اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

جایی برای قلدرها و تروریست ها در جغرافیای اسلامی وجود ندارد

جایی برای قلدرها و تروریست ها در جغرافیای اسلامی وجود ندارد
خطیب جمعه کرمان گفت: رهاورد حضور آمریکایی ها قتل و حوادث تروریستی است و جز نا امنی و سلب آرامش و آسایش منطقه دستاوردی نداشتند؛ هر جا رفتند قلدری کردند اما امروز جمهوری اسلامی به آن ها نشان داد که منطقه اسلامی جای قلدرها و تروریست ها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "راه آرمان" ؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: خطای سپاه نباید بهانه ای برای تضعیف نیروهای مسلح باشد/جایی برای قلدرها و تروریست ها در جغرافیایی اسلامی وجود ندارد

, امام جمعه کرمان: خطای سپاه نباید بهانه ای برای تضعیف نیروهای مسلح باشد/جایی برای قلدرها و تروریست ها در جغرافیایی اسلامی وجود ندارد,

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان اظهار داشت : تشییع با شکوه سردار حاج قاسم سلیمانی سیلی محکمی به دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود ولی متاسفانه تعدادی از مردم جان خود را در این مراسم از دست دادند.

,

امام جمعه کرمان افزود: اگر قصوراتی در این مراسم اتفاق افتاده است صمیمانه از مردم عذر خواهی می کنیم اما پیگیری امور خانواده های جانبلختگان این حادثه به عهده مسئولان است که امیدواریم ثمره های آن را شاهد باشیم.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: سیل شرق کشور یکی از مشکلاتی است که در این چند روز اخیر شاهد آن بودیم و انتظار داریم کسانی که می توانند به سیل زدگان کمک کنند این کار را انجام دهند.

,

وی به راهپیمایی حمایت از اقتدار نظام بعد از آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اشاره و عنوان کرد: دشمن و شیطان بزرگ آمریکا انبوه جمعیت را در تشییع سرداری که عمر خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از نظام و مقاومت کرد بر نمی تابند لذا به دنبال این هستند در کشور مشکلاتی ایجاد کنند که این راهپیمایی خاموش کننده این فتنه جدید است.

,

خطیب جمعه کرمان تصریح کرد: امروز جا دارد که از خدمات با ارزش نیروهای مسلح و به ویژه سپاه قهرمان که اگر نبود کشور هم نبود در صحنه های مختلف قدردانی کنیم چرا که این نیروی مقتدر با شجاعت و شهامت توانست به آمریکایی که بعد از جنگ جهانی دوم کسی حتی یک حرکت کوچک بر علیه آن ها انجام نداده بود، قهرمانانه سیلی بزنند و اقتدار نظام را به رخ جهانیان بکشانند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: البته در این ماجرا خطایی هم رخ داد ولی سپاه شجاعانه به خاطر این اشتباه از مردم عذرخواهی کردند و امیدواریم با دقت بیشتر و تدبیر والاتر بتوانیم ضربه کاری را به دشمن بزنیم و شاهد حوادث بد نباشیم.

,

وی تاکید کرد: خطای سپاه نباید بهانه ای برای تضعیف نیروهای مسلح باشد چرا که این حرکت آغاز انتقام و سیلی کوچکی بود که هنوز ادامه دارد و با تضعیف سپاه به دشمن گرا داده ایم.

,

امام جمعه کرمان آمریکایی ها را منشا فساد و قتل در منطقه خواند و بیان کرد: آمریکایی ها هر جا رفتند فساد را با خود به آنجا بردند لذا لزومی ندارد در منطقه حضور داشته باشند چرا که در جغرافیای اسلامی جایی برای مفسدان و آدمکشان نیست.

,

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: رهاورد حضور آمریکایی ها قتل و حوادث تروریستی است و جز ناامنی و سلب آرامش و آسایش منطقه دستاوردی نداشتند؛ هر جا رفتند قلدری کردند اما امروز جمهوری اسلامی به آن ها نشان داد که منطقه اسلامی جای قلدرها و تروریست ها نیست.

,

وی تصریح کرد: مجامع بین المللی باید بر علیه این قلدری های آمریکایی ها حرکتی انجام دهند چرا که طرح بی دولت کردن، بی مجلس و بی قانون کردن کشورها کار آمریکایی ها است و اگر اقدامات آمریکایی ها را کشور دیگری در جایی از اروپا یا آمریکا انجام می داد همه او را متهم می کردد ولی متاسفانه کسی بر علیه جنایات آن ها اعتراضی نمی کند.

,

امام جمعه کرمان مطرح کرد: به فضل خدا و با مدد از خون شهدای عزیز خصوصا شهید سلیمانی جبهه مقاومت به زودی پیروزی بزرگی را که شامل خروج آمربکایی ها از منطقه است را جشن می گیرند.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه به بررسی صلاحیت های کاندیداهای محلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: بررسی صلاحیت ها یک منطق قوی دارد و ما همانطور که کارهای معمولی خود را به فرد امین می سپاریم برای مجلسی هم که همه امور در دست اوست و افراد باید برای قوانین این کشور تصمیم بگیرند نیز صلاحیت افراد را به شورای نگهبان واگذار می کنیم.

,

وی اظهار کرد: شورای نگهبان باید با وسواس کامل صلاحیت ها را بررسی کند و این را بدانید که اگر کسی به هر دلیلی رد صلاحیت شد بدون کوچکترین نگاه سیاسی است و قطعا دلیلی برای این مسئله وجود دارد.

,

امام جمعه کرمان در پایان گفت: بنابراین رسانه ها و مسئولان نباید فضا را به سمتی ببرند که این نهادمقدس را زیر سوال ببرد چرا که تضعیف این نهاد اصلا به نفع کشور نیست.

,

امام جمعه ریگان: در قالب گروههای جهادی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان بشتابیم

, امام جمعه ریگان: در قالب گروههای جهادی به کمک سیل زدگان سیستان و بلوچستان بشتابیم,

حجت الاسلام مسلم طالبی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه ریگان اظهار داشت: برخی ها که صلاحیت آنها احراز نشده صحبت ها و شبهه هایی در میان مردم مطرح کرده اند و شورای نگهبان را زیر سوال بردند.

,

امام جمعه موقت ریگان در ادامه با بیان اینکه چطور توقع دارید سرنوشت مردم را به فردی بسپارید که او را نمی شناسید، افزود: ما باید از شورای محترم نگهبان سپاسگزار باشیم.

,

طالبی فرد با بیان اینکه زحمات سپاه پاسداران نباید نادیده گرفته شود،ابراز کرد: کسانی که با این اتفاق به سپاه حمله کردند باید بگویند سازمان هواپیمایی کشور تحت نظارت راه و شهرسازی است در مواقع خطر می تواند پروازها را به حالت تعلیق دربیاورد اما سوال داریم که چرا این اتفاق نیفتاد.

,

وی عنوان کرد:چرا اجازه پرواز دادید درحالی که دشمن اخطار حمله داده بود؟ شورای امنیت ملی به ریاست رییس جمهور در جریان این موضوع بود؛ اما چرا رئیس جمهور پروازها را لغو نکرد.

,

امام جمعه موقت ریگان افزود: باید این موضوع پیگیری شود و هرکسی که خطا کرده باید مجازات شود نه فقط یک نفر مجازات شود.

,

حجت الاسلام طالبی فرد با اشاره به سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، بیان کرد: با جمع آوری اقلام ضروری و گروه های جهادی به کمک هموطن های خودمان در سیستان و بلوچستان بشتابیم.

,

امام جمعه نرماشیر: امنیت کشور را مدیون پاسداران هستیم

, امام جمعه نرماشیر: امنیت کشور را مدیون پاسداران هستیم,

حجت الاسلام والمسلمین روح الله ایران نژاد امام جمعه نرماشیر در خطبه های نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی در دل مردم و ملت و جهان جایگاه ویژه ای داشت چرا که در کارهایش اخلاص را سرلوحه کرده بود و چهل سال با این اندیشه زندگی کرد.

,

وی عنوان کرد: با همت برادران سبز پوش سپاه پاسداران ان شاءالله به زودی ریشه کفر و استکبار از روی این زمین برداشته می شود.

,

امام جمعه نرماشیر افزود: ما این امنیت کشور را مدیون پاسداران هستیم، عده ای برپاشدند که سپاه را تخریب کنند اما زورشان نرسید و نمیرسد،مردم ما باید هوشیار باشند و بدانند که دشمن به دنبال این است که از کوچکترین فرصت ها به نفع خود بهره گیری کند.

,

خطیب جمعه نرماشیر در پایان گفت: ملت ما در خاطر داشته باشند،تحت تاثیر افکار دشمن نباشند و پای ولایت بمانند.

,

امام جمعه کوهبنان: بصیرتمان را در برابر دشمن افزایش دهیم

, امام جمعه کوهبنان: بصیرتمان را در برابر دشمن افزایش دهیم,

حجت الاسلام عباس جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه کوهبنان گفت: بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکا ملت ایران افتخار آفرینی کرد و این شهادت را تبدیل به یک انقلاب نمود در حالی که میلیون ها نفر در مراسم تشیع و خاک سپاری این شهید سرافراز حضور داشتند.

وی تاکید کرد: حضور مردم در این مراسم باعث عصبانیت دشمنان و رئیس جمهور منفور آمریکا و کشورهای هم‌پیمان او شد.

وی خاطر نشان کرد: ترامپ با خروج از برجام کشورهای اروپایی را تشویق کرد که با ایران اسلامی همکاری نکنند لذا باید بصیرت خودمان را در برابر دشمنان افزایش بدهیم.

امام جمعه کوهبنان افزود: سقوط هواپیمای مسافربری باعث شهادت جمعی از عزیزان در راه علم و امنیت شد‌ که این مهم را به همگان تسلیت می گوییم البته شهامت سپاه پاسداران در این جریان ستودنی است و به سردار حاجی زاده باید تبریک گفت که در جریان این حادثه آبرویش را گذاشت.

وی بیان داشت: باید به سپاه پاسداران در راستای حمله موشکی به پایگاه آمریکا تبریک بگوییم در حالی که فتنه گران پس از این پیروزی وارد میدان شدند و سفیر انگلیس در جمع فتنه گران قرار گرفت نمونه این فرد جاسوس هستند نمی توانند سفیر باشند البته این عامل فتنه با حضور مردم پا به فرار گذاشت.

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: سوابق انگلیس همه اش استعمار و خیانت است البته انقلاب از دل مردم است و مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند لذا مردم کوهبنان امروز پس از نماز جمعه در حمایت از سبز پوشان سپاه پاسداران و اعلام انزجار از استکبار جهانی در مراسم راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی ابراز داشت: دشمنان در برابر انقلاب اسلامی کم آوردند چرا که سیلی سپاه پاسداران به قدری محکم بود که هنوز دشمن سردرگم است البته دشمن باید منتظر سیلی های سخت تر باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امام جمعه رودبار جنوب: سیلی محکم سپاه، باعث آبرو ریزی آمریکا در جهان شد
حجت الاسلام و المسلمین گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه امنیت پایدار اشاره کرد و اظهار داشت: حضور نظامیان آمریکایی باعث ویرانگری و آشوب در منطقه است و باید نظامیان آمریکا را از منطقه خارج کرد.

, امام جمعه رودبار جنوب: سیلی محکم سپاه، باعث آبرو ریزی آمریکا در جهان شد,
,

وی در ادامه افزود: بعضی ها معترض هستند شورای نگهبان جناحی عمل کرده است که نشانه ی ناآگاهی اینها می باشد؛ نباید این حرفها را بزنیم که باعث دشمن تراشی است.

,

امام جمعه رودبارجنوب با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراین باعث نگرانی همه شد، گفت: هنوز اصل موضوع به اطلاع ملت رسانده نشده چون در حال کارشناسی است و همه دیدند که سرداران سپاه مسئولیت اشتباه را به گردن گرفتند با توجه به اینکه این خطای انسانی است و هیچ کس نباید خدمات سپاه مقتدر را نادیده بگیرد چرا که خلاف وحدت است،امنیت امروزی نظام اسلامی ایران مدیون سپاه می باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: سپاه خسارات سنگینی را به پهبادها آمریکایی زد که باعث جمع آوری اطلاعات و ارتباطات آنها بود.

,

امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد: سیلی محکم سپاه، باعث آبرو ریزی آمریکا در جهان شد و باعث عزت نظام اسلامی ایران در دنیا شد.

,

وی با بیان اینکه کسی که شهرت پیدا میکند و کسانی که محبوب القلوب می شوند بنده به معنای واقعی هستند که با ایمان و عمل صالح است،خاطر نشان کرد: حاج قاسم سلیمانی بنده و عبد به تمام معنا بود که ماهم بیایم بنده خوبی برای خدا باشیم چر که اینها ماندگار است.

,

امام جمعه سیرجان: ملت می داند که برجام هیچ نفعی برای کشور ندارد

, امام جمعه سیرجان: ملت می داند که برجام هیچ نفعی برای کشور ندارد,

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: با ترورسپهبد حاج قاسم سلیمانی آمریکا رسوا شد، قدرت پوشالی خود را به جهان نشان داد وخون این شهید موجب وحدت و اتحاد مردم ایران شد.

,

وی ادامه داد: حاکمان کاخ سفید با این اقدام ترامپ وترور فرمانده سپاه قدس سراسر وجودشان را ترس فرا گرفت تا جایی که از انتقام جمهوری اسلامی وحشت داشته و دارند.

,

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی عنوان کرد: متاسفانه عده ای در تهران و برخی شهرها اقدام به هتاکی و حرمت شکنی به بهانه سقوط هواپیمای و این سانحه می کنند؛ این بی شرمی عده خاص در صورتی است که فرماندهان سپاه از ملت ایران عذرخواهی کرده اند.

,

خطیب جمعه سیرجان این بهانه ها و دلایل بی محتوا را ناشی از خشم دشمنانی دانست که سیلی محکمی را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردند وگفت : پس از در هم کوبیدن پایگاه های نظامی آمریکا ترامپ نتوانست هیچ حرکتی علیه ما داشته باشد و خوب دریافت که موشک های نقطه زن سپاه هر هدفی را می تواند منهدم کند لذا امروز به بهانه قربانیان حادثه سقوط هواپیما می خواهند پیروزی این انتقام را جهان فراموش کند.

,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود :ملت ایران هرگز ۴۰ سال خدمات صادقانه سپاه اعم از حضور در حوادث سیل ، زلزله ، دفع حملات تروریستی و دفع خطر از ملت و کشور را فراموش نمی کند و این ملت هرگز اجازه هتک حرمت به سپاهیان عزیز را نداده و نمی دهند و قطعا شکست نصیب منافقین و توطئه گران است.

,

امام جمعه سیرجان از حضور سفیر انگلیس در گروه اغتشاشگران انتقاد کرد و گفت : با انگلیس این استعمار پیرباید برخورد کرد، کشورهای اروپایی تلاش برای حفظ برجامی دارند که خودشان به آن پایبند نیستند اما ملت ما می داند برجام هیچ نفعی برایشان ندارد و نخواهد داشت بلکه فقط وقت ملت و دولت را گرفت و نتیجه ای نداشت.

,

وی هتاکی آلمان در بحث برجام و رسیدن به مکانیزم ماشه را محکوم کرد و افزود : ملت ایران را از ارسال پرونده به شورای امنیت و یا مکانیزم ماشه می ترسانید، این حرف ها برای ملت ایران نه ارزشی دارد و نه می تواند جایی برای چپاول و غارت کشور ما داشته باشد لذا آقایانی که از شما عذرخواهی می کنند باید از این ملت عذرخواهی کنند که این همه وقت ملت را گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه