اخبار داغ

ائمه جمعه استان یزد:

هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه پاسداران شکسته شد/ هرگز اجازه تضعیف سپاه پاسداران را نخواهیم داد

هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه پاسداران شکسته شد/ هرگز اجازه تضعیف سپاه پاسداران را نخواهیم داد
ائمه جمعه استان یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق اظهار داشتند: حمله موشکی ایران پوچ بودن قدرت دشمنان اسلام را به همه ثابت کرد. تبل توخالی بودن آمریکای جنایتکار برای همگان معلوم شد و مشخص کرد که آمریکا قدرتی ندار دو فقط تبلیغات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام سیدجواد آیت‌اللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی جهان را تکان داد و ملت عزیز ایران را بیدارتر، دشمن شناس‌تر و بصیرتر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به تشییع جنازه باشکوه سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: مردم متدین ایران در شهادت او صحنه های زیبایی را خلق کردند؛ تمام مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد با هر عقیده و تفکری به صحنه آمدند و به مقام شهید و شهادت ادای احترام کردند.

,

امام جمعه موقت شهر یزد با بیان این که تشییع جنازه سردار سلیمانی در تاریخ بشریت سابقه نداشت افزود: چه کسی را سراغ دارید که بدنش را در حرم چهار امام  بزرگوار در عراق و در حرم امام رضا و فاظمه معصومه به نیابت از حرم نداشته ام الائمه فاطمه زهرا  تبرک کنند.

,

آیت اللهی شهامت شجاعت، مدیریت، فهم ،ادراک ، اخلاص و ایمان سردار سلیمانی اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از مهمترین ویژگی ها و خصایص او این بود که ولایت پذیر بود و خود را سرباز ولایت می دانست و هیچ وقت حاضر نشد حرف و فرمان ولی فقیه و رهبرش زمین بماند وحتی  روح پاک و مطهرش نیز حاضر نشد تا زمانی کلام و فرمان رهبرش مبنی بر انتقام سخت  از آمریکا عملی نشد بدن مبارکش دفن شود.

,

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق گفت: فرزندان اسلام و سربازان ولایت درسپاه مقتدر سیلی محکمی به دشمنان مکار زدند و پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد را منهدم کردند که در این ده ها سال سابقه نداشته کسی به آمریکا این چنین حمله کند.

,

آیت اللهی تصریح کرد:  این عملیاتی پیروزمندانه سپاه اسلام حداقل دو مطلب را به دوست و دشمن ثابت کرد . مطلب اول آن که توان بالای نظام اسلامی و قدرت عظیم سپاه پاسداران اسلامی را نشان داد که چگونه توانستند این ضربه را بدون خطا و اشتباه به دشمن مکار و جنایتکار بزرگ بزنند و این قدرت عظیم حاصل سال ها زحمت و مجاهدت و کار و تلاش و تبعیت از ولایت است  و این که سپاه در جاهای مختلف موفق شده همه به خاطر فرمانده کل قوا رهبر بزرگوار است.

,

وی افزود: مطلب دوم این که حمله موشکی  ایران پوچ بودن قدرت دشمنان اسلام را به همه ثابت کرد. تبل  توخالی بودن آمریکای جنایتکار برای همگان معلوم شد و مشخص کرد که آمریکا قدرتی ندار دو فقط تبلیغات است. چندین سال می گفتند تمام گزینه های ما روی میز است و تهدید می کردند اما معلوم  شد همه این ها تبل توخالی است و این کلام رهبری و امام مبنی بر این که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بیش از قبل برای همه ثابت شد.

,

آیت اللهی تاکید کرد: دشمن اگر توانست شخص سردار سلیمانی را از ما بگیرد ولی هرگز نمی تواند شخصیت او را از ما بگیرد شخصیت او در میان ما است و اثر وجود شخصیت این شهید و سایر شهدا این است که تمام دشمنان مخصوصا آمریکای پلید محو و نابود می شود.

,

وی با بیان این که سانحه سقوط هواپیما قضیه تلخ و ناگواری بود که همه ملت را داغ دار کرد ادامه داد: از مسئولین مربوطه می خواهیم تمام جوانب این قضیه را به دقت بررسی کنند و مطالب را به مردم بیان کنند و تمام حقوق مادی، معنوی و روحی بازماندگان را ایفا کنند.

,

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: ملت بصیر و آگاه ایران نمی گذارند دشمنان و افرادی که سال های به ایران خیانت کردند از این قضیه سوء استفاده  کنند و بر علیه نهادی  که یک عمر در خدمت نظام اسلامی بوده و مجاهدت داشته اقدامی کنند.

,

آیت اللهی با اشاره به خدمات گسترده سپاه پاسدارن در چهل سال انقلاب گفت: سپاه پاسدارانی که چه در زمان جنگ و چه پس از آن در همه صحنه ها حتی در موارد که جزء وظایف  آن نبوده بدون تبلیغات حضور داشته است و خدمت رسانی کرده است هرگز نخواهیم گذاشت دشمن این نهاد خدمت گزار و مجاهد را که حافظ امنیت کشور و موجب سربلندی نظام است این نهاد تضعیف شود.

,

سقوط هواپیما با طراحی مرموزانه آمریکا برای محجوب ماندن دستاورد حمله به عین الاسد

, سقوط هواپیما با طراحی مرموزانه آمریکا برای محجوب ماندن دستاورد حمله به عین الاسد,

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ابرکوه با اشاره به حوادث تلخ اخیر در کشور، اظهار کرد: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی میدان جدیدی برای ملت ولایی و انقلابی ما و ملت‌های مسلمان و حق‌طلب جهان اسلام ایجاد شده است.

,

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: امروز فرصتی ایجاد شده است تا پس از ۴۰ سال فراز و نشیب در امر تقابل با جبهه کفر جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ، هوشیارانه طرح‌ها و دسیسه‌های مرموزانه بدخواهان را خنثی و دشمن را ناکام کنیم.

,

حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: دشمن تلاش کرد تا از طریق امپراتوری رسانه‌ای اقدام زبونانه و حقیرانه خود را در ترور سردار دل‌ها و قهرمان فاتح محور مقاومت را تصویرسازی کرده و نیت پلشت خود را موجه جلوه دهد.

,

حسینی اذعان کرد: دشمن با مشاهده تشییع اعجاب‌انگیز، شگفتی‌ساز و منحصربه‌فرد سرداری که معتقد بود باید از سال‌ها قبل ترور و حذف می‌شد، مواجه شد و فهمید که ناخواسته سبب خیر شده و گور خود را در منطقه کنده است.

,

وی ادامه داد: ترامپ تروریسم کاری کرد که جهان اسلام همگام با ملت مسلمان و انقلابی ایران، رفراندومی دشمن‌شکن برای گفتمان مقاومت را رقم بزند به‌طوری‌که هیچ هجمه‌ای در امپراتوری رسانه‌ای نتوانست امواج آگاهی‌بخش حضور معنادار مردمی در تجلیل از سردار جبهه مقاومت را کنترل یا تقلیل نماید.

,

خطیب جمعه ابرکوه ابراز کرد: در میان تلخی فقدان سردار دل‌ها، موشک‌باران پایگاه قدرتمند و مجهز آمریکایی عین الاسد کام ملت را شیرین و غم‌ها را التیام بخشید و این سیلی دشمن‌شکن هیمنه و ابهت شیطان بزرگ را فرو ریخت به گونه‌ای که در برابر قدرت سپاه اسلام عاجز ماند و نتوانست حتی تهدیدات خود را عملی کند.

,

حسینی گفت: بوق‌های تبلیغاتی استکبار و عوامل آن‌ها در داخل مترصد آن بودند که از نقش‌آفرینان این عرصه (سپاه) انتقام بگیرند. لذا اشتباه انسانی و فنی پدافند هوایی که در شرایط حساس جنگی و مقابله با تحرکات دولت تروریست آمریکا رخ داد و موجب جان باختن جمعی از هم‌وطنان و برخی اتباع دیگر کشورها شد را برای چنین نیت شومی هدف‌گذاری کنند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه یادآور شد: به دلایل زیادی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با طراحی مرموزانه آمریکا که برای محجوب ماندن دستاورد حمله عین الاسد بود، فداکارانه به نام خطای یک نیروی عملیاتی پذیرفته شد.

,

وی اضافه کرد: چرا اشتباه و خطای یک مأمور باید به پای سپاه پاسداران که ظرف ۴۰ سال گذشته ۴۱ هزار شهید را تقدیم انقلاب و نجات میهن اسلامی کرده، گذاشته شود تا در توطئه‌ای شوم، آماج حملات کینه‌توزانه عده‌ای معاند و کفتارهایی که بوی کباب شنیدند، قرار گیرد؟!

,

رئیس مجموع بسیج شهرستان ابرکوه افزود: چرا باید سردار صداقت و پر افتخاری که از جبهه نبرد موشکی با آمریکای جنایتکار پیروزمندانه بازگشته و سپاه پاسداران به همراه نیروهای خدوم هوافضا، تاوان انقلابی بودنشان را به جنجال‌آفرینان بدهند؟

,

حسینی تأکید کرد: مگر ما چند سردار سلیمانی و سردار حاجی‌زاده در کشور داریم؟! چرا به مردم ما گفته نمی‌شود که قبل از شلیک موشک، چند هواپیمای آمریکایی در نزدیکی مرز جنوب کشور به پرواز در آمدند و با تکنیک‌های جنگ الکترونیک برای رادارهای پدافندی کشور ما موشک کروز را شبیه‌سازی کردند و این شبیه‌سازی موجب شد به پدافند قوی تهران خبر حرکت یک موشک کروز به سمت تهران داده شود.

,

وی ادامه داد: چرا گفته نمی‌شود هواپیمای اوکراینی به ظاهر نقص فنی موتور داشته و به رغم مخالفت مهندسان پرواز ایرانی با اصرار مهندسان اوکراینی و با چند ساعت تأخیر پروازش انجام شده و این پرواز در کریدور رسمی هوایی انجام نگرفته و چون وضعیت طبیعی نداشته خلبان بدون اطلاع تغییر مسیر و چرخش به سمت بزرگ‌ترین پایگاه پدافند ای تهران داده است؟

,

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: چرا باید اول ترامپ و بعد پمپئو اولین کسانی باشند که خبر اصابت موشک را اعلام کنند و پمپئو هم قبل از این گفته بود ایران به زودی هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد!

,

حسینی ابراز کرد: آیا غیرعادی نیست که هم‌زمان با شلیک موشک و ساعت پرواز هواپیما کسی که همکار شبکه «من و تو» و «ایران اینترنشنال» است و هویت معلوم دارد، زاویه حرکت هواپیما و لحظه موشک خوردن آن‌ها فیلم گرفته؟

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه، گفت: چطور می‌شود ساعت ۶ صبح در تاریکی و هوای سرد کسی انگیزه پیدا کند از آسمان خالی فیلم بگیرد و زاویه دوربین هواپیمای مورد اصابت باشد؟ اینجا است که به خاطر حفظ مصلحت نظام، سردار مقاومت و شهادت از جان بگذرد و سردار صداقت از آبرو.

,

حسینی اذعان کرد: حال بی‌آبروهایی در داخل حلقوم آمریکا شده و با تجمع مقابل دانشگاه امیرکبیر و صنعتی شریف علیه سپاه شعار می‌دهند. سپاهی که گارد آهنین آن تا کنون 172 مورد هواپیماربایی را در آسمان و 100 مورد را در زمین با تقدیم 70 شهید و 400 جانباز خنثی کرده است.

,

تنها راه مهار آمریکا در منطقه، اتحاد ملت‌ها است

, تنها راه مهار آمریکا در منطقه، اتحاد ملت‌ها است, تنها راه مهار آمریکا در منطقه، اتحاد ملت‌ها است,

حجت‌الاسلام رضا علیزاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه  بخش بهمن ابرکوه خروج آمریکا از منطقه را سیاست راهبردی ایران دانست و گفت: مقام معظم رهبری در دیدارهای مختلف خود فرمودند راه حل همه مشکلات منطقه اتمام حضور فتنه‌انگیز آمریکا است.

,

امام‌جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: آمریکا در منطقه با هدف ایجاد اختلاف بین مسلمانان جنگ، فتنه و ویرانی را رقم زده است که تنها راه مهار و شکست آن‌ها، اتحاد ملت‌ها است. لذا همه آنان و به ویژه دولت عراق باید کاری کنند که نظامیان آمریکایی هر چه زودتر از عراق خارج شوند.

,

حجت‌الاسلام علیزاده به ماجرای سقوط هواپیما اوکراینی و فرصت‌طلبی فتنه گران اشاره کرد و افزود: حادثه تلخ سقوط هواپیما این سؤالات را ایجاد می‌کند که چرا با وجود نقص فنی و مخالفت مهندسان پرواز ایرانی با اصرار مهندسان پرواز اکراینی پرواز انجام شد؟

,

علیزاده ادامه داد: چرا هواپیما در کریدور رسمی هوایی پرواز نکرد و به سمت بزرگ‌ترین پایگاه پدافند غرب تهران چرخید؟ ترامپ و پمپئو به عنوان اولین نفراتی که خبر هدف قرار گرفتن هواپیما توسط موشک‌های ایرانی را دادند، از کجا خبر داشتند؟ چگونه ممکن است کسی ساعت 6 صبح به صورت تصادفی از آسمان فیلم بگیرید؟

,

وی تأکید کرد: هر چند حادثه بسیار تلخ بود، اما نباید اجازه داد فرصت‌طلبان و فتنه گران بر این حادثه موج‌سواری کنند. اینکه عده قلیلی جلوی دانشگاه جمع شده و شعارهای ساختار شکنانه بدهند و به تمثال شخصیت محبوب میلیون‌ها انسان یعنی حاج قاسم سلیمانی اهانت کنند، قابل‌قبول نیست.

,

خطیب جمعه بخش بهمن یادآور شد: وقتی سفیر انگلیس خبیث در لباس میش در این تجمع حضور پیدا کرده و خود را مدافع حقوق بشر نشان می‌دهد، باید با فتنه گران قاطعانه برخورد و بر اساس حقوق بین‌الملل سفیر انگلستان به عنوان یک عنصر نامطلوب اخراج شود.

,

علیزاده با بیان اینکه برخی به دنبال انتقام از نیروهای سرافراز سپاه پاسداران به ویژه سردار حاجی‌زاده که نسخه دوم شهید طهرانی مقدم و اکنون نماد بازدارندگی جبهه مقاومت در مقابل آمریکا است هستند، افزود: سردار حاجی‌زاده مأموریت بزرگ شلیک موشک به اصلی‌ترین و مهم‌ترین پایگاه آمریکا را داشت که در نیم‌قرن گذشته هیچ‌کس جرئت این کار را نداشت.

,

وی اضافه کرد: درحالی‌که سردار حاجی‌زاده در حال مأموریت بود و خستگی راه به تن داشت مسئولیت خطای بزرگ؛ اما غیرعمدی حوزه مأموریتی خود را پذیرفت و خود را آماده هرگونه تصمیم نظام کرد. سردار صداقت گفت گردنم از مو باریک‌تر است و مثل بعضی‌ها نگفت جای نگرانی نیست همه بیمه بودند.

,

امام‌جمعه بخش بهمن با اشاره به اینکه یادمان نرود که بیش از 40 سال آسمان کشورمان با گارد آهنین سپاه امن بود است، اذعان کرد: مردم ما خطای انسانی انجام شده هر چند بزرگ و فاجعه‌بار را به حساب کل نظام و سپاه نمی‌گذارند و قطعاً از این سردار عزیز و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تمام عرصه‌های امنیت، خدمت، سازندگی و عمران و آبادانی پیشتاز بوده است حمایت همه‌جانبه می‌کنند.

,

علیزاده به مسئله انتخابات نیز اشاره‌ای داشت و تصریح کرد: با اعلام نتایج تأیید صلاحیت نامزدهای مجلس، کسانی که رد صلاحیت شده‌اند با القاء شبهات می‌خواهند شورای نگهبان را زیر سؤال ببرند که شورای نگهبان جناحی عمل می‌کند و تلاش می‌کنند به بهانه حضور گسترده مردم در انتخابات افرادی را که صلاحیت ندارند وارد میدان کنند.

,

خطیب جمعه بخش بهمن در رابطه با سیل سیستان و بلوچستان گفت: از یک‌سو با وجود سال‌ها کم‌آبی در این استان، اطلاع‌رسانی به‌موقع و وجود 4 سد، باعث کاهش تلفات جانی شد؛ اما ضعف رسانه‌ای از حضور خالصانه بسیج و سپاه و ارتش در خدمت‌رسانی این نیروها تحت تأثیر هشتک‌های تخریبی قرار نگرفتند.

,

وی به 29 دی روز غزه اشاره کرد و ادامه داد: یکی از کسانی که در مسئله فلسطین نقش زیادی ایفا کرد و شهید قدس نام گرفت سردار سلیمانی بود. حاج قاسم ست فلسطینی‌ها را پر کرد و به آن‌ها جرئت وتوان مبارزه داد، کاری کرد که منطقه کوچکی مثل غزه در مقابل صهیونیست‌های پرمدعا به‌گونه‌ای بایستد که رژیم صهیونیستی 48 ساعته مجبور به آتش‌بس شوند.

,

هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه پاسداران شکسته شد

, هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه پاسداران شکسته شد, هیمنه آمریکا در عملیات موشکی سپاه پاسداران شکسته شد,

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه های نماز جمعه این هفته بهاباد که با شکوه خاصی در مسجد جامع اقامه شد با تسلیت به خانواده‌هایی که در سانحه هواپیما و مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت عزیزان خود را از دست دادند وبا بیان اینکه خطای حادثه هوایی نباید بهانه‌ای برای تضعیف نیروهای مسلح ما شود گفت: سپاه پاسداران چنان موشکی به چشم شیطان یعنی آمریکا زدکه با خوردن این موشکها چشم شیطان کورشد و ما در عمل این را فهمیدیم که هدفمان چه بوده است .

,

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی خواب را از چشمان سران تروریست آمریکایی و اذناب منطقه‌ای آن‌ها برده‌اند گفت : همین قدرت است که پیام‌های مرتجعین عربی را به واشنگتن گسیل می‌کند تا مبادا تجارت‌خانه‌هایشان آماج موشک‌های ایران قرار بگیرد و یا نتانیاهو را مجبور به بیان دروغی بزرگ می‌کند که این رژیم در جریان ترور حاج قاسم نبوده و نباید در متن درگیری‌ها قرار بگیرد. همه این التماس‌ها و ناله‌ها به این دلیل است که سران شرور عربی-عبری می‌دانند که تنها باید دقایقی از شلیک یک موشک تا نابودی کامل انتظار بکشند. 

,

حجت الاسلام ابراهیم بشکانی  تصریح کرد : حملات به پایگاه‌های آمریکا دقت و قدرت موشک‌های ایرانی را به جهان ثابت و بار دیگر تاکید کرد که ایران هیچ حمله‌ای را بدون پاسخ نمی‌گذارد، خواه این حمله از جانب تروریست‌های داعش باشد یا از جانب نظامیان تروریست آمریکایی. از سوی دیگر عدم پاسخ آمریکا به سیلی سخت ایران، نشان‌دهنده عجز واشنگتن در کارزار نبرد و اختلاف فاحش آمریکا در حرف و عمل بود.

,

وی به  موضوع مدیریت افکار در جوامع مختلف اشاره کرد و اظهارداشت : دشمن شماره یک ما آمریکا با مدیریت افکاری که داشت تونست سردار سلیمانی رابه شهادت برساند و سبب سقوط هواپیمای اوکراینی نیز بشود وقطعا با این مدیریت افکاربود کا آمریکا موفق شد دست به  چنین  تروریستی بزند .

,

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه سپاه با پرتاب موشک به پایگاه نظامی آمریکا یعنی عین الاسد درعراق ازاین اقدام چه دستاوردهائی را برایش داشت افزود :  چندین دستاورد مهم وجود داشت اول اینکه شکست صنعت مخابرات و الکترونیک آمریکا شد دوم شکست از صنعت موشکی خود در جریان جنگ سوم ایجاد امنیت پایداردرایران وچهارم تست عملیاتی موشکها بود .

,

رئیس شرای فرهنگ عمومی بهاباد بابیان اینکه آمریکا با این کارها سایه جنگ را از بین برد افزود : مابااین کارسایه جنگ راازبین بردیم و آمریکا جرات هیچ گونه حمله نظامی به کشورماراندارد.

,

خطییب جمعه بهاباد به اقدام اخراج نیروهای آمریکائی از عراق اشاره کرد و افزود : نیروهای عراقی که در پایگاههای نظامی هستند باید هر چه زودتر خاک کشور عراق راترک کنند .

,

وی با تسلیت به شهدای سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی مخصوصا شهید امیرحسین قربانی بهابادی و با تأکید بر این که این اتفاق سبب افتخار ایران و سرکوبی آمریکا در دنیا و به‌ویژه منطقه شد گفت: سانحه سقوط هواپیما با این که امتحان الهی به‌شمار می‌آمد دل همگان را به شدت آزرد. 

,

وی تاکید کرد: تنها کسی که در مقابل استکبار جهانی ایستاد و سیلی محکم زد، ایران اسلامی و سپاه عزیز بود و باید قدر نیروهای مسلحمان را بدانیم.

,

اما م جمعه بهاباد با تسلیت شهادت دخت پیامبر گرامی اسلام(ص)  وایام فاطمیه دوم اظهار داشت: حضرت زهرا(س) نمونه بارز ولایتمداری بود و در این راه تلاش‌های زیادی کرد تا جامعه آن زمان را آگاه کند.

,

وی برحضور گسترده مردم در مراسمهای ایام فاطمیه تاکید کرد و از مردم ولایت مداربهاباد خواست تا دراین مراسمها شرکت کنند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه