اخبار داغ

نویدی برای رونق مناطق مرزی؛

اولین شهرک‌ صنعتی مشترک ایران و عراق برای پذیرش سرمایه‌گذاران مهیا می‌شود

اولین شهرک‌ صنعتی مشترک ایران و عراق برای پذیرش سرمایه‌گذاران مهیا می‌شود
شهرک صنعتی مشترک ایران و عراق در شهرستان قصرشیرین که آماده واگذاری به سرمایه‌گذران است، می‌تواند تحول خوبی برای مناطق مرزی استان به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز راه اندازی شهرک‌ صنعتی مشترک ایران و عراق در قصرشیرین مصوبه سفر وزیر صمت در 21 فروردین ماه امسال بود که بعد از ماه‌‌ها از تصویب آن اجرایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

بیژن کردستانی، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز درباره شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق اظهار داشت: مصوبه ایجاد شهرک صنعتی مشترک بین ایران و عراق به اجرا درآمده است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه بیان کرد:مصوبه این طرح اخذ و در آذر ماه به استان ابلاغ شد.

,

وی افزود: شهرک مشترک ایران و عراق در مساحت 75 هکتار در قصرشیرین احداث شده است.

,

قرار است بر طبق مصوبه‌ دولت عراق 6 شهرک صنعتی مشترک در طول مرز ایران و عراق احداث شود که مجوز راه‌اندازی اولین مورد آنها در قصرشیرین اخذ شده و پذیرای سرمایه‌گذاران است.

,

ایجاد شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود و راه‌اندازی این شهرک صنعتی مشترک می‌تواند تحول خوبی بری مناطق مرزی استان به همراه داشته باشد.

,

وسعت کل اراضی در اختیار این شهرک 75 هکتار است که تمام این وسعت وارد فاز عملیاتی شده است؛ تاکنون چندین قرارداد با متقاضیان منعقد شده و زمینه برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی نیز فراهم شده است.

,

شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین آماده واگذاری است

, شهرک صنعتی مرزی قصرشیرین آماده واگذاری است,

تاتار، فرماندار قصرشیرین هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: شهرستان قصرشیرین دو شهرک صنعتی دارد که یکی از آنها شهرک صنعتی مرزی است.

,

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شهرستان مدت زمان زیادی است که فعال شده است، افزود: زمین شهرک صنعتی مرزی نیز در حال واگذاری به سرمایه گذار است.

,

فرماندار قصرشیرین گفت: شهرک صنعتی مرزی در گذشته مشکلاتی داشت که مرتفع شده است.

,

زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، مخابرات، آسفالت معابر و ساختمان اداری در این شهرک ایجاد شده و با توجه به نزدیک بودن به بازارهای صادراتی با کاهش هزینه‌ها یک فرصت ایده‌آل برای تولیدات صادرات محور است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه