اخبار داغ

رئیس هلال احمر آمل اعلام کرد

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردم آمل به مناطق سیل‌زده سیستان

ارسال نخستین محموله کمک‌های مردم آمل به مناطق سیل‌زده سیستان
رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: استقبال مردم در روزهای اخیر ستودنی است و امروز نخستین محموله کمک‌ها به سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمشید نیکزاد در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به برپایی دو پایگاه کمک های مردمی هلال احمر در آمل اظهار کرد: استقبال مردم در این دو روز ستودنی بود و امروز نخستین کمک های مردمی همراه نمایندگان ما به مناطق سیل زده می‌رود.
  وی ادامه داد: با بیان اعلام جمعیت هلال احمر و صحبت های رهبری برای کمک رسانی، شاهد استقبال خوبی بودیم.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل با بیان کمک‌های مردمی در این دو روز عنوان کرد: ۶۴۷ تخته پتو ، ۶ هزار و ۸۴۷ کنسرو که ۶ ماه تاریخ انقضا دارند، بیش از صد بسته محصولات بهداشتی از جمله کالاهای جمع اوری شده است.

وی از شماره حساب ۹۹۹۹۹ برای کمک های نقدی گفت و افزود:۵۰ میلیون ریال کمک های نقدی شده است و بیش از ۱۵۰ بسته پوشک بچه جمع‌آوری شده است.

نیکزاد تصریح کرد: ۴۰ هزار عدد بیسکوبیت و  ۲۰ هزار قرص نان لواش جمع آوری شده است که بین سیل زدگان توزیع می‌شود.

وی از مجمع خیرین آمل و مردم این شهرستان تشکر کرد و یادآور شد: در دوره‌های قبل هم سیل مهربانی داشتیم و کمک های زیادی از طرف مردم جمع آوری می شد؛ اما احساس می‌کنم تا به امروز استقبال از قبل بیشتر بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل خاطرنشان کرد: محموله کمک های مردمی با کمک مجمع خیرین همراه با نماینده‌های ما و مردم در توزیع و نظارت به مناطق سیل زده خواهند رفت.

وی با بیان اینکه تیم های واکنش سریع از استان به مناطق سیل زده رفتند، گفت: بخاطر شرایط آب و هوا و سامانه بارشی در اماده باش هستیم و بیشتر از استان‌های معین استان سیستان به این منطقه رفتند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه