اخبار داغ

ائمه جمعه استان گلستان:

مقابل دشمن از خود ضعف نشان ندهید/ دشمن با جنجالی کردن حادثه هواپیما قصد تضعیف سپاه را داشت/ مسئولین هم شجاعت اعلام اشتباهاتشان را داشته باشند

مقابل دشمن از خود ضعف نشان ندهید/ دشمن با جنجالی کردن حادثه هواپیما قصد تضعیف سپاه را داشت/ مسئولین هم شجاعت اعلام اشتباهاتشان را داشته باشند
ای‌کاش مسئولین هم یک‌ذره شجاعت داشتند مانند فرماندهان عزیز سپاه به مردم می‌گفتند ما اشتباه کردیم؛ چقدر شما اشتباه کردید و مشکلات برای کشور درست کردید و به مردم دروغ گفتید چرات دارید در تلویزیون به مردم اعلام کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص و ویژه کشور در زمان شهادت سردار سلیمانی شلیک به هواپیما اوکراینی یک وظیفه و دفاع از کشور بود و این حرکت نباید مورد سر نش قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به عذرخواهی نیروهای از خودگذشته سپاه در کشور افزود: این عذرخواهی از سر محبت و تواضع نیروهای سپاه بود و شلیک  آنها به سبب حفاظت و نگهبانی از کشور انجام شده است.

,

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به برخی از افراد کودن داخلی در همراهی با دشمنان ادامه داد: سفیر انگلستان برلی سواستفاده از عواطف مردم آن حرکت را انجام داد در صورتی که خود وی همواره نجس بوده و دائم الخمر است و با این کار می خواست پیروزی سپاهیان را در پرتاب موشک ها تبدیل به شکست کند و متاسفانه برخی از افراد کودن داخلی این حرکت را همراهی کردند.

,

وی اضافه کرد: این افراد باید با همین سفیر محشور باشند و انتظاری از این افراد نمی رود.

,

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه تشییع میلیونی سردار سلیمانی و انتقام سپاه از آمریکا حادثه فرا زمانی بود خاطر نشان کرد: این حوادث به اندازه 400 سال به ایران عظمت بخشید و برکات آن تا سالهای سال در ایران مشاهده می شود و به همین سبب دشمن به فکر تضیعف سپاه است.

,

وی ادامه داد: سپاه در طول 40 سال از انقلاب اسلامی دفاع کرده و سردار سلیمانی با رشادت ها و فداکاری های خود انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را سالیان سال تضمین کرده است و ما همواره دستان این عزیزان را بوسیده و خاک پای سردار سلیماتی را سرمه چشمان خود می کنیم.

,

وی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب خطیب جمعه تهران هستند گفت: مقام معظم رهبری بعد از هشت سال خطیب جمعه هستند و این نشان دهنده بیان سخنان حساس و ویژه وی به مردم لست که این سخنان بی شک خط صحیح انقلاب را در آینده به ما نشان می دهد.

,

برچسب جناحی زدن به شورای نگهبان کار ضد انقلابی است

, برچسب جناحی زدن به شورای نگهبان کار ضد انقلابی است,

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه سخنان خود با اشاره به رد صلاحیت برخی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای گذشته احراز صلاحیت و یا عدم صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان  به خود آنها اعلام شد.

,

وی با بیان اینکه شورای نگهبان یک دستگاه مصونیت بخش بوده و وظیفه حراست به عنوان گذرگاه را دارد خاطر نشان کرد: اینکه فرد و یا افرادی به شورای نگهبان به عنوان یک دستگاه مصونیت بخش اتهام و برچسب جناحی بزند یک کار ضد انقلابی است و دروغی بزرگ  بیش نیست.

,

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: شورای نگهبان تاکنون به وظیفه خود عمل کرده و اگر جناحی و با جهت گیری خاصی عمل می کرد باید همه دولت ها و یا مجلس شورای اسلامی در همه این مدت از یک جناح بود.

,

وی با اشاره به ضعف قانون در ثبت نام همه علاقمندان برای ورود به محلس شورای اسلامی گفت: اینکه هر کسی می تواند برای کاندیدایی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده و زمان رسیدگی به همه آنها محدود است ،ضعف قانون بوده و همواره مقام معظم رهبری از آن گلایه مند بودند و از مجلس برای وضع قانون صحیح تقاضا داشتند.

,

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه تضعیف شورای نگهبان در افکار عمومی گناه بزرگی است خاطر نشان کرد: امکان اشتباه طبیعی است اما اتهام و زدن دروغ های بزرگ و جناحی کردن شورای نگهبان به واسطه تضعیف این شورا در افکار عمومی گناه بزرگی است.

,

وی با اشاره به راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بعد از نماز جمعه اظهار کرد:ما در راهپیمایی اعلام می کنیم که حامی بسیجیان و سپاه بوده و دست سربازان پاسدار و بسیجی که در راه عزت و اعتلای کشور فداکاری می کنند را می بوسیم.

,

سرباز ولایت بودن بزرگ‌ترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی

, سرباز ولایت بودن بزرگ‌ترین ویژگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی,

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات گفت: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها و برکات پرثمر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اقامه نمازهای جمعه بوده و هست. پربارترین، کامل‌ترین و بهترین آن‌ها نماز جمعه‌هایی است که توسط ولی امر مسلمین جهان و نائب بر حق امام زمان (عج) برگزار می‌شود.

,

وی افزود: اقامه نماز جمعه امام خامنه‌ای در کشور ما 24 ساله شده است، در تاریخ 24 دی‌ماه سال 1358 از سوی حضرت امام (ره) مقام معظم رهبری به‌عنوان امام‌جمعه تهران منصوب شدند و اولین خطبه خود را در 28 دی‌ماه سال 58 اقامه کردند.

,

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به ابعاد عظمت سیلی سخت ملت ایران به آمریکا گفت: ما امت پیامبر گرامی اسلام هستیم و در مقابل کفار، منافقین، مستکبرین، سلطنت‌طلب‌ها، دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان می‌ایستیم اما نسبت به مسلمانان و هم‌رزمان خود رئوف و مهربان هستیم.

,

امام‌جمعه گالیکش گفت: درست است حادثه تلخ سقوط هواپیما اکراین و شهادت هم‌وطنانمان رخ داد اما این نباید باعث آن شود که شهد و شیرینی پیروزی بزرگ انتقام سخت را فراموش کنیم.

,

حجت‌الاسلام دلبری گفت: عملیات شهید سلیمانی از ویژگی‌های بسیار مهمی در همه ابعاد برخوردار است، در بخش‌های مختلف هیمنه دروغین جبهه استکبار را در هم شکست و به آن‌ها خسارت زده و توانمندی و امکانات ما را به رخ جهانیان کشاند و نشان داد.

,

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها نتوانستند اقدام موشکی ایران را جواب بدهند و مفتضح و رسوا شدند، این گویای آن است که فرمانده ای معظم کل قوا نقشه راه را برای نیروهای مسلح ترسیم کرده‌اند و نیروهای مسلح ما نیز با تمام توانشان مطیع امر و فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

,

خطیب جمعه گالیکش بیان داشت: سیلی که نیروهای مسلح ما بر رخ جبهه استکبار نواختند و صدای آن در همه جای جهان شنیده گواه توانمندی ما است، ما می‌توانیم و سایر کشورها هم از ما یاد بگیرند و مقابل آمریکا بایستند و دهان آن‌ها را خرد کنند.

,

حجت‌الاسلام دلبری با اشاره به حادثه هواپیمایی مسافربری اکراین گفت: این حادثه‌ای بود که شیرینی سیلی سخت ملت ایران بر دشمن را تلخ کرد.

,

به گفته وی؛ پذیرش خطا و اعتراف به‌اشتباه بدون توجه و فرافکنی، عذرخواهی از مردم و آمادگی برای هرگونه تنبیه، توضیح صادقانه ماجرا بر اساس اسناد و بررسی‌هایی که تا آن ساعت رسیده بود، قول لازم برای پیگیری قصور یا تقصیرات انجام‌گرفته و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم، تلاش برای رفع نواقص و اینکه این قضایا دیگر تکرار نشود ازجمله اقدامات شجاعانه نیروهای مسلح ما بود.

,

وی تأکید کرد: علت اصلی ناراحتی مردم وقوع این حادثه نبود و تأخیر در اعلام ماجرا سقوط هواپیما بود، فتنه‌گرانی که با نام های مختلف در داخل و خارج به دنبال شیطنت بودند وقتی تشییع‌جنازه قاسم سلیمانی در ایران و عراق باعث اتحاد شد ناراحت شدند و عصبانی شدند و در کنار دانشجویانی که عزادار دوستانشان بودند قرار گرفتند و به دنبال تکرار اغتشاشات آبان ماه بودند.

,

امام‌جمعه گالیکش گفت: سفیر پلید انگلیس در حال فیلم‌برداری از حوادث تهران بود که دستگیر شد، ما چه نیازی به انگلیس داریم که در کشور باشد، تمامی مشکلات ما زیر سر انگلیس است، وهابت و اسراییل را انگلیس به وجود آورده است.

,

خطیب جمعه گالیکش افزود: دولتمردان ما و سفیر امور خارجه چه‌کار می‌کنند وقتی مشاهده می‌کنند سفیر انگلیس در بین فتنه گران در حال فیلم‌برداری است از کشور بیرونش کنید و هیچ‌گاه در کشور راهش ندهید.

,

حجت‌الاسلام دلبری گفت: متأسفانه عده‌ای از هنرمندان فریب خوردند و رابطه خود را با صداوسیما قطع کردند و گفتند در جشنواره فجر شرکت نخواهند کرد، این‌ها به فکر این هستند که نیروهای مسلح ما را تضعیف کنند.

,

وی اظهار داشت: تردیدی نیست خطای انسانی مهلکی در حادثه هواپیمایی اکراینی رخ‌داده است و باید ابعاد آن بررسی و به صمع و نظر مردم رسیده شود، در جنگ نفس‌گیری که از آن به‌عنوان جنگ روایت‌ها یاد می‌شود می‌خواهند نیروهای مسلح ما را تضعیف کنند؛ احتمال خطا وجود دارد و نباید فراموش کنیم عامل اصلی و مسبب آن آمریکا است.

,

امام‌جمعه گالیکش گفت: چرا عده‌ای در حادثه هواپیمایی اکراینی دشمن اصلی که آمریکا هست را از زیر این بار رهایی می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند تا آمریکایی‌ها خوششان بیاید و به دنبال محاکمه تمامی نیروهای مسلح هستند، این‌ها همان کسانی هستند که نقش اصلی دشمن را کمرنگ می‌کنند و خطای یک نفر را به‌پای این‌یک نیرو و کل نظام می‌گذارند؛ کسانی که سال‌هاست با گفتمان سازش در بوق تنش‌زدایی دمیده‌اند و با دوگانه سازی جنگ و صلح، معیشت و امنیت و معیشت و مقاومت همه‌چیز را به سازش و مذاکره گره‌زده‌اند.

,

خطیب جمعه گالیکش تصریح کرد: ای‌کاش مسئولین هم یک‌ذره شجاعت داشتند مانند فرماندهان عزیز سپاه به مردم می‌گفتند ما اشتباه کردیم؛ چقدر شما اشتباه کردید و مشکلات برای کشور درست کردید و به مردم دروغ گفتید چرات دارید در تلویزیون به مردم اعلام کنید.

,

حجت‌الاسلام دلبری در پایان با اشاره به مراسماتی که برای سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود گفت: سخنرانان این ایام اولین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی که همانا سرباز ولایت بودند است را به مردم نشان دهند.

,

دشمن به شدت بدنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است

, دشمن به شدت بدنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است,

حجت الاسلام محمد شیخی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کردکوی با بیان اینکه زمانی که با دشمن روبرو می شوید ثابت قدم باشید و معنویت را بیاد داشته باشید، اظهار کرد: معنویت و تقوا را در خود زیاد کنید و با یکدیگر دعوا نکنید چرا که باعث سستی بین شما می شود دشمن سوءاستفاده می کند.

,

وی با تأکید بر اینکه در برابر سختی ها صبور باشید، افزود: در مقابل دشمن ایستادگی کنید و صبور باشید چرا که خداوند متعال با صابرین است.

,

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر دشمن ممکن است تبعات و مشکلاتی هم به همراه داشته باشد، گفت: ایستادگی در برابر دشمن و زیاده خواهان ممکن است کمبودها و کاستی هایی را برایتان بوجود آورد.

,

شیخی با بیان اینکه مواظب باشید اختلافات سیاسی و مذهبی بر شما غلبه نکند، اذعان کرد: تمامی شما ملت ایران بر انقلاب اسلامی پایبندید بلکه فقط در جزئیات با هم اختلاف سلیقه دارید. آنکه از این اختلافات استفاده می کند دشمن است‌. دشمن می خواهد شما مشغول اختلاف با یکدیگر شوید تا به شما ضربه بزند.

,

وی با اشاره به اینکه به لطف خدا بعد از شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ضربه سخت و سیلی محکمی به دشمنان اسلام و انقلاب خورد، گفت: بعد از جنگ جهانی دوم به این طرف تابحال کسی به آمریکا اینگونه ضربه نزد چه بسا ضربه ای سخت و مهلک بود.

,

امام جمعه شهرستان کردکوی با اذعان بر اینکه این ضربه سخت که بواسطه رزمندگان هوافضای سپاه انجام شد باعث شکسته شدن ابهت آمریکا در جهان شد، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری جرات نداشت اینگونه مستقیم به آمریکای جنایتکار ضربه برند، این پیروزی بسیار بزرگ است.

,

شیخی با تأکید بر اینکه دشمن به شدت بدنبال ضربه زدن به سپاه پاسداران است، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان ضربات سختی از بسیج و سپاه نوش جان کردند لذا درصدد تلافی برآمدند.

,

وی تصریح کرد: تمام رسانه های دشمن با هم همراه شدند تا علیه سپاه اقدام تبلیغاتی کنند و در داخل کشور بین مردم تفرقه و اختلاف بیاندازند.

,

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه سقوط هواپیمای مسافربری داغ سنگین بود و باید به خانواده های داغدیده تسلیت گفت، گرچه بعید نیست که دست آمریکا و دشمنان انقلاب پشت قضیه باشد، افزود: ملت ما ملت هوشیار، آگاه و با بصیرتی است.

,

شیخی با عنوان اینکه ملت ایران خدمات چهل ساله سپاه را هیچگاه فراموش نخواهد کرد، گفت: از مقابله با منافقین و فتنه های خیابانی در بدو انقلاب تاکنون نقش سپاه کاملا مشهود است.

,

وی با اذعان بر اینکه اگر سپاه نبود بعید نبود که کشور ما هم به سرنوشت کشورهایی همچون سوریه و عراق دچار شود، گفت: اگر ایثار و جانفشانی عزیزان ما در بسیج و سپاه و ارتش نبود آیا کشور ما در امان بود؟ ملت ما قدر سپاه و بسیج و ارتش را می دانند.

,

امام جمعه شهرستان کردکوی با اشاره به اینکه چنین حوادثی هیچگاه محبوبیت سپاه را از دلهای مردم ایران کم نخواهد کرد، متذکر شد: چند نفرراذل و اوباش در چند نقطه جمع شدند علیه سپاه شعار دادند، اینها نمی توانند سپاه را از دلهای ملت پاک کنند چرا که اگر سپاه نبود کشور و انقلاب و عزت و شرف این ملت و نظام نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه