اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

باید گوش سفیر انگلیس را گرفت و با خفت از ایران بیرون کرد/گفتمان مقاومت معامله قرن آمریکا را شکست داد

باید گوش سفیر انگلیس را گرفت و با خفت از ایران بیرون کرد/گفتمان مقاومت معامله قرن آمریکا را شکست داد
آیت الله حسینی همدانی گفت: گفتمان مقاومت غرب آسیا را پوشش داده است و معامله قرن آمریکا را پیش از آغاز شکست داده است، همچنین دو قطبی جنگ و صلح دیگر جایگاهی در ایران ندارد و سرعت عمل ایران در توقیف نفتکش ها و جنگ های نیابتی نشان داده است گفتمان مقاومت پیروز میدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه در طول سالهای گذشته ایران انقلابی و نظام اسلامی مورد حملات ترکیبی و چند ضلعی دشمن قرار گرفته است، گفت: بی سابقه ترین جنگ اقتصادی علیه ایران با فشار حداکثری تحمیل شد و مردم و مسئولین از طریق فضای مجازی در پیچیده ترین جنگ شناختی و ادراکی قرار داشتند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمن از طریق رسانه، سنگین ترین جنگ روایت ها را برای تحریف وقایع به کار گرفتند و سخت ترین جنگ نیابتی در بعد امنینی و نظامی در اطراف ایران به راه انداختند و از جنگ دیپلماتیک و سیاسی برای شکستن ائتلاف های محور مقاومت استفاده کردند.  
,
وی با اشاره به اینکه دشمن شدیدترین جنگ فرهنگی را برای بر هم زدن هویت دینی، انقلابی و ملی مردم ما به کار گرفتند تا ایران را تسخیر و وادار به عقب نشینی کنند، اظهار داشت: تمام راهکارهای استکبار و آمریکا شکست خورد و خوشبختانه غلبه راهبردی ایران به آمریکا مطلوب است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: فعالیت های دشمن از دیماه سال 96 با فتنه فرقه ها در تهران اغاز شد و تا خرداد 98 که قصد داشتند با انواع دسیسه، فشار اقتصای و تشدید تحریم های فلج کننده برای مردم تابستان داغ و زمستان سرد درست کنند اما مردم غیور و فهیم ما در مقابل آنها شوریدند. 
,
 
,
وی گفت: مقاومت انقلابی مردم نگذاشت دسسیه دشمن برای در هم شکستن ملت عملیاتی شود، دشمن تصور می کرد در آبان 98 کار کشور تمام شده و ملت در برابر آمریکا تغییر رفتار می دهند اما تمام امیدهای آنها تبدیل به ناامیدی شد و هیچ کدام از حرکت های آنها جواب نداد و شرایط ایران با ثبات تر، امن تر و پایدار تر از گذشته شد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه پس از شهادت سردار سلیمانی انسجام و وحدت ملی بیشتر از گذشته شده است و این مسئله برای استکبار ناخوشایند است، افزود: آمریکا و اسرائیل اخیرا شکست های بزرگ نظامی را از ایران خورده اند و نمونه آن حمله موشکی ایران به پایگاه های آمریکا در عراق بود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: حمله سامانه دفاعی ایران به پهباد آمریکایی و سقوط آن در آب خلیج فارس، حمله به کشتی های نفت کش امارات و ... آبروی گنبد آهنی اسرائیل و سامانه های دفاعی و موشکی اسرائیل را برد و تمام دنیا مشاهده کردند آمریکا با وجود اینکه تمام گزینه ها را روی میز داشت باز هم نتوانست هیچ غلطی بکند. 
,
 
,
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با اشاره به اینکه امروز گفتمان مقاومت غرب آسیا را پوشش داده است و معامله قرن آمریکا را پیش از آغاز شکست داده است، تصریح کرد:  دو قطبی جنگ و صلح دیگر جایگاهی در ایران ندارد و سرعت عمل ایران در توقیف نفتکش ها و جنگ های نیابتی نشان داده است گفتمان مقاومت پیروز میدان است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی یکی از اهداف اصلی تشدید تحریم ها را رویارویی مردم در برابر نظام اسلامی دانست و گفت: دشمن سعی کرد گسل های قومی را شدید و نظام را درگیر آشوب های قومی و صنفی کند تا ایران را وادار به مذاکره کند، هواپیمای مسافربری برای همه مردم دلخراش بود و مردم عزاداری کردند اما جریانات پلید تلاش می کنند تجمعات احساسی را به حادثه مبدل کنند. 
,
 
,
وی افزود: سفیر انگلیس قصد میدان داری در آشوب ها را داشت اما دستگاه دیپلماسی باید قوی تر عمل کند، این چه برخوردی بود که پس از آن دوباره سفیر انگلیس سخنان سخیفی را به زبان آورد و ایران را محکوم کرد؟ باید گوش چنین کسی را که به ایران توهین می کند را گرفت و با خفت از ایران بیرون کرد. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه از صلابت مردم باید دفاع شود، اظهار داشت: 4 سال بد عهدی شد و 2 سال وقت صرف شد در حالی که رهبری و دلسوزان تذکر دادند، در این مدت دشمن هر چه دشمنی داشتند انجام دادند اما کسی رجزهای آنها را محکم جواب نداد، جای تاسف دارد که پس از این همه تذکر که برای برون رفت باید به داخل توجه داشت، مجددا برخی از آقایان می گویند ما بلد نیستیم بدون مذاکره مشکلات را حل کنیم. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: آقایان اعلام کردند با برجام تمام قطع نامه های سازمان ملل علیه ایران لغو شد اما امروز خطاب به آنها می گوئیم با مکانیسم ماشه چه می کنید؟ اروپایی ها وقاحتشان به حدی رسیده است که توافق مورد نظر ترامپ را به جای برجام به ایران پیشنهاد می دهند و احمقانه به ایران فرصت می دهند که ایران برنامه های هسته ای صلح آمیز دارد. 
,
 
,
وی گفت: امروز گوشه ای از توان موشکی ایران توسط آمریکا چشیده شده است در نتیجه درصدد همان اقدامی که برای برنامه هسته ای داشتند برای موشکی ایران هم پیاده کنند اما مردم ما می خواهند در این فرصت به دست آمده، برای حفظ منافع به طور کلی از برجام خارج شوید و غنی سازی را از نو شروع کنید. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: هشیاری و بصیرت مردم ستودنی است و باید خدا را برای مردم شاکر بود، مردم در تشییع سردار سلیمانی بار دیگر با انقلاب پیمان بستند اما دشمن به اسم خونخواهی از جانباختگان هواپیما سپاه را مورد هجمه قرار داد در حالیکه سپاه 170 اقدام هواپیما ربایی را خنثی کرده و همواره حافظ امنیت مردم ایران بوده است. 
,
 
,
وی درباره هجمه های اخیر به شورای نگهبان اظهار داشت: نباید کسانی از وحدت سخن می گویند به گونه ای عمل کنند که دشمن سو استفاده کند و از اعلام نتایج بررسی صلاحیت ها کاملا متوجه می شویم که بی طرفانه اقدام شده است زیرا از همه اقوام و شخصیت ها تائید و رد شده اند، البته خطاهای انسانی وجود دارد و باید از مبادی قانونی عمل کرد. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به رد صلاحیت 90 نفر از نمایندگان مجلس، تصریح کرد: قطعا مدارکی در اختیار شورای نگهبان وجود دارد و نباید این جایگاه را زیر سوال برد و موارد به افراد اعلام می شود و بیشتر به دلیل مسائل اقتصادی است، در نتیجه دستگاه قضایی باید پرونده ها را از شورای نگهبان درخواست کند تا احقاق حقوق مردم صورت پذیرد. 
,
 
,
خطیب جمعه کرج در خاتمه گفت: به جوانان داخل البرز میدان بدهید و بگذارید استان روی پای خود بایستد، جوانان استان در بهار جوانه می زنند و باید بگذاریم جوانان البرز را به گلستان تبدیل کرده و شکوفا کنند. من کسی را به اسم تائید نکرده ام و صرفا شاخص ها را می گویم و اینکه کسی برای من کار می کند دروغ محض است.  
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه