اخبار داغ

لاوروف:

پرواز6 جنگنده آمریکایی در نزدیکی مرزهای ایران در لحظه سقوط هواپیمای اوکراینی

پرواز6 جنگنده آمریکایی در نزدیکی مرزهای ایران در لحظه سقوط هواپیمای اوکراینی
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد این کشور اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد در هنگام سقوط هواپیمای اوکراینی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران، دست‌کم ۶ فروند جنگده اف-۳۵ ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای ایران در حال پرواز بوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد کشورش اطلاعاتی دارد که نشان می‌دهد در نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه 8 ژانویه (18 دی) اندکی قبل از سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراین در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تهران، دست‌کم 6 فروند جنگنده اف-35 ارتش آمریکا در نزدیکی مرزهای ایران در حال پرواز رصد شده‌اند.

سرگئی لاوروف با اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: «پرواز احتمالی جنگنده‌های اف-35 در نزدیکی مرزهای ایران اندکی بعد از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی‌ها در عراق و اندکی قبل از سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی، نشان از پرتنش بودن شرایط در لحظه سقوط هواپیما دارد.  اطلاعات ما نشان می‌دهد که ایران منتظر یک حمله از سوی آمریکایی‌ها بوده است. آنها نمی‌دانستند که این حمله دقیقاً چگونه خواهد بود، اما دست‌کم 6 فروند اف-35 درست در نزدیکی مرزهای ایران در حال پرواز بودند.»

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه