اخبار داغ

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خبر داد؛

اهدای جهیزیه به ۶۰۰ مددجوی همدانی در دهه فجر

اهدای جهیزیه  به ۶۰۰ مددجوی همدانی در دهه فجر
حمیدالله فارسی از تمدید پویش “حلقه وصل باشیم” تا پایان دی‌ماه خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۶۰۰ مددجوی بهزیستی جهیزیه دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ در خصوص اجرای طرح پویش “حلقه وصل باشیم ” توسط سازمان بهزیستی در سراسر کشور اظهار کرد: این پویش برای نخستین‌ بار است که اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: پویش حلقه وصل باشیم از ابتدای آذرماه آغاز شده است و به دلیل استقبال مردم خیر از این طرح، تا پایان دی‌ماه به صورت سراسری تمدید شده است.

,

فارسی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این پویش تامین جهیزیه مددجویان در دو حوزه اجتماعی و توانبخشی بهزیستی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۵۰ مددجوی بهزیستی در همدان در انتظار دریافت جهیزیه هستند و از این تعداد ۶۰۰ نفر دریافت می کنند.

,

وی با بیان اینکه ۲۶ هزار زوج نیازمند، تحت پوشش بهزیستی سراسر کشور هستند، اضافه کرد: قرار است کار توزیع جهیزیه سهمیه مددجویان همدان در دهه فجر انجام شود.

,

فارسی با اشاره به اینکه در این پویش مبلغ هر واحد جهیزیه ۱۵ میلیون تومان است، گفت: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۶۵۰۳۴۵۴۱۷۲۴۰۱۱ و شماره کارت شبا ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۹۲۷ نزد بانک مرکزی واریز و در این طرح شرکت کنند.

,

وی در پایان با بیان اینکه در آذرماه امسال همزمان با آغاز این پویش و سفر فرمانده سپاه به همدان توسط حمایت‌های رهبر معظم انقلاب ۱۰۰ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی همدان اهدا شد، گفت: این جهیزیه‌ها شامل ۱۳ قلم لوازم ضروری زندگی بود که به مددجویان دستگاه‌های حمایتی اهدا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه