اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان مطرح کردند؛

موشک‌های ایران به عین‌الاسد،آغاز تحقیر آمریکا/ شورای نگهبان تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است

موشک‌های ایران به عین‌الاسد،آغاز تحقیر آمریکا/ شورای نگهبان تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است
ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق گفتند: به لطف خدا امروز ملت ما از چنان اقتداری برخوردار است که آمریکا را در منطقه و جهان تحقیر می‌کند و موشک‌های ایران به عین‌الاسد، آغاز تحقیر آمریکا بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز،ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکا در عراق گفتند: به لطف خدا امروز ملت ما از چنان اقتداری برخوردار است که آمریکا را در منطقه و جهان تحقیر می‌کند و موشک‌های ایران به عین‌الاسد، آغاز تحقیر آمریکا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حجت الاسلام محمدعبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس درخطبه های این هفته با اشاره به موضوع بیکاری اظهار کرد:بیکاری یکی از مهمترین مسایل پیش روی مردم برای برداشت گام دوم انقلاب اسلامی است.

,

وی افزود: در سیره پیامبر(ص) زمانی که با فرد بیکار مواجه می شدند عرض می کردندکه او از چشم من افتاد و کسی که بیکار بود را سرزنش می کردند.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: کسی که برای معاش خانواده تلاش می کند مجاهد در راه خداست.

,

عبادی با بیان اینکه این تصور که دولت باید برای مردم میز آماده کند تا مردم صاحب شغل شوند تصور اشتباهی است،تصریح کرد: تجربه تلخ حکومت شوروی که چرخه اقتصاد در اختیار دولت بود را می‌توان نمونه‌ای از مدیریت دولت در اقتصاد دید که دیدیم چگونه سرنوشت او شد.

,

وی با بیان اینکه دولت ها باید به مردم در برابر ایجاد شغل نقش حمایتی داشته باشد،گفت:تصدی گری دولت بزرگترین و مهمترین مشکل امروز جامعه است.

,

خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به حوادث غیرمنتظره و مشکلات مربوط به سیل در بندرعباس عنوان کرد: برای حل مشکلات ناشی از حوادث پیشگیری بهتر است.

,

وی افزود: خسارت های سیل در شرق هرمزگان بالا است اگر قبل از این حوادث پیشگیری می شدالان هزینه کمتری را متحمل می شدیم.

,

عبادی به بارندگی هفته گذشته بندرعباس اشاره کرد و گفت: این درست است که زیرساخت ها مربوط به گذشته است و باید برخی از این مشکلات در آن زمان حل می شد نباید مردم بندرعباس  با کوچکترین بارندگی لذت بارندگی از آنها گرفته شود.

,

عبادی بابیان اینکه برای حل و جلوگیری از سیل در بندرعباس نیاز به هماهنگی بین همه ی دستگاه ها است، افزود:مسئولین با جمع آوری علل و عوامل مشکلات آبگرفتگی معابر در بندرعباس بپردازند و با گرفتن جلسه این مشکلات حل نمی شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به سیل در شرق هرمزگان در بشاگرد و شهر جاسک گفت :مردم جاسک به جایی رسیدند که خانه هایشان زیر گل و لای است،خانه های در معرض سیل در روستا ها نیاز است جابه جا و در اماکن امن انتقال داده شود.

,

خطیب جمعه بندرعباس از رسانه ها و به خصوص صدا و سیما خواست برای اطلاع رسانی از مشکلات مردم در مناطق سیل زده شرق هرمزگان توجه بیشتری داشته باشند.

,

وی به تقدیر و تشکر از همه مسئولین که به مناطق سیل زده امدادرسانی کردندپرداخت و بیان کرد: فرزندان سپاه پاسداران با تمام قوا پای کار بودند و حق مطلب شعار جانم فدای ایران را ادا کردند.

,

وی با بیان تسلیت به خانواده‌های حادثه هواپیمای اوکراینی و و همچنین جان باختگان در تشییع سردار شهید سلیمانی پرداخت، عنوان کرد: به  خانواده شهید تاجیک که همیشه استوار و محکم و با اقدار است به ایشان تسلیت عرض میکنیم.

,

عبادی گفت:موشک‌های ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد عراق دقیق و هوشمندانه بود و نشان داد که خون شهید سلیمانی به قدری عظمت دارد که ملت ایران را از مواجهه با آمریکا نیز نمی‌ترساند.

,

وی افزود:در رژیم طاغوت، آمریکایی‌ها برای تحقیر ملت ما لایحه کاپیتولاسیون به راه انداخته بودند اما به لطف خدا امروز ملت ما از چنان اقتداری برخوردار است که آمریکا را در منطقه و جهان تحقیر می‌کند و موشک‌های ایران به عین‌الاسد، آغاز تحقیر آمریکا بود.

,

عبادی با بیان اینکه  امریکا بداند از امروز هر مقدار در منطقه باشد باید حقارت های بیشتری بکشند،خاطرنشان کرد: این پایان تحقیر امریکا نیست و اغاز آن است و امریکا محکوم به ترک منطقه است.

,

 شورای نگهبان نهاد مقدسی است که تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است

,  شورای نگهبان نهاد مقدسی است که تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است,

حجت الاسلام حسن حیدری،امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: این روزها هموطنان ما در شرق استان و استان همجوار سیستان و بلوچستان، درگیر سیل هستند و فرصت خوبی است تا هر کسی در حد وسع خود برای کمک به مردم اقدام کند. به فضل الهی با حضور به موقع فرماندار محترم، بخشدار، سپاه، هلال احمر، راهداری و ادارات دیگر شهرستان، مشکلات سیل در شهرستان تا حدود زیادی مرتفع شد و دستگاه های ذی ربط، آماده تحویل کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

,

وی گفت:  در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری، ۱۴۶ نفر از هموطنان عزیزمان به شهادت رسیدند و در خلأ رسانه ای، متأسفانه دشمنان موج سواری کردند و سردار سرافراز حاجی زاده،‌ به میدان آمد و آبروی خویش را با خدا معامله کرد و مسئولیت را برعهده گرفت. اقدام ایشان الگوی شایسته ای است برای مسئولان،‌ تا صادقانه با مردم برخورد کنند و مسئولیت اقدامات خود را بپذیرند.

,

امام جمعه شهرستان سیریک ابراز کرد: حضور شیطنت آمیز سفیر انگلیس به همراه تعدادی هنرپیشه کم مایه ، در اغتشاشات نشان داد که ریشه این اغتشاشات کجاست و چه کسانی از آنها حمایت میکنند؟ از مسئولان انتظار داریم که ضمن اعلام کردن سفیر خبیث روباه پیر به عنوان «یک عنصر نا مطلوب و فاسد»، وی را برای همیشه از کشور اخراج بکنند.

,

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: آمریکا و صهیونیستم را در حادثه دلخراش سقوط هواپیما، دارای سهم بزرگی میدانیم،‌ و آمریکا بداند ما انتقام سخت را فراموش نخواهیم کرد و به لیست جنایتهای آمریکا، اسامی شهدای سانحه هواپیمایی را هم اضافه خواهیم کرد.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: شورای نگهبان نهاد مقدسی است که تضمین کننده استمرار اسلامیت نظام است و مورد حمایت قاطع امام و رهبری بوده است. البته شورای نگهبان را معصوم نمیدانیم و ممکن است اشتباه بکند،‌ ولی راه آن اعتراض از تریبون عمومی و تضعیف یک نهاد مهم و متشنج کردن فضای عمومی کشور نیست. بلکه راه قانونی وجود دارد و شورای نگهبان به اعتراضات رسیدگی خواهد کرد. حضرت امام ره فرمودند: «شورای نگهبان، قانونی است و کسی حق ندارد در مصاحبه ها و نطقها و رسانه ها به آن توهین و یا آن را تضعیف نماید.»

,

وی با بیان  اینکه برخی میگویند شورای نگهبان جناحی عمل کرده و از یک جناح رد صلاحیت کرده درست نیست و ناشی از کم اطلاعی است اظهار کرد: اگر بررسی بشود،‌خواهند دید که شورای نگهبان فارغ از مسائل جناحی،‌ صلاحیت ها را بررسی کرده است و از هر دو جناح افراد شاخصی در رد صلاحیت شده ها داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه