله ای برای برنده شدن در انتخابات استفاده می‌کنند.

,

وی افزود: از منظر امام خمینی (ره ) سیاست برگزاری انتخابات دو نوع است که سیاست اول این است که کاندیدا و حامیان‌شان برای بنده شدن در انتخابات از ابزاری مانند تخریب، حیله،  دروغ و دامن زدن به مسال قومی و نژادی استفاده می‎کنند که این سیاست از نظر امام یک سیاست شیطانی است.

,

امام جمعه دورود  عنوان کرد: ممکن است با غفلت و عدم هوشیاری یک  کاندید با این ابزار و سیاست به نتیجه برسد اما یقینا بعد از مدتی در دنیا و قیامت باید پاسخگوی این عمل شیطانی باشد.

,

وی بیان کرد: این نوع سیاست در امر انتخابات یک امر شکننده است چرا که بنیان های اعتماد و عدالت را در جامعه  از بین می‌برد. ناامنی روانی و نابودی نسبت به حکومت ایجاد می‌کند بنابراین باید مواظب بود که هیچ وقت سمت چنین سیاستی نرویم که چنین سیاستی منطقی و راه گشا نیست و چنانچه مسئولان امر انتخابات خدایی نکرده سیاست آنها هم  شیطانی باشد در هر صورت بازنده اند.

,

حقیان گفت: دومین سیاست  از نظر امام خمینی (ره) در امر انتخابات  سیاست رحمانی است یعنی کاندیدا، حامیان کاندیداها و دست اندر کاران انتخابات در تمام جزییات انتخابات خدامحور هستند.رفتار و گفتار آنها بر معیار حق و عدالت است بنابراین این نوع سیاست پیش برنده است و لو درظاهر  کاندیدا پیروز انتخابات نشود  ولی در پیشگاه خداوند برنده واقعی همین فرد است به علت اینکه بر محور حق حرکت کرده است.

,

وی تصریح کرد: باید سیاست کاندیدا، حامیان کاندیداها، ارگان و نهادهای متولی، مسئولان برگزاری انتخابات، نیروهایی نظامی و انتظامی سیاست رحمانی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه