اخبار داغ

استاندار یزد:

۳۰ درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی است

۳۰ درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی است
محمدعلی طالبی با بیان این که با توجه به شرایط حاکم در کشور، آمار بیکاری در استان بالاست گفت: طبق برآوردهای انجام شده حدود ۳۰ درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی است و در این شرایط بیکاری بومی ها توجیح ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  یزدرسا، محمدعلی طالبی، شامگاه دیشب در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان یزد با بیا این که صادرات در ایران نماد پویای فضای کسب و کار است اظهار داشت: ایثارگری‌های بسیاری در فضای تولید کشور اتفاق می‌افتد و کارهایی که در این عرصه انجام می‌شود که وجه مقدسی دارد و همه تولیدکنندگان و صنعتگران سربازان و فرماندهان این بخش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی به ظرفیت های صادراتی استان یزد اشاره کرد و افزود: در حوزه صادرات باید با کمک اتاق بازرگانی، بخش خصوصی و تشکل‌های صنعتی، برنامه ریزی لازم انجام شود  زیرا ظرفیت استان یزد بیش از آن چیزی است که امروز فعال شده به طوری که می‌توان با استفاده از همه ظرفیت‌های استانی و کشوری یک جهش جدی در اقتصاد و صادرات استان به وجود آورد.

,

استاندار یزد با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه توسعه ارتباطات با کشورهای اوراسیا در آبان ماه گفت: کارگروه ویژه توسعه ارتباطات با کشورهای اوراسیا  ظرفیت خوبی برای پیشبرد برنامه‌ها در حوزه صادرات استان یزد است و صادر کنندگان یزدی باید با برنامه ریزی سریع در حوزه اوراسیا فعال و از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنند.

,

طالبی با بیان این که یزد در حوزه صادرات تنوع بازار بسیار خوبی دارد افزود: اکنون واحدهایی در یزد هستند که به تنهایی به ۵۰ کشور دنیا صادرات دارند و تحریم‌ها را دور می‌زنند و یاد گرفته اند که چگونه در حوزه صادرات و تولید کار خود را دنبال کنند.

,

وی با اشاره به مشکلات پیش روی تولید کنندگان، عنوان کرد: تولیدکنندگان با وجود هزار مشکل تولید و صادرات خود را انجام می دهند برای این که ارز وارد کشور شود از این رو بایدمشکلات مسیر صادرات برای تولید کنندگان با ورود حاکمیت هموار شود.

,

طالبی با بیان این که با توجه به شرایط حاکم در کشور، آمار بیکاری در استان بالاست گفت: طبق برآوردهای انجام شده حدود ۳۰ درصد اشتغال استان یزد در اختیار نیروهای غیربومی اس. و در این شرایط بیکاری بومی ها توجیح ندارد و امیدواریم صنعتگران ما به این موضوع توجه کنند و اهتمام ویژه برای رفع مشکل بیکاری نیروهای بومی یزد به ویژه تحصیلکرده های بومی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه