اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه مطرح شد/

نیروهای مسلح خادمان بی منتی هستند که خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند

نیروهای مسلح خادمان بی منتی هستند که خود را فدای انقلاب و اسلام کرده اند
ائمه جماعات این هفته نماز جمعه در سراسر استان گفتند: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همیشه در کنار مردم بوده‌اند؛ این خادمان بی‌منت خود را فدای اسلام ، مردم مؤمن و انقلابی کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ما در یک عرصه جهاد عظیم دیگری قرارگرفته ایم که بیش از گذشته باید به دشمن ابراز تنفر و بی زاری نماییم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی ضمن هم دردی با خانواده شهدا حادثه هواپیمایی   تصریح کرد: امروز یک اجتماع بزرگ و مهمی شکل گرفته ، امروز آفاتی را که دیگران دچار آن شده اند ما نباید دچارش شویم.

,

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه امروز باید فاسین در بین خودمان شناخته شوند اذعان داشت: آن هایی که خودشان را وقف خدمت می کنند را باید در میدان نگه داشت .

,

وی با اذعان بر اینکه صادقین باید میدان دار باشند و نقش بیافرینند عنوان کرد: حق محور ها را نباید عقب مانده خواند عده ای می خواهند جامعه را عقب نگه داشته و بین جامعه دیوار بکشند.

,

حجت‌الاسلام  نکونام ادامه داد: عده ای می خواهند جدا کننده صف های جامعه و حق محور ها را در حاشیه نگه دارند  تا بتوانند ولنگار خود را نشان دهند .

,

وی با اشاره به اینکه عده ای در کشور هستند که می خواهند پای دشمن را به کشور بیشتر باز کنند گفت: مراقب باشیم در دام این آدم ها گرفتار نشویم.

,

حجت‌الاسلام  با اشاره به اینکه نجات ما  در سایه همین گریه ها است خاطر نشان کرد:  گریه بر مظلوم ، گریه بر مصیبت و گریه بر امام حسین (ع) و شهدا است که می تواند ما را نجات دهد.

,

وی با اذعان بر اینکه آیه های پرودگار را بشناسید و نگذارید به آیه های خداوند آسیب برسد گفت: شهید سلیمانی یکی از آیات خدا بود چراکه  پیوند بین دنیا اسلام را ایجاد کرد و مقاومت را جان داد .

,

حجت‌الاسلام  با تاکید بر اینکه بعضی ها فرصت پیدا می کنند و در جامعه تنش ایجاد می کنند اظهار کرد: در جامعه اسلامی ما آیات زیادی از خداوند وجود دارد که باید همه آن ها در جامعه زنده نگه داشته شود.

,

وی با اشاره به اینکه نباید اجازه داد که حاج قاسم سلیمانی مصادره سیاسی شود گفت: نام حاج قاسم سلیمانی باید در جامعه زنده نگه داشته شود.

,

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه مجلس آینده نیازمند نمایندگان کاربلد، انقلابی، مؤمن و جهادی است خاطر نشان کرد:  نمایندگان باید روش درست تعامل با کشورهای خارجی را به درستی بلد باشد و بتواند در برهه‌های حساس به درستی نقش خود را ایفا کند.

, .,

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حضور در نماز جمعه، راهپیمایی، امر به معروف و نهی از منکر مصداق جهاد در راه خدا است، اظهار کرد: هیچ‌گاه از تهدید دشمنان نترسید، این‌ها خودشان خار و ضعیف هستند.

, .,

وی در خصوص سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری نیز توضیح داد: مقصر اصلی تمام حوادث در کشور ما آمریکا است، این حوادث با به شهادت رسیدن شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در منطقه آغاز شد.

, .,

نکونام تأکید کرد: نیروهای مسلح کشورمان در همه عرصه‌ها و حوادثی مانند سیل و زلزله همیشه در کنار مردم بوده‌اند؛ این خادمان بی‌منت خود را فدای اسلام و مردم مؤمن و انقلابی کرده‌اند؛ بصیرت شما مردم در این برهه حساس قابل تقدیر است.

, .,

امام جمعه شهرکرد با اشاره به قدرت نیروهای مسلح و مؤمنان در مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، گفت: نصرت در مقابل دشمنان از وعده‌های خداوند به مومنان است؛ شاهد بودیم که موشک‌های ما پایگاه آمریکا را مورد اصابت قرار داد، اما آن‌ها نتوانستند کوچکترین پاسخی به این اقدام بدهند.

, .,

سپاه در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارد

, سپاه در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارد,

امام جمعه شهرستان بروجن با اشاره به خدمات نظامی، عمرانی، سازندگی، دفاعی و... سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در صف اول خدمت رسانی به مردم قرار دارد.

, .,

حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه های این هفته نمازجمعه بروجن با اشاره به حوادث ناگوار هفته گذشته، گفت: خبر ناگوار سقوط هواپیمای اوکراینی و سیل سیستان و بلوچستان باعث شد هفته ای سخت و پرتلاطم برای کشور ایران باشد.

وی گفت: در شرایط سخت و دشوار دشمنان مترصد حوادثی هستند که در پی آن پیاده نظام خود را در گوشه و کنار کشور از لانه ها بیرون آورده و نظام اسلامی را به چالش بکشند.

امام جمعه شهر بروجن با بیان اینکه تا قبل از اعلام خطای انسانی در سقوط هواپیمای اوکراینی کسی به فکر شهدای این حادثه و خونخواهی آنان نبود، بیان کرد: حضور ناپاک سفیر انگلیس در تجمعات غیرقانونی تهران همگان را به این یقین رساند که این شکل ابراز همدردی ساخته و پرداخته روباره پیر انگلیس است.

حجت الاسلام هراتی مطلق امدادرسانی در حوادث طبیعی، احداث زیرساخت های مهم کشور، عمرانی و آبادانی در روستاها، اقتدار نظامی و موشکی، تأمین آرامش و امنیت را بخشی از خدمات سپاه پاسداران به کشور عنوان کرد.

وی افزود: خطای انسانی پیش آمده در سقوط هواپیمای اوکراینی نباید دلیل برنادیده گرفته شدن خدمات سپاه باشد و ملت ایران اجازه تخریب سپاه را نخواهد داد.

خطیب جمعه شهر بروجن در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان و تخریب زیرساخت های شهری و روستایی در این استان، گفت: حضور و خدمات رسانی نیروهای مسلح و امدادی به مردم این منطقه قابل تقدیر است.

هراتی مطلق اضافه کرد: لازم است مردم عزیز کشور در کنار خدمات و کمک های دولتی به وظیفه انسانی خود عمل کرده و به تسریع در بهبود اوضاع زندگی هموطنان در سیستان و بلوچستان کمک نمایند.

آمریکا از یک پارچگی ایران هراس دارد

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, آمریکا از یک پارچگی ایران هراس دارد,

امام جمعه موقت شهر اردل گفت:وحدت و یکپارچگی ملت شریف اسلامی در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی، دشمنانبه خصوص آمریکای جنایتکار را ترساند.

, .,

حجت الاسلام سید یاسین حسینی امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای  الهی با اشاره با ایام فاطمیه گفت: امید است فرهنگ فاطمی که دفاع از ارزش های دینی و ولایت است بر جامعه ما حاکم باشد و ائمه اطهار (ع) هم برای استمرار اسلام با نفاق و کفر مبارزه می کردند و حرکتشان سیاسی بود.

حسینی اظهار کرد: دخت نبی اکرم اسلام هم در دفاع از ولایت و امامت کار سیاسی انجام دادند و ما هم پیرو ائمه اطهار در دفاع از دین اسلام و مبارزه با کفر و نفاق هستیم.

وی با ذکر القاب مختلف حضرت زهرا (س) در خصوص ام ابیها گفت: این لقب به معنای اصل و منشاء نبوت و ولایت است.

, .,
,
, .,
,
, .,

آمریکای جنایتکار از اقتدار سپاه و وحدت ملت ایران هراس دارد

 امام جمعه موقت شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش با اشاره به سیلی محکم سپاه به نیروهای تروریستی آمریکا در پایگاه هوایی عین الاسد گفت: سپاه برای اولین بار بعد از جنگ جهانی دوم هیمنه آمریکا را خرد کرد از این جهت به پاسداران گرامی تبریک می‌گویم

حسینی ادامه داد: این مسئله از چند بخش قابل توجه است که کم اهمیت‌ترین بخش میزان خسارت وارده به تجهیزات و تلفات جانی است اما بخش مهم تر این است که ما به کشوری حمله کردیم که داعیه ابر قدرتی دارد و کشورهای دیگر جرئت نزدیک شدن به ناوگان دریایی این کشور را نداشتند و سایر دولت‌ها از پهلو گرفتن این ناوگان در نزدیکی ساحل خود دچار رعب و وحشت و سقوط می شدند

وی با تاکید براینکه خون سردار سلیمانی سبب درخشش و وحدت بیشتر ملت ایران شد،گفت: این موضوع در عزای این سردار تجلی پیدا کرد و بار دیگر ملت ایران شکوه خود را به ملت های عالم نشان داد، با شهادت سردار سلیمانی چهره واقعی آمریکا بار دیگر روشن و پایه های وحدت ایران و عراق و عمق جهاد و مبارزه در میان امت اسلامی اثبات شد.

حسینی با اشاره به حضور میلیونی مردم ولایتمدار ایران در مراسم تشییع سردار دلها گفت: وحدت ویکپارچگی ملت شریف اسلامی در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی، دشمنان و به خصوص آمریکای جنایتکار را ترساند.

امام جمعه موقت شهر اردل با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیمای اکراینی گفت: دراین حادثه افرادی منافق وفتنه گرفرصت راغنیمت شمرده بودندوباتحت تاثیرقرار دادن احساسات مردمی سعی درایجادفتنه کرده که ازجمله این افرادحضور غیرقابل توجیه سفیرخیره سر وگستاخ وبی شرم انگلستان  خبیث دراین تجمعات وهمراهی برخی هنرمندان کم مایه وفریب خورده وشهرت طلب است که باطرفداری دشمنان اسلام درخارج روبه رو شدند که آنها هدفشان انتقام ازسپاه وفرزندان برومند ایران است.

, آمریکای جنایتکار از اقتدار سپاه و وحدت ملت ایران هراس دارد ,
,
, ,
,
, ,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

کشورهای اسلامی باید با تمام قوا مقابل اسرائیل بایستند

, کشورهای اسلامی باید با تمام قوا مقابل اسرائیل بایستند,

امام جمعه فارسان گفت: این کشورهای اسلامی هستند که باید با تمام قوا در مقابل اسرائیل بایستند و غفلت نداشته باشند؛ که ان‌شاءالله به‌زودی که کمتر از ۲۵ سال باشد شاهد نابودی کامل صهیونیسم، یهود سیاسی و صهیونیسم بین‌الملل باشیم.

, .,

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان گفت: ایران اسلامی فرزندان زیادی را برای به دست آوردن استقلال، آزادی و برقراری نظام اسلامی تقدیم کرده. این عزت و آبرو ارزان به دست نیامده. هنوز پدران و مادران شهدای انقلاب و جنگ در بین ما هستند. هنوز جانبازان دوران خون و حماسه در بین ما زندگی می‌کنند. این سربلندی را حَراج نکنیم.

وی افزود: به آمریکای بدعهد دل نبندید. خیانت‌های آمریکا به ملت ایران قابل‌انکار نیست؛ و ما می‌بینیم همین‌الان هم ادامه دارد و ترور سردار سلیمانی نهایت خباثت این‌هاست بعضی‌ها این دشمنی‌ها را توجیه نکنند که اول بدبختی ملت است در این‌جور موارد تا دشمن شیطنت می‌کند باید بلافاصله جوابش را داد.

وی تصریح کرد: تعلل و کم‌کاری در ماجرای تصویب تحریم‌های جدید علیه ما کاملاً مشهود است و این‌گونه رفتارها موردقبول نیست. یکی از مسئولین دیروز اعتراف کرد من بدون وابستگی به بیرون از کشور توانایی مدیریتی ندارم این اقتدار شکن است! مگر کسی به دنبال عَدم تَعامل با دنیاست؟ کل اقتصاد کشور را معلق نگه‌داشتن و گره زدن به چند کشور معدود عقلانی نیست به عزیزانمان عرض می‌کنیم شما که از پشتیبانی مردم بهره‌مند هستید محکم وسط میدان باشید. چه در مسئله برجام چه در مسائل دیگر بر اساس عزت و حکمت شجاعانه عمل کنید. نتیجه کار قطعی است.

وی اظهار داشت: ببیند اروپایی‌ها در یک اقدام شیطنت‌آمیز با صدور بیانیه‌‌ای، پرونده هسته‌‌ای را به کمیسیون حل اختلافات ارجاع داده‌‌اند؛ که همان مکانیزم ماشه است که دربند ۳۶ و ۳۷ توافق هسته‌‌ای ایران و ۱+۵ آمده است. طبق این دو بند، هرگاه سه کشور اروپایی، ایران را به عدم التزام به توافقنامه هسته‌‌ای متهم کنند و بر این اساس، موضوع را به کمیسیون مشترک برجام ارجاع بدهند حل نشد، پرونده‌‌ی ایران به شورای امنیت ارجاع می‌‌شود.

وی عنوان داشت: علت اقدام اروپا برای فعال‌‌سازی مکانیزم ماشه، تصور خام آمریکا و اروپا مبنی بر ضعف ایران انقلابی پس از شهادت سردار سلیمانی است. این کشورها تصور می‌‌کنند با شهادت فرمانده میدانی مقاومت، ایران دست بَرتر را نداشته و با چنین تهدیدهایی از مواضع خود کوتاه خواهد آمد

وی بیان داشت: حادثه سقوط هواپیما و ناراحتی مردم و نیز تجمعات محدود ضدانقلاب در روزهای اخیر به این توهم دامن زده است. لازم است بدانیم، مکانیزم ماشه بیشتر از آن‌‌که تَحقق عِینی و تهدید عَملی باشد، بخشی از عَملیات روانی دشمن در راهبرد فشار حداکثری بر ایران است. انشالله جبهه استکبار، به‌زودی خواهد دید که مانند همیشه در معادلات خود دچار اِختلال شده و دوران پس از شهید سلیمانی، دوران جدیدی در تقویت مقاومت ایران انقلابی و مقاومت بین‌‌المللی خواهد بود.

امام‌جمعه فارسان به بیست و نهم دی‌ماه روز غزه اشاره داشت و گفت: اسرائیل پلید این گرگ خون‌آشام که از حمایت آمریکا برخوردار است به فکر نابودی کامل اسلام و ارزش‌های الهی است. تلاش می‌کند به خواسته‌اش که به تصرف درآوردن سرزمین‌های بین نیل تا فرات است برسد. لحظه‌ای هم ساکت نمی‌نشیند. این کشورهای اسلامی هستند که باید با تمام قوا در مقابل او بایستند و غفلت نداشته باشند؛ که ان‌شاءالله به‌زودی که کمتر از ۲۵ سال باشد شاهد نابودی کامل صهیونیسم، یهود سیاسی و صهیونیسم بین‌الملل باشیم.

وی در مورد سقوط هواپیمای مسافری افزود: حادثه‌ای که شیرینی سیلی سخت بر دشمن را تلخ کرد. کام مردم داغدار ایران در سوگ سردار دل‌ها باسیلی سخت فرزندان سپاهی ملت بر آمریکا، تازه شیرین شده بود که خبر اولیه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با ۱۷۹ مسافر که ۱۴۶ نفر آن ایرانی بودند، تلخ شد.

وی اظهار داشت: البته بُروز حادثه تلخ سقوط هواپیما، نباید موجب شود، بزرگی و عظمت سیلی سخت ایران انقلابی و فرزندان دلاور سپاهی ما، تحت‌الشعاع قرار گیرد این اقدام بی‌نظیری که هیمنه دروغین شیطان بزرگ را شکست. گذشت دو روز از واقعه و یاوه‌گویی‌های ترامپ و غربی‌ها درباره عین الاسد موجب شد، حادثه سقوط هواپیما چندان به چشم نیاید؛ اما اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در صبح روز شنبه، مبنی بر بروز خطای انسانی از طرف پدافند ایران، کشور را در شوک و بهت، حادثه فرو برد؛ و همه غمگین شدند

وی عنوان داشت: سرعت عمل ستاد کل در صدور اطلاعیه و سخنان صادقانه و شجاعانه دو سردار شجاع سپاه اسلام تا حدود زیادی از ناراحتی‌های مردم کم کرد، اما همچنان بسیاری ازسئوالات در اذهان باقی ماند. دلیل اصلی ناراحتی مردم، وقوع حادثه نبود. چون از روز حادثه سه روز می‌گذشت و شوک اولیه پشت سر گذاشته‌شده بود. سخن این است که چرا از ابتدا مردم در جریان قرار نگرفته‌اند؟ البته سردار حاجی‌زاده توضیح دادند. اگر بلافاصله اطلاع‌رسانی می‌کردیم، امنیت مردم به خطر می‌افتاد، به سیستم پدافندی و نیروهای ما شوک وارد می‌شد و هر آن ممکن بود به ما تهاجمی صورت بگیرد؛ و ناراحتی دیگر مردم اینکه باوجود اقدام موشکی ایران، چرا پیشگیری لازم برای توقف پروازها تا پایان وضعیت جنگی، انجام نشد؟ از سخنان سردار حاجی‌زاده برمی‌آید که این کار توسط ستاد کل نیروهای مسلح باید انجام می‌شد. چرا در این کار تعلل شده است؟

وی بیان داشت: طبق ماده ۱۰ قانون هواپیمایی کشوری این سازمان که تابعه وزارت راه و شهرسازی است در شرایط حساس می‌تواند ازهیات دولت، تقاضای توقف پروازها را نماید، چرا این کار انجام نشد؟ شورای عالی امنیت ملی به ریاست رئیس‌جمهور در جریان، اقدام موشکی بود، چرا اقدام و تدابیر لازم، ازجمله توقف موقت پروازها را موردتوجه قرار نداد؟!

, .,
,
, .,
,
, . , . , .,
,
, .,
,
, . ,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
,
,
, !,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه