اخبار داغ

بخشدار اشترینان:

بارش برف راه ارتباطی ۱۴ روستای اشترینان را قطع کرد

بارش برف راه ارتباطی ۱۴ روستای اشترینان را قطع کرد
بخشدار اشترینان گفت: بارش شدید برف در شهرستان بروجرد راه ارتباطی ۱۴ روستای اشترینان را قطع کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقداد صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی به استان، از صبح امروز بارش برف و باران در شهرستان بروجرد آغازشده و همچنان ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: براثر بارش برف، راه ارتباطی ۱۴ روستای اشترینان مسدود شده که جاده روستای کوشکی با هفت روستا و جاده روستای شهید بروجردی نیز با هفت روستا راه ارتباطی‌شان قطع است.

,

بخشدار اشترینان تصریح کرد: یک اکیپ از راهداری و یک اکیپ از دهیاری روستا برای بازگشایی محورهای روستایی مشغول به کارشده‌اند.

,

وی بیان کرد: تردد در محور بروجرد به اشترینان و بروجرد به سمت نهاوند در جریان است و داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی برای تردد در این محور الزامی است اما محور اصلی مسدود نشده و تردد در آن جریان دارد.

,

بهروز یاراحمدی رئیس اداره هواشناسی بروجرد نیز به خبرنگار سفیرافلاک گفت: سامانه بارشی تا فردا عصر ادامه دارد که پیش‌بینی می‌شود این سامانه بین ۱۰تا ۲۰ میلی‌متر بارش برف و باران به همراه داشته باشد.

,

وی افزود: در حال حاضر دمای هوای بروجرد یک درجه بالای صفر است که نسبت به‌روز گذشته دو درجه کاهش‌یافته است و حداقل دمای امروز صفر و حداکثر ۱۰ درجه بالای صفر است.

,

رئیس اداره هواشناسی بروجرد عنوان کرد: میزان بارش‌های سال زراعی به ۲۰۲میلی‌متر رسیده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۴۰۲میلی‌متر بوده است؛ برای ۲۴ ساعت آینده آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه